AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu nog in The US of A ;)

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 18:45 ----------

Goed bezig :D
Ik heb het zonet doorgegeven :) Ik heb geen idee wat de mogelijkheden zijn, maar mocht het leverbaar worden, dan zal ik niet verlegen zijn om het aan te kondigen:D

Ralf

Wat is er waar van het feit dat deze eruit gaat en er een nieuwe komt ?? wat is er anders aan deze en dan de nieuwe ??
Dat klopt als een bus! Er komt inderdaad een nieuwe versie Assault. MusclePharm claimt dat deze nog sterker is kwa formule.

Ralf

Ik probeer in mijn dieet lactose zoveel mogelijk te vermijden vanwege acne. Nou zat ik laatst te kijken om mijn whey isolaat en casseine te switchen naar soja eiwitten.

Dit kwam ik tegen op jullie site bij hun soja eiwit isolaat:
Waar bijvoorbeeld Whey eiwitten een meer opbouwende werking hebben daar heeft Soja Eiwit Isolaat een meer beschermende werking voor de spieren.

Kan je hier meer over vertellen? Lees hier namelijk niks over op internet

Dat klopt als een bus! Er komt inderdaad een nieuwe versie Assault. MusclePharm claimt dat deze nog sterker is kwa formule.

Ralf

Dan wacht ik die wel af want deze formule is niet "sterker "dan N.O. Explode ... dus ben benieuwd naar de nieuwe hopelijk is die beter dan N.O. Explode

Uw referentienummer is: C1184360

Maak er maar weer wat moois van zoals altijd :thumb:

Wanneer is Carbonox weer op voorraad en hoeveel gaat het kosten. Ben bijna door mijn voorraad heen:(

Ik probeer in mijn dieet lactose zoveel mogelijk te vermijden vanwege acne. Nou zat ik laatst te kijken om mijn whey isolaat en casseine te switchen naar soja eiwitten.

Dit kwam ik tegen op jullie site bij hun soja eiwit isolaat:
Waar bijvoorbeeld Whey eiwitten een meer opbouwende werking hebben daar heeft Soja Eiwit Isolaat een meer beschermende werking voor de spieren.

Kan je hier meer over vertellen? Lees hier namelijk niks over op internet

Heeft met het aminozuur profiel te maken per 100g daarin is whey verreweg superieur als het op bodybuilding aankomt. Veel meer EEAs. Daarbij komt nog eens dat soja producten isoflavonen (kunnen) bevatten en deze hebben een negatieve invloed op je testosteronwaardes.

Dus ik zou in jouw situatie dan eerder voor een goede whey isolaat gaan.

Is het bekend of de melatonine 3mg tabletjes binnenkort weer terug in het assortiment komen?

die ultra fine oats zijn goed spul :D.

Voorheen kocht ik altijd euroshopper havermout die ik dan zelf blendeerde. Het lostte op zich wel op maar niet met een fatsoenlijke structuur.

Die ultra fine oats geven een hele zachte / romige structuur - top!

Zo watermeloen smaak voor de verandering heerlijk !!!

100gram poeder
500ml water

Start de vortex en ready to drink

Dan wacht ik die wel af want deze formule is niet "sterker "dan N.O. Explode ... dus ben benieuwd naar de nieuwe hopelijk is die beter dan N.O. Explode
Daar komen we achter door te proberen. Ik kan zelf niet wachten op de nieuwe Assault:D
Uw referentienummer is: C1184360

Maak er maar weer wat moois van zoals altijd :thumb:
Bedankt voor je order, gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis!:D
Wanneer is Carbonox weer op voorraad en hoeveel gaat het kosten. Ben bijna door mijn voorraad heen:(
Ga ik even voor je navragen! :)
Is het bekend of de melatonine 3mg tabletjes binnenkort weer terug in het assortiment komen?
Nee, we gaan het op korte termijn niet weer terug verwachten in ons assortiment.

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 13:56 ----------

Voorheen kocht ik altijd euroshopper havermout die ik dan zelf blendeerde. Het lostte op zich wel op maar niet met een fatsoenlijke structuur.

Bedankt voor je review. We zijn heel erg blij met de oats en is ontzettend fijn van smaak en kwaliteit. Dit gaan we zeker vast houden:D
Zo watermeloen smaak voor de verandering heerlijk !!!

100gram poeder
500ml water

Start de vortex en ready to drink
Zozo, dat is een lekkere volle shake! :) Watermeloen blijft een heerlijke smaak :zuip:

Ralf

Tip : meng het eens met de chocolate caramel whey, gebruik het zelf altijd als ontbijt . Heeeerlijk :D

Ik koop het bij mijn plaatselijke reform huis. Niet otc though hhaha, hij heeft het ergens in een la liggen.

Heb net gekeken bij de kruidvat, daar verkopen ze tabletjes van 1.5mg maar letterijk 10x zo duur als bij B&F voor dezelfde hoeveelheid. En ook 0,1mg tabletjes, die rommel moet ik al helemaal niet hebben...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mutant Mass
2200 Gram voor 24,50!
6800 gram voor 59,90!

Super Duo
Nr1 & Magnificent voor 39,90!

Fusion Pro
2270 Gram voor 34,90!

Clarinol® CLA