MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb net gekeken bij de kruidvat, daar verkopen ze tabletjes van 1.5mg maar letterijk 10x zo duur als bij B&F voor dezelfde hoeveelheid. En ook 0,1mg tabletjes, die rommel moet ik al helemaal niet hebben...

Ik betaal 14 euro voor 60 pilletjes van 3mg.
Koop bij bodybuilding.com, ze hebben zelfs 10mg pilletjes. Verzendkosten zijn 5 euro en zo een potje kost maar een paar euro.

Laatst bewerkt:
Ik betaal 14 euro voor 60 pilletjes van 3mg.
Koop bij bodybuilding.com, ze hebben zelfs 10mg pilletjes. Verzendkosten zijn 5 euro en zo een potje kost maar een paar euro.
Geloof dat ik bij B&F €4,50 betaalde voor 100 x 3mg, dat zijn tenminste prijzen :p
Dat klopt inderdaad, we hebben ze enorm scherp in kunnen kopen. Wellicht dat we in de toekomst weer iets kunnen doen.:)

Ralf

Whey perfection Banaan - proteine cake :D

2ikqk39.jpg

2 rijpe bananen
2 eieren
100 gram havermout
100 gram zelfrijzend bakmeel
100 gram kwark
100 gram whey proteïne (banaan)
100 gram appelmoes
wat kaneel

Alles door elkaar roeren en in een cakeblik gooien (eerst bakpapier er in doen, was ik zelf vergeten..)

2ppjzhu.jpg

60min in de oven op 175 graden, laten afkoelen en uit het blik halen

25r135s.jpg

Laatst bewerkt:
Beste B&F,

Hebben jullie wellicht een indicatie vd beschikbaarheid van Dedicated Pack?

Bvd

hebben jullie ook een supplement met alleen betaine, geen mix want wil het toevoegen aan assault en die heeft alles inzitten behalve betaine.

alvast bedankt

Kan verzending precies niet volgen. Komt alles ok? ReferentienummerC1181522

Whey perfection Banaan - proteine cake :D

2ikqk39.jpg

2 rijpe bananen
2 eieren
100 gram havermout
100 gram zelfrijzend bakmeel
100 gram kwark
100 gram whey proteïne (banaan)
100 gram appelmoes
wat kaneel

Alles door elkaar roeren en in een cakeblik gooien (eerst bakpapier er in doen, was ik zelf vergeten..)

2ppjzhu.jpg

60min in de oven op 175 graden, laten afkoelen en uit het blik halen

25r135s.jpg
Yummie!! ZIet er goed uit! :meal: Als je in de omgeving bent van Heerenveen, breng gerust een stuk(je) langs!:eek:
Beste B&F,

Hebben jullie wellicht een indicatie vd beschikbaarheid van Dedicated Pack?

Bvd
Ik hoop binnen nu en twee weken. :)
hebben jullie ook een supplement met alleen betaine, geen mix want wil het toevoegen aan assault en die heeft alles inzitten behalve betaine.

alvast bedankt
Veel is helaas uitverkocht. Ik heb zo ook geen exacte datum wanneer we de Beta-Alanine Pure weer voorradig hebben. We hebben nog wel Carnosyn Beta-Alanine caps, namelijk IntraXcell. Wellicht dat dit een alternatief is?

Ralf

Wanneer komt de msm poeder van now foods weer? Ben er bijna doorheen..

C1185853 hopenlijk wordt er naar mn opmerking gekeken..

Wanneer komt de msm poeder van now foods weer? Ben er bijna doorheen..
Ik reken op deze week. De eerst volgende levering van Now Foods staat voor deze week weer ingeplant :) Ik reken erop dat het deze week binnen is!
C1185853 hopenlijk wordt er naar mn opmerking gekeken..
Bedankt voor je bestelling. Mijn collega's gaan ongetwijfeld hun best voor je doen om het T-Shirt voor je erbij te doen. Deze kun je natuurlijk ook altijd los kopen. Dan weet je zeker dat deze erbij zit :)

Ralf

Beste B&F shop,

Ik heb binnen een maand al twee maal gehad dat op de zelfde plek een scheur ontstaat in de deksel van mijn Shaker Pro.
Hij loopt langs de achterkant ter hoogte van het schroefdraad. Mijn shake inhoud lekt hierdoor en ik heb nu dus twee bekers zonder dop. Is hier iets voor te regelen? Ik heb dit nog nooit gehad (ik heb 5 bekers van jullie).

Mvg,

FTIO

Beste B&F shop,

Ik heb binnen een maand al twee maal gehad dat op de zelfde plek een scheur ontstaat in de deksel van mijn Shaker Pro.
Hij loopt langs de achterkant ter hoogte van het schroefdraad. Mijn shake inhoud lekt hierdoor en ik heb nu dus twee bekers zonder dop. Is hier iets voor te regelen? Ik heb dit nog nooit gehad (ik heb 5 bekers van jullie).

Mvg,

FTIO

Heb ik ook gehad. Shaker zeker in de vaatwasser gedaan?

• Like
Waarderingen: FTIO

alvast bedankt

+1 Ik zoek ook naar betaine anhydrous (TMG), betaine hcl is rommel.

Beste B&F shop,

Mvg,

FTIO
Wil je mij jouw referentienummer even in een privé bericht sturen? Dan ga ik even kijken wat ik voor je kan betekenen :)
+1 Ik zoek ook naar betaine anhydrous (TMG), betaine hcl is rommel.
Je hebt gelijk, ik had het verkeerd gelezen/gezien. Meende ook dat het om Beta-Alanine gaat. Betaine is natuurlijk iets anders :) We hebben normaal gesproken Betaine (TMG variant) van Now Foods. Ik hoop dat we deze week weer Now Foods binnen krijgen, daarbij zit deze dan waarschijnlijk ook.

Ralf

Ben benieuwd naar de Walden Farms Bacon dip en Blue Cheese. Heb ze al besteld maar zijn er mensen met ervaringen??
Top die supersale B&F, zeker die oats voor nog geen 2 euro! :)

Ben benieuwd naar de Walden Farms Bacon dip en Blue Cheese. Heb ze al besteld maar zijn er mensen met ervaringen??
Top die supersale B&F, zeker die oats voor nog geen 2 euro! :)
Bedankt voor je complimenten. De Supersale profiteert bijna iedereen van. Bij elke bestelling zie ik wel meerdere producten staan, met zo'n mooie prijs.... :D Helaas is de actie nu wel afgelopen. Zelf heb ik er nog geen ervaring mee, wellicht andere leden.

Ralf

Gister middag heb ik een bestelling gedaan. Wordt het pakketje dan ook vandaag bezorgt, of gebeurd dat niet op maandag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven