JordiV
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super, helemaal goed dat het gelukt is. Vaak duurt het 1-2 dagen voordat je de kortingscode ontvangt.Klopt, heb de review ook geschreven door op de link te klikken in die mail die ik kreeg.![]()
Super, bedankt voor je eerste bestelling bij ons! Ik weet bijna zeker dat het gaat bevallen. Laat je me weten dat het ook zo is? Anders kan ik vast iets voor je betekenen. Uiteraard morgen krijg je deze thuis aangeleverdNet eerste bestelling ooit bij Body&fitshop geplaatst. Een pot whey om het simpel te houden haha. hiervoor andere webshops gebruikt. Ben benieuwd hoe het me hier bevalt![]()

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Gaan we voor je oplossen.Bestelling c1174284: Isolaat Perfection 4000 gram naturel ontbreekt...

We hebben inderdaad op dit moment een instabiele website. Er wordt hard aan gewerkt om deze weer continu online te hebben.Ik krijg op www.bodyenfitshop.nl een 502 bad gateway melding.
Nog meer mensen met hetzelfde probleem?
Dit komt door gewijzigde wetgeving, waardoor het niet meer mag.
Het is doorgaans geen probleem om wat extra te nemen. Houd wel in acht dat ~3 gram per dag je maximum is.Wanneer kan ik het beste calcium citrate van now foods innemen. Neem er 2 inplaats van 4, doe nu na het ontbijt en savonds na het eten of is dit niet verstandig vanwege de hoeveelheid calcium ?
Wegens een update is de site iets minder stabiel. Vanwege de drukte is de site daarom voor sommigen niet beschikbaar. We hopen snel weer geheel online te zijnIk wilde net voor het eerst een Whey Shake bestellen, maar kreeg helaas ook een 504 Gateway Time-Out melding.
Edit: nu krijg ik een "Internal Server Error".![]()

Wegens een update is de site iets minder stabiel. Vanwege de drukte is de site daarom voor sommigen niet beschikbaar. We hopen snel weer geheel online te zijn
Ralf

Bedankt voor je bestelling. Ik ben benieuwd naar je ervaring.Zo bestelling weer geplaatst C1189931 heb een busje lean dessert proteine besteld kijken of dat wat is met kwark.....
Heb zelf ook eens zo'n shake gehad en het is heel erg lekker 
We zijn voor 22.00 uur uiteraard weer online. We streven erna om altijd zo snel mogelijk te doen en online te zijn. We plannen normaal dit soort dingen in de nacht, zodat (bijna) niemand er last van heeft
Helaas is dit onverwacht en we zijn snel weer online!
Uiteraard, geen zorgen, alle orders worden morgen geleverd!Dat klinkt goed!Wat kleding gekocht daar er leuke kortingen op zijn. En natuurlijk watmateriaal.
Bedankt voor je bestelling, deze gaan we direct netjes voor je verwerken. Morgen in huis! 
Graag gedaan!Hallo Ralf,
Gisteren heb ik een bestelling geplaatst en vandaag ontvangen, echter niet volledig.
Bij mijn whey perfection banana milkshake had ik een shake pro en een micellar casein perfection sachet, maar de micellar casein zat er niet bij. Komt die nog of hadden jullie het wellicht niet meer?
Verder ben ik wel dik tevreden met de snelle service!
Mvg
Echter vervelend dat de sachet er niet bij zat. Vind je het goed dat we de gratis sachet met je eerst volgende bestelling extra mee sturen? Dit kun je dan als opmerking aangeven bij de bestelling, dan stoppen we die er extra bij!De kans is groot dat je ontploft door overmatige spiergroei.Kan je eigenlijk Humanabol, Reversitol en Intimidate SRT (allemaal van iForce Nutrition) veilig samen gebruiken of toch liever niet?
Dat is veilig kwa gebruik hoor. Geen probleemKan je eigenlijk Humanabol, Reversitol en Intimidate SRT (allemaal van iForce Nutrition) veilig samen gebruiken of toch liever niet?

Ah zo! Nee hoor, dat is geen enkel probleem@bodyenfit ik bedoelde eigenlijk meer is het slim om calcium citrate nowfoods na het avond eten te nemen, beïnvloed de hoeveelheid calcium dan niet de andere mineralen uit me avond voeding?

Graag gedaan!Echter vervelend dat de sachet er niet bij zat. Vind je het goed dat we de gratis sachet met je eerst volgende bestelling extra mee sturen? Dit kun je dan als opmerking aangeven bij de bestelling, dan stoppen we die er extra bij!
Hartstikke goed dat we het zo kunnen oplossen. Maken we het de volgende keer extra goed!