MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De oude is al beter. Gisteren getest en echt een goed product. Voor mij beter dan N.O xplode.
Is hij echt zo een aanrader? N.O Xplode 2.0 vond ik niet zo denderend, totaal geen focus gevoel erbij, maar ik gebruik nu C4 Extreme en die vind ik dan wel weer wat doen. Misschien toch maar de 1+1 pot bestellen.

Geachte B&F heren,
Over MP Assault; de 3 sample pack en de 60 servings 1+1 gratis, zijn dit de nieuwe of de oude formules?
Overigens enige indicatie wanneer de MP Combat Powder Smores er weer is?
Oude formule:cool: De smaak van de Combat Powder heb ik zo geen zicht op. :rolleyes:
Is hij echt zo een aanrader? N.O Xplode 2.0 vond ik niet zo denderend, totaal geen focus gevoel erbij, maar ik gebruik nu C4 Extreme en die vind ik dan wel weer wat doen. Misschien toch maar de 1+1 pot bestellen.
Ik vind persoonlijk Assault heel goed. Het is naast een goede concentratie/uithoudingsvermogen ook voornamelijk spieropbouwend gericht. Iets wat zeker niet onbelangrijk is :)

Ralf

Vraagje: Als ik whey bestel neem ik er vaak een roze mini shaker bij. Die ik krijg zijn altijd zachtroze, maar nu zie ik de laatste tijd foto's voorbij komen van felroze shakers. Op de site zie ik ze alleen niet, hoe kan ik aan zo'n felroze shaker komen? Vind ze een stuk leuker dan de zachtroze.

oh lawd...

Jullie hadden eens reclame gemaakt dat jullie premium seller waren van Musclepharm.

Gaan de Musclepharm Arnold series producten dan ook direct bij jullie beschikbaar zijn?

Binnen 10 dagen zijn ze te koop.

Hebben jullie een idee wat het grote verschil gaat zijn tussen de huidige producten en de Arnold series?

Jullie hadden eens reclame gemaakt dat jullie premium seller waren van Musclepharm.

Gaan de Musclepharm Arnold series producten dan ook direct bij jullie beschikbaar zijn?

Binnen 10 dagen zijn ze te koop.

Hebben jullie een idee wat het grote verschil gaat zijn tussen de huidige producten en de Arnold series?
Uiteraard! :) De enige in Nederland! :thumbs: We hebben eigenlijk weinig tot geen informatie nog over de Arnold Series ontvangen, maar het zal waarschijnlijk gaan om een gainer, eiwit, pre-workout, testbooster etc etc. Waar eigenlijk elke lijn wel uit bestaat. Inderdaad hij is binnenkort verkrijgbaar. Zodra MusclePharm deze ook beschikbaar stelt voor de Europese markt, kom je het zeker als eerste bij ons tegen. Uiteraard tegen de scherpste prijs :)

Ralf

Uiteraard! :) De enige in Nederland! :thumbs: We hebben eigenlijk weinig tot geen informatie nog over de Arnold Series ontvangen, maar het zal waarschijnlijk gaan om een gainer, eiwit, pre-workout, testbooster etc etc. Waar eigenlijk elke lijn wel uit bestaat. Inderdaad hij is binnenkort verkrijgbaar. Zodra MusclePharm deze ook beschikbaar stelt voor de Europese markt, kom je het zeker als eerste bij ons tegen. Uiteraard tegen de scherpste prijs :)

Ralf

Ok prima. Ben benieuwd.

Het is toch een beetje bijzonder dat Arnold voor de eerste keer zijn naam verleent aan supplementen. Het is een beetje nostalgie gezien hij vroeger mijn held was. (Al die oude actiefilms).

Hopelijk valt de prijs wat mee en dan kunnen we dat eens proberen. En waarschijnlijk keer ik daarna weer terug naar jullie huismerk!!

Al nieuws over het mogelijk toevoegen van Monster Energy Protein aan jullie assortiment?

Ok prima. Ben benieuwd.

Het is toch een beetje bijzonder dat Arnold voor de eerste keer zijn naam verleent aan supplementen. Het is een beetje nostalgie gezien hij vroeger mijn held was. (Al die oude actiefilms).

Hopelijk valt de prijs wat mee en dan kunnen we dat eens proberen. En waarschijnlijk keer ik daarna weer terug naar jullie huismerk!!
Ik ben ook erg benieuwd en kan zeker niet wachten op de Arnold Series! Volgens mij ben ik niet de enige:D
Al nieuws over het mogelijk toevoegen van Monster Energy Protein aan jullie assortiment?
Nee, nog geen updates. Ik heb het voorgelegd en heb verder niets vernomen.

Ralf

Is het normaal dat je lichaam begint te tintelen/jeuken van MP Assault?

Waarom is er geen whey pindakaas smaak? Lijkt me echt een topper.

Graag word ik even door het bos geleid door de vele bomen die er geplant staan.
Wat is nou het verschil tussen Lean Gain & Mass Perfection op de bruine rijst na?

Ik heb in het verleden MP gebruikt begon heel wat vet op te slaan helaas.
Winter vet mag er weer op, maar het liefst zo clean/lean mogelijk natuurlijk.

Of is er wat anders aan te raden om zo vet vrij mogelijk te gaan groeien?
Zoals; http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/waxy-maize-starch/optimum-nutrition/glycomaize/
Huismerk van jullie zelf ook welkom hoor.

Is het normaal dat je lichaam begint te tintelen/jeuken van MP Assault?
Ja komt door de beta allaninne
Klopt inderdaad helemaal, dankje!:cool:
Waarom is er geen whey pindakaas smaak? Lijkt me echt een topper.
Goede vraag, met 29 heerlijke smaken hebben we natuurlijk ale en enorm uitgebreid aanbod. Ik zal het eens voorstellen :)
Graag word ik even door het bos geleid door de vele bomen die er geplant staan.
Wat is nou het verschil tussen Lean Gain & Mass Perfection op de bruine rijst na?

Ik heb in het verleden MP gebruikt begon heel wat vet op te slaan helaas.
Winter vet mag er weer op, maar het liefst zo clean/lean mogelijk natuurlijk.

Of is er wat anders aan te raden om zo vet vrij mogelijk te gaan groeien?
Zoals; http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/waxy-maize-starch/optimum-nutrition/glycomaize/
Huismerk van jullie zelf ook welkom hoor.
Het verschil is dat Mass Perfection betere koolhydrate heeft, betere eiwitten en een betere prijs. De Mass Perfection is eigenlijk dé weightgainer op de markt. Echter zal je met elke gainer aankomen als je energiebalans te positief is (meer kcal in dan kcal out). Je zit dus dan al vrij hoog in je kcal. Het is inderdaad mogelijk dan dat je vet aanzet. Wij adviseren dan iets lager in de kcal te gaan (+300-500) boven je behoefte. Glycomaize kan ook, maar dat wordt enorm snel opgenomen. Het zijn pure koolhydraten afkomstig uit mais (= Waxy Maize Strach). Deze worden veelal snel opgenomen en dat wil je vaak in een weigtgainer niet. Rondom de training is het zeker wel aan te raden :)

Ralf

Goede vraag, met 29 heerlijke smaken hebben we natuurlijk ale en enorm uitgebreid aanbod. Ik zal het eens voorstellen :)

Ralf

Er zal er van de 29, vast 1 zijn die niet goed loopt:o Kunnen we die even vervangen met pindakaas. Natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan. Maar bij voorbaat dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven