Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik die serieus doorslikken? omdat er soort dop opzit die je er makkelijk af kunt trekken? :o, lijkt net plastic namelijk.. ;p

Even nog voor de zekerheid voordat ik dadelijk al die dingen door het slikken ben..

*Maar ik kan het dus ook openbreken en in glas water gooien maakt dit iets voor de hoeveelheid/werking uit? Even graag wat meer uitleg, is namelijk de eerste keer dat ik zoiets zie:o

Uiteraard kun je deze gewoon doorslikken kan. Openmaken is niet aan te raden aangezien dit op moet lossen in de maak en de inhoud op olie-achtige basis iis waardoor het ook niet op zal lossen in water. Mocht je tabletten willen hebben dan zou je kunnen kijke naar de Vitamine D van Natrol.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 16:58 ----------

Kunnen jullie iets aanpassen aan de variety box van de Caseine ? Wil die banaan echt absoluut niet, verafschuw bananen zelfs..
Gewoon 2 zakjes eruit halen en 2 anderen erin doen? :D

Graag zou ik dit doen echter is dit helaas niet mogelijk! :eek:

Tim

Uiteraard kun je deze gewoon doorslikken kan. Openmaken is niet aan te raden aangezien dit op moet lossen in de maak en de inhoud op olie-achtige basis iis waardoor het ook niet op zal lossen in water. Mocht je tabletten willen hebben dan zou je kunnen kijke naar de Vitamine D van Natrol.

Tim

Het gaat over mijn Calcium Citrate Now Foods dit is poeder wat erin zit geen olie en ja er zit gewoon een dopje op die je er af kunt trekken waardoor je de poeder ergens in kunt gieten..

Zo achterlijk klinkt het toch niet als ik dan ga denken dat ik deze niet zo door kan slikken :o

14uamwz.jpg

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 17:11 ----------

Wat voor dop -.- t zijn toch gewoon capsules van gelatine...maak anders ff een foto

Speciaal voor jou ook nog is foto genomen;p

Laatst bewerkt:
Het gaat over mijn Calcium Citrate Now Foods dit is poeder wat erin zit geen olie en ja er zit gewoon een dopje op die je er af kunt trekken waardoor je de poeder ergens in kunt gieten..

Zo achterlijk klinkt het toch niet als ik dan ga denken dat ik deze niet zo door kan slikken :o

14uamwz.jpg

Dat is toch vaker met een capsule? sjongejonguh denk je dat er coke in zit?

Excuses ging er vanuit dat het om de Vitamine D ging. De Calcium Citrate kun je in principe gewoon innemen door ze uit de capsule te halen. Blijft het feit dat je natuurlijk de capsules gewoon in kunt nemen. Daarnaast zou ik in het geval dat je het toch op wil lossen in water( wat voor de opneembaarheid nog beter is Jus d'orange) in het vervolg gaan voor de 227gram poeder van Calcium Citrate. Dit scheelt een hoop gedoe;)

Tim

Excuses ging er vanuit dat het om de Vitamine D ging. De Calcium Citrate kun je in principe gewoon innemen door ze uit de capsule te halen. Blijft het feit dat je natuurlijk de capsules gewoon in kunt nemen. Daarnaast zou ik in het geval dat je het toch op wil lossen in water( wat voor de opneembaarheid nog beter is Jus d'orange) in het vervolg gaan voor de 227gram poeder van Calcium Citrate. Dit scheelt een hoop gedoe;)

Tim

Hehe eindelijk duidelijk dan slik de capsules gewoon lekker helemaal door :). Maar waarom worden er eigenlijk tabletten en capsules gemaakt is hier nog iets verschillends aan dan? (want dan kan ik in het vervolg net zo goed tabletten halen)

In water op te laten lossen kost me wat teveel moeite slik ze liever ineen keer door;p

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 17:28 ----------

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik Visolie capsules ken en dit soort capsules nog nooit gezien had :o xd

Hehe eindelijk duidelijk dan slik de capsules gewoon lekker helemaal door :). Maar waarom worden er eigenlijk tabletten en capsules gemaakt is hier nog iets verschillends aan dan? (want dan kan ik in het vervolg net zo goed tabletten halen)

In water op te laten lossen kost me wat teveel moeite slik ze liever ineen keer door;p

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 17:28 ----------

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik Visolie capsules ken en dit soort capsules nog nooit gezien had :o xd

Het is maar net wat je prettiger vind qua inname, echter zien capsules er over het algemeen allemaal zo uit:D Succes met je producten!

Tim

100% Gold whey meegepakt. Gelukkig had ik een paar dagen gewacht met bestellen, scheelt op dit moment toch al gauw 10 euro op een 5lbs pot! Mooie actie, C1195066 ;)

Poeder zit altijd in dat soort capsules. Dat wordt vaak gedaan omdat de inhoud erg stinkt of 'smerig' smaakt. Je hebt daarnaast nog tabletten en gelcapsules (visolie bijvoorbeeld). Voor de rest bestaan die dingen gewoon vanwege het gebruiks/inname gemak.

Poeder zit altijd in dat soort capsules. Dat wordt vaak gedaan omdat de inhoud erg stinkt of 'smerig' smaakt. Je hebt daarnaast nog tabletten en gelcapsules (visolie bijvoorbeeld). Voor de rest bestaan die dingen gewoon vanwege het gebruiks/inname gemak.

100% Gold whey meegepakt. Gelukkig had ik een paar dagen gewacht met bestellen, scheelt op dit moment toch al gauw 10 euro op een 5lbs pot! Mooie actie, C1195066 ;)

Dank je,voor de order!:) Ik hoop zelfs dat we de scherpe prijs straks een beetje kunnen handhaven. Zou mooi zijn:)

14uamwz.jpg

:roflol:

Gisteren om 10:45 besteld maar vandaag niets binnen, nog steeds problemen bij postnl?

Gisteren om 10:45 besteld maar vandaag niets binnen, nog steeds problemen bij postnl?

Ik ga het even voor je nakijken, graag ontvang ik even het referentienummer van je bestelling! Moeten we toch maar eens kijken naar het adres, ze hebben er blijkbaar vrij veel moeite mee bij de Postnl.

Tim

Iemand ervaring met de Dedicated Pack?

Vraagje: Als ik whey bestel neem ik er vaak een roze mini shaker bij. Die ik krijg zijn altijd zachtroze, maar nu zie ik de laatste tijd foto's voorbij komen van felroze shakers. Op de site zie ik ze alleen niet, hoe kan ik aan zo'n felroze shaker komen? Vind ze een stuk leuker dan de zachtroze.

ken het gevoel, zorgt b&f dat het gelijk bij post nl ligt staat er drie dagen lang bij de track &trace dat het in het sorteercentrum ligt. leukste is nog dat ze elke dag mailen en smsen dat ik het al op kan halen...

hey b&f vanaf wanneer zijn de nieuwe(betere) zakken voor de oats beschikbaar, hier was er 1 gescheurd, geen ramp op zich maar dan wacht ik met nieuw bestellen tot die er zijn..

danku

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven