Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Y02hXqq.gif

Wordt hij nou gesponsord door B&F? Ik meen zoiets gelezen te hebben..

B&F, weten jullie een goede supplement voor het slapen, behalve 5-HTP, melatonine, GABA en ZMA?

Thanks!

Hoe werkt het met de 2.5% korting ontvangen door een review te krijgen? Heb al 2 reviews geschreven, maar ik krijg nergens een code o.i.d. voor de korting

Beste Body&Fitshop,

ik bestel geregeld producten bij jullie maar ik krijg telkens proef sachets met vanillesmaken en dat vind ik echt een vieze smaak!!!

Ik heb een paar keer zelfs uitdrukkelijk gevraagd om geen Vanille smaakjes toe te voegen aan mijn pakket maar toch kreeg ik deze binnen in plaats van een alternatief (Chocoladesmaak zou bijvoorbeeld ideaal zijn).

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 12:43 ----------

Hoe werkt het met de 2.5% korting ontvangen door een review te krijgen? Heb al 2 reviews geschreven, maar ik krijg nergens een code o.i.d. voor de korting

Ik krijg deze direct binnen in mijn mailbox na het plaatsen van een review, misschien moet je je spam(junk)mail eens controleren?

Heb nog niks binnen gekregen in mn mailbox.

Juist nogmaals een bestelling geplaatst (C1189894). Mocht het mogelijk zijn daar nog wat extra leuks in te gooien zou ik dat zeer appreciëren. ;)

Normaal gesproken nodigen we je uit om een review te schrijven. Niet iedereen die besteld ontvangt deze. Wij zijn dan benieuwd naar de ervaringen met jouw producten en als je deze met ons deelt, via de link in de email, krijg je binnen 1-2 dagen een kortingscode. :)
Beste Body&Fitshop,

ik bestel geregeld producten bij jullie maar ik krijg telkens proef sachets met vanillesmaken en dat vind ik echt een vieze smaak!!!

Ik heb een paar keer zelfs uitdrukkelijk gevraagd om geen Vanille smaakjes toe te voegen aan mijn pakket maar toch kreeg ik deze binnen in plaats van een alternatief (Chocoladesmaak zou bijvoorbeeld ideaal zijn).

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 12:43 ----------

Ik krijg deze direct binnen in mijn mailbox na het plaatsen van een review, misschien moet je je spam(junk)mail eens controleren?
We proberen altijd zo goed mogelijk met de opmerkingen rekening te houden. We geven de sachets gratis weg om je zo kennis te laten maken met een nieuwe smaak. Helaas hebben we niet altijd alle smaken beschikbaar bij de inpaktafel, waardoor we niet altijd aan deze wensen kunnen voldoen. We doen altijd ons best voor elke opmerking :)
Juist nogmaals een bestelling geplaatst (C1189894). Mocht het mogelijk zijn daar nog wat extra leuks in te gooien zou ik dat zeer appreciëren. ;)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken en heb je morgen in huis! Als je het als opmerking hebt neergezet, gaan we zeker ons best doen!

Ralf

Normaal gesproken nodigen we je uit om een review te schrijven. Niet iedereen die besteld ontvangt deze. Wij zijn dan benieuwd naar de ervaringen met jouw producten en als je deze met ons deelt, via de link in de email, krijg je binnen 1-2 dagen een kortingscode. :)

Ralf

Klopt, heb de review ook geschreven door op de link te klikken in die mail die ik kreeg. ;)

Net eerste bestelling ooit bij Body&fitshop geplaatst. Een pot whey om het simpel te houden haha. hiervoor andere webshops gebruikt. Ben benieuwd hoe het me hier bevalt :)

Bestelling c1174284: Isolaat Perfection 4000 gram naturel ontbreekt...

Hij is hier ook nog steeds aan het laden, dus gaat inderdaad niet goed.

Edit: En ook de error uiteindelijk 504 Gateway Time-out

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven