MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister middag heb ik een bestelling gedaan. Wordt het pakketje dan ook vandaag bezorgt, of gebeurd dat niet op maandag?
Jazeker. Als je bij ons op maandag besteld, verwerken wij dat dezelfde dag en haalt onze bezorgdienst het ook op. Dinsdag hoort het uitgeleverd te worden :) IK denk dat je in de war bent met de dagen:D

Bodyenfitshop, zou je even willen kijken wat mijn trackingsnummer is van de volgende order:

Ordernummer: C1182006
Klantnummer: 129717

Jazeker. Als je bij ons op maandag besteld, verwerken wij dat dezelfde dag en haalt onze bezorgdienst het ook op. Dinsdag hoort het uitgeleverd te worden :) IK denk dat je in de war bent met de dagen:D

Oh wat? Haha, inderdaad. Mooi die vrije dagen die je heb na je diploma te hebben gehaald :D

Waarom is het zo moeilijk voor de rest van 'bedrijvend Nederland' om net zulke goede service te verlenen als jullie?

In ieder geval enorm bedankt voor de snelle reacties en de passende oplossing!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mutant Mass
2200 Gram voor 24,50!
6800 gram voor 59,90!

Super Duo
Nr1 & Magnificent voor 39,90!

Fusion Pro
2270 Gram voor 34,90!

Clarinol® CLA
180 Caps voor 11,50!

Conquer
60 Serverings voor 18,90!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12,50

Misschien een tip voor in NL, [Link niet meer beschikbaar]

zo krijgen de sup fabrikanten de kans om hun producten te promoten, en wij als consument de kans om ze te proberen

Misschien een tip voor in NL, [Link niet meer beschikbaar]

zo krijgen de sup fabrikanten de kans om hun producten te promoten, en wij als consument de kans om ze te proberen
Leuk idee! :) Wellicht dat we er iets mee kunnen. Zal het doorsturen, dankje!

Ralf

Alles weer binnen! Zelfs een extra sachet, topper :thumb:

Heb gister weer een bestelling geplaatst (na 10 uur). Neem aan dat deze morgen binnenkomt :D? heb nl. nog geen mail van TNT gehad. referentienummer; C1186785

Alles weer binnen! Zelfs een extra sachet, topper :thumb:
Graag gedaan. :) Soms moeten we onze klanten even verrassen he:cool:
Heb gister weer een bestelling geplaatst (na 10 uur). Neem aan dat deze morgen binnenkomt :D? heb nl. nog geen mail van TNT gehad. referentienummer; C1186785
Alle orders tussen 22.00 uur gister en vandaag tot en met 21.59 worden altijd verwerkt en ingepakt. Ik reken er op dat jouw pakket er ook bij zit :)

Edit:Ik hoor zojuist dat we gisteravond een kleine storing hebben gehad waardoor een aantal pakketten een dag vertraagd zijn. In dat geval ontvang je donderdag jouw pakket. :rolleyes:
Ralf

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 19:02 ----------

Betaine is niet hetzelfde als beta alanine, het gaat hier waarschijnlijk om TMG aka trimethylglycine
Now Foods is vandaag weer groot binnen gekomen. We hebben voorlopig weer voldoende TMG in voorraaad:cool:

Laatst bewerkt:
ref: C1188676

is het mogelijk om dit pakje pas maandag 16sep op te sturen want ik ben namelijk op vakantie.

mvg

Potz

is het mogelijk om dit pakje pas maandag 16sep op te sturen want ik ben namelijk op vakantie.

mvg

Potz
Kan niet, dan had je het beter voor pakje gemak kunnen kiezen want na 2 bezorg pogingen gaat het toch naar het postkantoor.

Alle orders tussen 22.00 uur gister en vandaag tot en met 21.59 worden altijd verwerkt en ingepakt. Ik reken er op dat jouw pakket er ook bij zit :)

Edit:Ik hoor zojuist dat we gisteravond een kleine storing hebben gehad waardoor een aantal pakketten een dag vertraagd zijn. In dat geval ontvang je donderdag jouw pakket. :rolleyes:
Ralf

Mehh, vervelend, naja, hopen dat het een mooi pakketje wordt dan, hehe

mvg

Potz
Uiteraard willen we hiermee uiteraard rekening houden. Als je dit als opmerking hebt aangegeven bij de bestelling houden we de bestelling vast en verzenden we deze maandag.:) Anders wordt het inderdaad morgen aangeboden en donderdag weer, dan kun je het afhalen van de afhaallocatie :)
Mehh, vervelend, naja, hopen dat het een mooi pakketje wordt dan, hehe
Ik reken erop dat het helemaal goed moet komen! :) Uiteraard ons excuus voor de vertraging.

Ralf

Morgen mijn andere Jay cutler product testen

Morgen mijn andere Jay cutler product testen

Y02hXqq.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven