Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer kan ik het beste calcium citrate van now foods innemen. Neem er 2 inplaats van 4, doe nu na het ontbijt en savonds na het eten of is dit niet verstandig vanwege de hoeveelheid calcium ?

Ik wilde net voor het eerst een Whey Shake bestellen, maar kreeg helaas ook een 504 Gateway Time-Out melding.

Edit: nu krijg ik een "Internal Server Error". ???

Klopt, heb de review ook geschreven door op de link te klikken in die mail die ik kreeg. ;)
Super, helemaal goed dat het gelukt is. Vaak duurt het 1-2 dagen voordat je de kortingscode ontvangt.
Net eerste bestelling ooit bij Body&fitshop geplaatst. Een pot whey om het simpel te houden haha. hiervoor andere webshops gebruikt. Ben benieuwd hoe het me hier bevalt :)
Super, bedankt voor je eerste bestelling bij ons! Ik weet bijna zeker dat het gaat bevallen. Laat je me weten dat het ook zo is? Anders kan ik vast iets voor je betekenen. Uiteraard morgen krijg je deze thuis aangeleverd:)
Bestelling c1174284: Isolaat Perfection 4000 gram naturel ontbreekt...
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Gaan we voor je oplossen.:rolleyes:
Ik krijg op www.bodyenfitshop.nl een 502 bad gateway melding.

Nog meer mensen met hetzelfde probleem?
We hebben inderdaad op dit moment een instabiele website. Er wordt hard aan gewerkt om deze weer continu online te hebben.
Dit komt door gewijzigde wetgeving, waardoor het niet meer mag.
Wanneer kan ik het beste calcium citrate van now foods innemen. Neem er 2 inplaats van 4, doe nu na het ontbijt en savonds na het eten of is dit niet verstandig vanwege de hoeveelheid calcium ?
Het is doorgaans geen probleem om wat extra te nemen. Houd wel in acht dat ~3 gram per dag je maximum is.

Ralf

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 17:56 ----------

Ik wilde net voor het eerst een Whey Shake bestellen, maar kreeg helaas ook een 504 Gateway Time-Out melding.

Edit: nu krijg ik een "Internal Server Error". ???
Wegens een update is de site iets minder stabiel. Vanwege de drukte is de site daarom voor sommigen niet beschikbaar. We hopen snel weer geheel online te zijn :)

Ralf

Zo bestelling weer geplaatst C1189931 heb een busje lean dessert proteine besteld kijken of dat wat is met kwark.....

Neeeeee ..... website onderhoudswerken :eek:

Zo bestelling weer geplaatst C1189931 heb een busje lean dessert proteine besteld kijken of dat wat is met kwark.....
Bedankt voor je bestelling. Ik ben benieuwd naar je ervaring. :cool: Heb zelf ook eens zo'n shake gehad en het is heel erg lekker :zuip:
Neeeeee ..... website onderhoudswerken :eek:
Goed om te horen, maar wel voor 22:00 hè. ;)
We zijn voor 22.00 uur uiteraard weer online. We streven erna om altijd zo snel mogelijk te doen en online te zijn. We plannen normaal dit soort dingen in de nacht, zodat (bijna) niemand er last van heeft:D Helaas is dit onverwacht en we zijn snel weer online! :) Uiteraard, geen zorgen, alle orders worden morgen geleverd!

Ralf

Wat kleding gekocht daar er leuke kortingen op zijn. En natuurlijk wat :zuip: materiaal.

Hallo Ralf,

Gisteren heb ik een bestelling geplaatst en vandaag ontvangen, echter niet volledig.
Bij mijn whey perfection banana milkshake had ik een shake pro en een micellar casein perfection sachet, maar de micellar casein zat er niet bij. Komt die nog of hadden jullie het wellicht niet meer?

Verder ben ik wel dik tevreden met de snelle service!

Mvg

Hallo Ralf,

Gisteren heb ik een bestelling geplaatst en vandaag ontvangen, echter niet volledig.
Bij mijn whey perfection banana milkshake had ik een shake pro en een micellar casein perfection sachet, maar de micellar casein zat er niet bij. Komt die nog of hadden jullie het wellicht niet meer?

Verder ben ik wel dik tevreden met de snelle service!

Mvg
Graag gedaan! :) Echter vervelend dat de sachet er niet bij zat. Vind je het goed dat we de gratis sachet met je eerst volgende bestelling extra mee sturen? Dit kun je dan als opmerking aangeven bij de bestelling, dan stoppen we die er extra bij!

Ralf

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 20:30 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mutant Mass
2200 Gram voor 24,50!
6800 gram voor 59,90!

Super Duo
Nr1 & Magnificent voor 39,90!

Fusion Pro
2270 Gram voor 34,90!

Clarinol® CLA
180 Caps voor 11,50!

Conquer
60 Serverings voor 18,90!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12,50

Kan je eigenlijk Humanabol, Reversitol en Intimidate SRT (allemaal van iForce Nutrition) veilig samen gebruiken of toch liever niet?

@bodyenfit ik bedoelde eigenlijk meer is het slim om calcium citrate nowfoods na het avond eten te nemen, beïnvloed de hoeveelheid calcium dan niet de andere mineralen uit me avond voeding?

Kan je eigenlijk Humanabol, Reversitol en Intimidate SRT (allemaal van iForce Nutrition) veilig samen gebruiken of toch liever niet?
Dat is veilig kwa gebruik hoor. Geen probleem :)
@bodyenfit ik bedoelde eigenlijk meer is het slim om calcium citrate nowfoods na het avond eten te nemen, beïnvloed de hoeveelheid calcium dan niet de andere mineralen uit me avond voeding?
Ah zo! Nee hoor, dat is geen enkel probleem :)

Ralf

En weer van een mooie actie geprofiteerd!

C1191770

Alvast bedankt!:)

Blijven maar toppers bijkomen !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven