MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, is verboden in Europa.

C1213521

Wat een k*t bedrijf is dat Postnl. Ik ben zo blij met BF, maar bij ieder bestelling weet Postnl het te verkloten.
Komt dat busje bij mij in de straat, loopt die kerel even rond, gaat ie weg, staat op TT dat post niet bezorgd kon worden.

Vorige week ook studieboeken 2 straten verderop afgeleverd door die zelfde randdebiel en altijd problemen met BF verzendingen. K*t bedrijf die structureel wanbeleid voert en crimineel misbruik maakt van de monopoliepositie.

Werken jullie toevallig niet met andere koeriersbedrijven ? Kan me voorstellen dat ze ook vaak post "kwijtraken", zoals bij mijn vorige bestelling gebeurde.

Het is verboden in Amerika, niet Europa dacht ik.

Klopt, alleen zijn ze er in Europa niet echt scheutig meer op om het te gebruiken. Ook omdat het advies negatief is. Verder nog komen de meeste supps uit Amerika (en die gaan geen Europe only versie met DMAA gaan maken!)

B&F zou dan moeten afkomen met een pwo van hun huismerk met DMAA, maar dat zie ik ook niet direct gebeuren (wat spijtig is, want het was goed spul).

Hey B&F, zit er 1.3DMA in jacked advanced?
Nee, zeker niet :)
C1213521

Wat een k*t bedrijf is dat Postnl. Ik ben zo blij met BF, maar bij ieder bestelling weet Postnl het te verkloten.
Komt dat busje bij mij in de straat, loopt die kerel even rond, gaat ie weg, staat op TT dat post niet bezorgd kon worden.

Vorige week ook studieboeken 2 straten verderop afgeleverd door die zelfde randdebiel en altijd problemen met BF verzendingen. K*t bedrijf die structureel wanbeleid voert en crimineel misbruik maakt van de monopoliepositie.

Werken jullie toevallig niet met andere koeriersbedrijven ? Kan me voorstellen dat ze ook vaak post "kwijtraken", zoals bij mijn vorige bestelling gebeurde.
Ja, dat is zeker niet de bedoeling. De postNL is de grootste in Nederland. Vandaar bijna alle bedrijven er mee werken, waaronder ook wij. We zijn wel aan het kijken of er andere partners zijn, maar dat is lastig. We zijn zeker aan het kijken of we de kwaliteit daarvan ook kunnen waarborgen en verhogen :)

Ralf

sinds alle bezuinigingen had je dit ook kunnen verwachten, waarschijnlijk word het zelfs erger.

Klopt, alleen zijn ze er in Europa niet echt scheutig meer op om het te gebruiken. Ook omdat het advies negatief is. Verder nog komen de meeste supps uit Amerika (en die gaan geen Europe only versie met DMAA gaan maken!)

B&F zou dan moeten afkomen met een pwo van hun huismerk met DMAA, maar dat zie ik ook niet direct gebeuren (wat spijtig is, want het was goed spul).

Duidelijk, thanks;)

Bedankt voor je bestelling! :) Gaan we netjes verwerken en morgen in huis. Een tanktop is altijd handig en leuk om in te trainen:cool:

Ralf

Wel een beetje raar dat PostNL me om 17:50 een email stuurt dat ik het pakket om 16:00 kan ophalen. Maar goed, het is binnen (ik had zo'n vertrouwen dat ik al bij het ophaalpunt stond voordat ik de email had).

Dat dieeteiwit is echt een winnaar en gelukkig erg veel chocolade-varianten in het variety pakket !! Bijna jammer dat ik bijna klaar ben met mijn dieet :)

Goede keus! :thumbs: Dat kan bijna niet mis gaan met de Mass Perfection. Kijk vooral even naar de ingrediënten, wellicht dat je extra koolhydraten wil. Met onze losse havermeel kun je deze op een kwalitatieve manier nog verder verhogen :)

Ralf

Das een goeie tip. Thanks.
Komen er snel betere verpakkingen voor t havermeel?

Wel een beetje raar dat PostNL me om 17:50 een email stuurt dat ik het pakket om 16:00 kan ophalen. Maar goed, het is binnen (ik had zo'n vertrouwen dat ik al bij het ophaalpunt stond voordat ik de email had).

Dat dieeteiwit is echt een winnaar en gelukkig erg veel chocolade-varianten in het variety pakket !! Bijna jammer dat ik bijna klaar ben met mijn dieet :)
Haha, dankjewel over de complimenten over ons Afslank Eiwit. Veel mensen onderschatten het, maar het is zeker een goed product. Vezels, snelle en langzame eiwitten in een goede verhouding met een lekkere smaak.:) Wat betreft de PostNL. Als je met PakjeGemak besteld is de eis dat het pakket uiterlijk om 16.00 uur klaar moet liggen. Dit omdat ook afhaallocaties 18.00 uur sluiten zodat je nog voldoende tijd hebt om het af te halen.
Das een goeie tip. Thanks.
Komen er snel betere verpakkingen voor t havermeel?
Jazeker, we hopen zeker deze maand anders volgende maand :)

Ralf

Haha, dankjewel over de complimenten over ons Afslank Eiwit. Veel mensen onderschatten het, maar het is zeker een goed product. Vezels, snelle en langzame eiwitten in een goede verhouding met een lekkere smaak.:)

Niet alleen de ingrediënten en de smaak, maar het wordt vooral ook een heerlijk luchtige pudding (met 200 ml melk) die omdat er zoveel lucht in zit je lang en enorm vol laat zitten.

(anyways, tot zover de reclame.. voel me net een fanboy)

Niet alleen de ingrediënten en de smaak, maar het wordt vooral ook een heerlijk luchtige pudding (met 200 ml melk) die omdat er zoveel lucht in zit je lang en enorm vol laat zitten.

(anyways, tot zover de reclame.. voel me net een fanboy)
Haha, soms is het niet erg om eerlijk te zijn over onze producten haha:D:D:D

Ralf

Hey bnf,

Ik had onlangs resurrect pm van ronnie coleman besteld. Met deze pot bleek iets mis te zijn, het poeder was verhard en zag bruin (moest blauw zijn). Ik heb dan een nazending gekregen, potje van 8 doseringen ipv 25, nadien heb ik een pot nagestuurd gekregen van 25 doseringen. (Allemaal door tim geregeld waarvoor dank)

Nu ben ik even op vakantie geweest dus het potje van 8 doseringen is nu pas op. Dit had weer een felblauwe kleur en de smaak zat goed!

Ik deed zojuist de nieuwe pot van 25 doseringen open..weer korrelig bruin poeder. Ik heb 1 dosering bij 200 ml water gedaan. Het brouwsel kreeg een bruin/groene kleur en rook slecht. Dus dit loopt weer mis.

Of ik heb nu 2 keer achter elkaar een slecte pot gehad (die van 8 was perfect goed!) of er is iets mis met jullie pallet resurrect pm 25 doseringen.

Kan dit even bekeken worden?

Hey bnf,

Ik had onlangs resurrect pm van ronnie coleman besteld. Met deze pot bleek iets mis te zijn, het poeder was verhard en zag bruin (moest blauw zijn). Ik heb dan een nazending gekregen, potje van 8 doseringen ipv 25, nadien heb ik een pot nagestuurd gekregen van 25 doseringen. (Allemaal door tim geregeld waarvoor dank)

Nu ben ik even op vakantie geweest dus het potje van 8 doseringen is nu pas op. Dit had weer een felblauwe kleur en de smaak zat goed!

Ik deed zojuist de nieuwe pot van 25 doseringen open..weer korrelig bruin poeder. Ik heb 1 dosering bij 200 ml water gedaan. Het brouwsel kreeg een bruin/groene kleur en rook slecht. Dus dit loopt weer mis.

Of ik heb nu 2 keer achter elkaar een slecte pot gehad (die van 8 was perfect goed!) of er is iets mis met jullie pallet resurrect pm 25 doseringen.

Kan dit even bekeken worden?
Ik PM je even, ga ik er voor je naar kijken! :) Ik heb naast je ordernummer ook andere gegevens nodig.

Ralf

We hebben de Platinum PRE- eindelijk binnen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beste B&F,
Ik heb gisteren een bestelling gemaakt en het zou normaal vandaag moeten toekomen.
Maar ik zie in de link van track & trace dat het pas morgen aankomt.
Kunt u mij graag hierover informeren?
Alvast bedankt!

Beste B&F,
Ik heb gisteren een bestelling gemaakt en het zou normaal vandaag moeten toekomen.
Maar ik zie in de link van track & trace dat het pas morgen aankomt.
Kunt u mij graag hierover informeren?
Alvast bedankt!
Dat is zeker vervelend, onze excuses hiervoor. Wij hebben hierover uitvoerig contact gehad maar een aantal honderd pakketten zijn een dag vertraagd. PostNL heeft deze niet kunnen sorteren en daardoor is het een dag vertraagd.:rolleyes:
B&F

Op de site is er een kleine fout bij dit product: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin.../body-fit-sportsnutrition/super-pack/#gebruik . Het label staat bij 'gebruik' en omgekeerd :)
Je hebt helemaal gelijk. Het product is er nog niet, maar voordat het de verkoop definitief ingaat checken we het nog altijd extra. Dat gaat zeker wel goed komen ;) Bedankt!

Ralf

Zitten er fyto-estrogenen in jullie Soja isolaat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven