XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al nieuws over de arnold series?
Ik heb helaas nog geen exacte data. Zodra ik deze heb, laat ik het weten :)
Vraagje: Als ik whey bestel neem ik er vaak een roze mini shaker bij. Die ik krijg zijn altijd zachtroze, maar nu zie ik de laatste tijd foto's voorbij komen van felroze shakers. Op de site zie ik ze alleen niet, hoe kan ik aan zo'n felroze shaker komen? Vind ze een stuk leuker dan de zachtroze.
Dat klopt helemaal. We hebben twee versies in omloop en beide vallen ze onder de pink mini shaker. Normaal gesproken kan je er niet speciaal aan komen. Wij voegen altijd 1 van de 2 toe wanneer je hiervoor kiest. Je mag je verzoek altijd bij de opmerkingen aangeven, dan kunnen wij ons best voor je doen. Alleen kan niet toezeggen dat het dan gebeurt.
Waarom zit er fructose in de volgende producten?

Whey protein exclusieve
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...ody-fit-sportsnutrition/whey-proteine-stevia/

Perfect protein
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/perfect-protein/

Niet dat ik bang ben van wat fructose. Maar het heeft toch geen nut dat dit erin zit? Is dat om het zoeter te maken?
Het kleine beetje fructose 1-2 gram is inderdaad voor de zoetheid van het product. Het is een dusdanig kleine hoeveelheid dat het prima kan :)
hey b&f vanaf wanneer zijn de nieuwe(betere) zakken voor de oats beschikbaar, hier was er 1 gescheurd, geen ramp op zich maar dan wacht ik met nieuw bestellen tot die er zijn..

danku
Durf ik niet exact aan te geven. Zodra we door de oude voorraad zijn, verwacht ik de nieuwe. Ik heb er geen zicht op wanneer deze op zijn. Stuur me anders je refnr even. Krijg je een nieuwe zak :)

Ralf

Hey! Ik heb n vraagje: ik heb laatst APE van Athletic Edge Nutrition bij jullie besteld,ben er nu 2 weken mee bezig en moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben!
Nu wordt aangeraden om een kuur te doen van 8 weken aan een stuk voor optimaal resultaat,maar de verpakking is maar een maand voorraad.
Ik zou dus graag nog 1 bijbestellen,maar zie nu op jullie site dat ie is uitverkocht.....
Wanneer issie weer leverbaar,ik hoop snel want ik zou graag door willen gaan na dit potje....
Verder nog 1 ding:Ik had van jullie de poedervorm ontvangen(pineapple smaak),maar op de Amerikaanse sites wordt er alleen maar gesproken over capsules??Is het wel exact hetzelfde??

Op jullie site is nu ook de poedervorm verdwenen,en staat nu ook de capsules,maar de prijs is wel duurder,nl. van 32,50 voor de poedervorm naar 39,95 voor de capsules!
Ik zou dan toch graag de poedervorm willen bestellen als dat kan.

Hey! Ik heb n vraagje: ik heb laatst APE van Athletic Edge Nutrition bij jullie besteld,ben er nu 2 weken mee bezig en moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben!
Nu wordt aangeraden om een kuur te doen van 8 weken aan een stuk voor optimaal resultaat,maar de verpakking is maar een maand voorraad.
Ik zou dus graag nog 1 bijbestellen,maar zie nu op jullie site dat ie is uitverkocht.....
Wanneer issie weer leverbaar,ik hoop snel want ik zou graag door willen gaan na dit potje....
Verder nog 1 ding:Ik had van jullie de poedervorm ontvangen(pineapple smaak),maar op de Amerikaanse sites wordt er alleen maar gesproken over capsules??Is het wel exact hetzelfde??

Op jullie site is nu ook de poedervorm verdwenen,en staat nu ook de capsules,maar de prijs is wel duurder,nl. van 32,50 voor de poedervorm naar 39,95 voor de capsules!
Ik zou dan toch graag de poedervorm willen bestellen als dat kan.

Ik moet dit maandag bij afdeling inkoop even voor je navragen. Kom hier maandag direct voor je op terug! :)

Is goed man! Dan wacht ik het ff af,alvast bedankt!!

Dank je,voor de order!:) Ik hoop zelfs dat we de scherpe prijs straks een beetje kunnen handhaven. Zou mooi zijn:)
Zou inderdaad mooi zijn!
Durf ik niet exact aan te geven. Zodra we door de oude voorraad zijn, verwacht ik de nieuwe. Ik heb er geen zicht op wanneer deze op zijn. Stuur me anders je refnr even. Krijg je een nieuwe zak :)

Ralf

Bestelling C1195066 ontvangen. Ik dacht dat er al nieuwe zakken oats waren, omdat jullie ze laatst in de aanbieding hadden. Helaas waarschijnlijk vanwege het gewicht van de doos beide zakken oats opengebarsten. De ene heb ik nog grotendeels kunnen redden, de tweede is helaas overleden en de rugzak zit helemaal onder maar valt nog te redden :roflol:

Is goed man! Dan wacht ik het ff af,alvast bedankt!!
Super, dankje! :)
Top, ik ga er naar kijken!
Zou inderdaad mooi zijn!

Bestelling C1195066 ontvangen. Ik dacht dat er al nieuwe zakken oats waren, omdat jullie ze laatst in de aanbieding hadden. Helaas waarschijnlijk vanwege het gewicht van de doos beide zakken oats opengebarsten. De ene heb ik nog grotendeels kunnen redden, de tweede is helaas overleden en de rugzak zit helemaal onder maar valt nog te redden :roflol:
Dat is inderdaad vervelend. Ga ik even voor je oplossen! Ons excuses voor het ongemak.

Ralf

Lekker kleurtje hoor die shakers!! Dat is pas echt pink! :P

Lekker kleurtje hoor die shakers!! Dat is pas echt pink! :P
Haha, ze zijn leuk he!
Oké thnx Ralf! Vraagje tussendoor, al enige indicatie wanneer jullie de nieuwe Jack3d Advanced verwachten?
Eeh:rolleyes: Het is voor mij heel lastig aan te geven. We hadden enkele weken geleden verwacht dat we het rond deze periode binnen zouden krijgen. Helaas is dat niet het geval en daarom is dat lastig voor mij aan te geven. Helaas heb ik hiervan geen indicatie.

Ralf

Al nieuws over de arnold series?
Ik kwam net deze site tegen. Een hele leuke site met een countdown. Het zal eerst in de VS beschikbaar zijn en zodra het beschikbaar komt voor de Europese markt, zullen wij zeker zorgen dat wij het zo snel mogelijk kunnen aanbieden. Uiteraard met een scherpe prijs, zoals je van ons gewent bent ;)

Ralf

Damn. Een pot proteïne poeder vergeten bestellen bij de vorige bestelling. Toevallig geen mogelijkheid tot coupon code? :engel: :bow2:

Damn. Een pot proteïne poeder vergeten bestellen bij de vorige bestelling. Toevallig geen mogelijkheid tot coupon code? :engel: :bow2:
Helaas hebben we op dit moment geen lopende kortingscodes of acties hiervoor. Ik kan daarom ook geen kortingsbon verstrekken:rolleyes:

Ralf

Geachte B&F heren,
Over MP Assault; de 3 sample pack en de 60 servings 1+1 gratis, zijn dit de nieuwe of de oude formules?
Overigens enige indicatie wanneer de MP Combat Powder Smores er weer is?

Laatst bewerkt:
Ik slik calcium citraat now foods omdat weinig calcium binnen krijg (geen zuivel) hier zit dan cal mag en zink en vit d in maar heeft zink hier nog een bepaald effect op het lichaam of huid? Omdat er ook van nowfoods enkel met cal en mag zijn, ik dacht altijd is leuk extraatje die zink maar die word door calcium toch nie eens opgenomen ?

Geachte B&F heren,
Over MP Assault; de 3 sample pack en de 60 servings 1+1 gratis, zijn dit de nieuwe of de oude formules?
Overigens enige indicatie wanneer de MP Combat Powder Smores er weer is?

1+1 gratis zijn oude formule. Nieuwe formule komt binnenkort, vandaar de hoge korting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven