- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 119kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, dat mag wel....zal ik dan gelijk mijn referentie doorgeven voor het bedankje?![]()

Wanneer komt er iets zoals dit met een smaak ?
[Link niet meer beschikbaar]
Muscle egg whites with flavour
Weekaanbieding sale nog even en het is korting op alles
We hebben echt top aanbiedingen weer deze week. Waaronder de Dedicated Pack en de Gold Standard 100% Whey Protein!Wat ben ik blij dat ik van de week nog geen Gold Whey had besteldBestelling komt eraan voordat bepaalde smaken uitverkocht zijn!
Dat weet je nooit helemaal zeker. Dit is van meerdere factoren afhankelijk, zoals de opneembaarheid van het lichaam.@Ralf whey vs amino
Hoe weet je hoeveel amino's je opneemt uit whey? Losbreken, opnemen ....
Bv. 25gr whey = ... opgenomen amino's
10gr amino = 10gr amino
De Instant Whey hebben we van de week weer voorradig gekregen. We hadden de Choco-mint ook besteld maar is helaas niet geleved. Waarschijnlijk is deze niet voorradig. Bij de eerst volgende bestelling van Reflex zullen we deze opnieuw meenemen!Team B&F,
Ik heb interesse in Instant Whey van Reflex Nutrition. Ben vooral benieuwd naar de smaak 'chocolate mint'. Enig idee wanneer deze op voorraad is? Bvd.
Durf ik niet aan te geven. We weten niet wanneer een soort gelijk product voorradig komt!Wanneer komt er iets zoals dit met een smaak ?
Muscle egg whites with flavour

Terwijl op site gewoon 100iu staat?? Is toch veel te veel voor langdurig gebruik en vooral in warme landen..Oké ik krijg dus net me calcium citrate nowfoods cap binnen wat is hier de bedoeling van moet ik die openbreken en in glaswater gooien of wat?? Dacht dat gewoon capsules waren die door moest slikken
En waarom bevat deze ineens 750iu vitamine dTerwijl op site gewoon 100iu staat?? Is toch veel te veel voor langdurig gebruik en vooral in warme landen..
Hhaah 750iu vitamine d is niks. Ik gebruik 4000iu dagelijks year round. I feel good everytiem.
Hhaah 750iu vitamine d is niks. Ik gebruik 4000iu dagelijks year round. I feel good everytiem.
Oké schat maar dan vraag me nog steeds af waarom site 100 vermeld, dan weten jullie toevallig ook wel wat met die capsules moet doen, dop eraf en in glas water gooien en roeren ?
Deze kun je gewoon inslikken samen met een glas waterOké ik krijg dus net me calcium citrate nowfoods cap binnen wat is hier de bedoeling van moet ik die openbreken en in glaswater gooien of wat?? Dacht dat gewoon capsules waren die door moest slikken
En waarom bevat deze ineens 750iu vitamine dTerwijl op site gewoon 100iu staat?? Is toch veel te veel voor langdurig gebruik en vooral in warme landen..
Waarschijnlijk heeft NOW de formule aangepast, deze kopieren wij namelijk altijd van hun site. Ik zal dit aanpassen 
Deze kun je gewoon inslikken samen met een glas waterWaarschijnlijk heeft NOW de formule aangepast, deze kopieren wij namelijk altijd van hun site. Ik zal dit aanpassen
Ralf
, lijkt net plastic namelijk.. ;p
Kan ik die serieus doorslikken? omdat er soort dop opzit die je er makkelijk af kunt trekken?, lijkt net plastic namelijk.. ;p
Even nog voor de zekerheid voordat ik dadelijk al die dingen door het slikken ben..
Kunnen jullie iets aanpassen aan de variety box van de Caseine ? Wil die banaan echt absoluut niet, verafschuw bananen zelfs..
Gewoon 2 zakjes eruit halen en 2 anderen erin doen?![]()