AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar gaan we weer: Uw ordernummer is: C1191917

Maak er weer wat moois van :thumb:

Super, bedankt voor je eerste bestelling bij ons! Ik weet bijna zeker dat het gaat bevallen. Laat je me weten dat het ook zo is? Anders kan ik vast iets voor je betekenen. Uiteraard morgen krijg je deze thuis aangeleverd:)

Ik ben helemaal happy. Pakketvrouwtje stond net al aan de deur. Goed verpakt, alles zat erbij, zelfs extra proefzakje. Whey perfection gelijk geproefd en voor dat geld is het meer dan prima ! Bidon had ik als cadeau erbij gekozen en die is awesome, precies wat ik nodig had voor op mijn mountainbike :D

Denk dat je er een vaste klant bij hebt

Ik ben helemaal happy. Pakketvrouwtje stond net al aan de deur. Goed verpakt, alles zat erbij, zelfs extra proefzakje. Whey perfection gelijk geproefd en voor dat geld is het meer dan prima ! Bidon had ik als cadeau erbij gekozen en die is awesome, precies wat ik nodig had voor op mijn mountainbike :D

Denk dat je er een vaste klant bij hebt
Wow!:eek: Dat is leuk om te horen! Whey Perfection is niet voor niets de best verkochte Whey in de Benelux:D Ik ben blij dat we je zo aangenaam hebben kunnen verrassen. Succes! :thumbs:

Ralf

Met Keykoard aanhanger :o

Zijn deze als cadeau te kiezen? Ze zien er erg netjes uit!

Handig zo'n karabijnhaak kan ik de shaker aan mijn fietssleutel hangen!

jammer dat PostNL niet geheel meewerkt met het snelle bezorgen:( kan ik nog een dag wachten op me bestelling

Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar] jammer dat PostNL niet geheel meewerkt met het snelle bezorgen:( kan ik nog een dag wachten op me bestelling

ken het gevoel, zorgt b&f dat het gelijk bij post nl ligt staat er drie dagen lang bij de track &trace dat het in het sorteercentrum ligt. leukste is nog dat ze elke dag mailen en smsen dat ik het al op kan halen...

Bestelling vandaag binnen gekregen maar me 2 kadoo's zaten er niet bij ?? ( B&F rugzak en isolaat )

Kunnen jullie een bakje koffie komen drinken;) nee wat maakt het uit dat me adres erop staat.. Is sowieso te vinden op internet.
Ik was overigens te vroeg want het is net bezorgd!

Alleen zit de taurine caps er niet bij:(

jammer dat PostNL niet geheel meewerkt met het snelle bezorgen:( kan ik nog een dag wachten op me bestelling
Dat is inderdaad flink balen! De bezorgdienst kan tot vandaag 20.30 uur bezorgen. :cool: Wellicht dat hij nog komt, anders komt de pakketbezorger jouw pakket morgen het pakket brengen. Ons excuses voor het ongemak. Wel wil ik als tip meegeven je bijlage te verwijderen.
Bestelling vandaag binnen gekregen maar me 2 kadoo's zaten er niet bij ?? ( B&F rugzak en isolaat )
Dat is inderdaad vervelend. Wil je mij jouw referentienummer in een privé bericht sturen? Dan ga ik kijken voor een goede oplossing!

Ralf

Okee jongens...

Nu zit ik heel braaf mijn bestelling te bestellen en valt mijn oog op volgende;
Whey Perfection & Oats 2 kg Duo @ EUR 39,90

Als ik de boel apart aanklik (dus potje Whey Perfect @ 34,90 + Ultra fine Oats 2x 2,45) = 39,80.....

Waarom is apart aanklikken goedkoper dan een bundel?????????????????????????

Die 10 cent zal me aan mn gat roesten, maar horen bundels niet een voordeel te hebben????

Ik heb een priveberichtje gestuurd Ralf
Super, je hebt een reactie terug Robbert1976!
Okee jongens...

Nu zit ik heel braaf mijn bestelling te bestellen en valt mijn oog op volgende;
Whey Perfection & Oats 2 kg Duo @ EUR 39,90

Als ik de boel apart aanklik (dus potje Whey Perfect @ 34,90 + Ultra fine Oats 2x 2,45) = 39,80.....

Waarom is apart aanklikken goedkoper dan een bundel?????????????????????????

Die 10 cent zal me aan mn gat roesten, maar horen bundels niet een voordeel te hebben????
Bedankt voor je feedback. Dat hoort zeker zo te zijn. Ik zal het doormailen naar de betreffende persoon en zullen kijken of we hier wellicht een verandering in kunnen brengen.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven