Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het verschil is dat Mass Perfection betere koolhydrate heeft, betere eiwitten en een betere prijs. De Mass Perfection is eigenlijk dé weightgainer op de markt. Echter zal je met elke gainer aankomen als je energiebalans te positief is (meer kcal in dan kcal out). Je zit dus dan al vrij hoog in je kcal. Het is inderdaad mogelijk dan dat je vet aanzet. Wij adviseren dan iets lager in de kcal te gaan (+300-500) boven je behoefte. Glycomaize kan ook, maar dat wordt enorm snel opgenomen. Het zijn pure koolhydraten afkomstig uit mais (= Waxy Maize Strach). Deze worden veelal snel opgenomen en dat wil je vaak in een weigtgainer niet. Rondom de training is het zeker wel aan te raden :)

Ralf

De Lean Gain is dus het broertje van de Mass Perfection? Oftewel als je eentje neemt, neem dan meteen MP want die is beter.
Ik dank u! Zal het even berekenen qua kcal. Merci.

Er zal er van de 29, vast 1 zijn die niet goed loopt:o Kunnen we die even vervangen met pindakaas. Natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan. Maar bij voorbaat dank
Haha, met de Whey Perfection is dat echt lastig. Het is ons nummer :1e: eiwit. We hebben een grote klantenkring, vandaar ook veel smaken. Zodat er voor iedereen iets tussen zit. Ik zal het idee voorstellen:cool:
De Lean Gain is dus het broertje van de Mass Perfection? Oftewel als je eentje neemt, neem dan meteen MP want die is beter.
Ik dank u! Zal het even berekenen qua kcal. Merci.
Dat klopt helemaal. Het kleine broertje ;) Mass Perfection is eigenlijk op elk front net iets beter dan de Lean Gain:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is whey perfection stracciatella 2.2 kg op? Hij staat er namelijk niet meer tussen.

Ja sommige staan er in het grijs (zodat je die niet aan kunt klikken), maar stracciatella staat er gewoon helemaal niet meer bij.
Ik heb al een antwoord, het is inderdaad uitverkocht momenteel. We hopen dat hij aankomende week weer voorradig is:cool: Hij komt uiteraard ook weer in de lijst dan:D

Ralf

Hey,

Ik heb al een tijdje geleden een bestelling geplaats (kan nog wel terug zoeken als 't moet). En had ook No Xplode alleen die inhoud is helemaal hard? Moet het met een vork lossteken voordat ik het kan scheppen. Bij mijn andere spullen is dit niet geweest (creatine, whey en pre van conquer).

Gr.

Wanneer krijgen jullie de Citrulline Malaat weer op voorraad? En wat is de verhouding?

Hey,

Ik heb al een tijdje geleden een bestelling geplaats (kan nog wel terug zoeken als 't moet). En had ook No Xplode alleen die inhoud is helemaal hard? Moet het met een vork lossteken voordat ik het kan scheppen. Bij mijn andere spullen is dit niet geweest (creatine, whey en pre van conquer).

Gr.
Dat is inderdaad vervelend. Vaak wanneer je de deksel erop draait en flink hard schud, valt de poeder uit een. SOms kan het voorkomen dat een pre-workout een beetje vocht vat en daardoor gaat klonteren. Dit heeft geen invloed op de werking.:)
Wanneer krijgen jullie de Citrulline Malaat weer op voorraad? En wat is de verhouding?
Ik hoop met circa 3 weken dat deze weer voorradig is. Ik heb zo geen exacte gegevens van de Citrulline. Als je me morgen voor 16.00 uur hieraan wilt helpen herinneren, zal ik het direct voor je uitzoeken :thumbs:

Ralf

Oke, gelukkig maakt t niks uit :)

Die variety box van whey perfection, welke smaken zitten daarin? Kan ik kiezen welke smaken ik graag wil? Niet per se dat ik ze alle 12 kies maar dat er iig 2 of 3 in zitten die ik graag wil proberen.

Oke, gelukkig maakt t niks uit :)
Oke! :thumbs:
En weet je al iets over de APE?
We verwachten de APE binnen 1-2 weken weer voorradig:cool:
Die variety box van whey perfection, welke smaken zitten daarin? Kan ik kiezen welke smaken ik graag wil? Niet per se dat ik ze alle 12 kies maar dat er iig 2 of 3 in zitten die ik graag wil proberen.
Wij hebben 12 verschillende smaken van de Whey Perfection in de Variety Box. Dit zijn twaalf vaste smaken en wijzigen we eens in de zoveel tijd:) De volgende smaken zijn:
Banaan
Cookies&Cream
Chocolade
Chocolade Caramel
Strawberry Kiwi
Naturel
Cappuccino
Vanilla
Strawberry
Berry blast
Chocolate cookie
Hazelnoot Nutella

Ralf

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 21:26 ----------

We hebben weer fantastische producten in onze OP=OP!

Hey! Ik heb n vraagje: ik heb laatst APE van Athletic Edge Nutrition bij jullie besteld,ben er nu 2 weken mee bezig en moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben!
Nu wordt aangeraden om een kuur te doen van 8 weken aan een stuk voor optimaal resultaat,maar de verpakking is maar een maand voorraad.
Ik zou dus graag nog 1 bijbestellen,maar zie nu op jullie site dat ie is uitverkocht.....
Wanneer issie weer leverbaar,ik hoop snel want ik zou graag door willen gaan na dit potje....
Verder nog 1 ding:Ik had van jullie de poedervorm ontvangen(pineapple smaak),maar op de Amerikaanse sites wordt er alleen maar gesproken over capsules??Is het wel exact hetzelfde??

Op jullie site is nu ook de poedervorm verdwenen,en staat nu ook de capsules,maar de prijs is wel duurder,nl. van 32,50 voor de poedervorm naar 39,95 voor de capsules!
Ik zou dan toch graag de poedervorm willen bestellen als dat kan.

OK,dan hoop ik een week,dan kan ik mijn 8 weken volmaken!Maar wat betreft mijn tweede vraag?

Zojuist weer bestellingtje geplaatst, gimme goodies ^^ C1200812

OK,dan hoop ik een week,dan kan ik mijn 8 weken volmaken!Maar wat betreft mijn tweede vraag?
Geen zorgen, had ik gemist. De poeder en capsules zijn exact dezelfde formule. Je hebt zowel de poeder als capsule versie :)

Zojuist weer bestellingtje geplaatst, gimme goodies ^^ C1200812
Bedankt voor je bestelling. Deze order hebben mijn collega's al netjes voor je verwerkt, morgen in huis! :)

Ralf

Top!!Dan wacht ik tot de poedervorm er weer is!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7,50!

Gold Standard 100% Whey Protein
2LB voor 28,00! (+kassakorting)
5LB voor 51,90! (+kassakorting)
10LB voor 89,90! (+kassakorting)

Jack3d Micro

40 doseringen voor 31,50!

Creatine Ultra
300 Gram voor 14.90!

Transform
60 capsules voor 7,50!

Dedicated Pack + FREE Wrist band (op=op)
45 dagen + FREE wrist band! voor 29,90

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven