Twente1983
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal ik even voor je navragen!

Ja, verschrikkelijk is het. Het wordt inderdaad hoog tijd om eens flink te praten met de postNL. We doen er alles aan om het zo goed mogelijk weer op de rails te krijgen. Reken er maar op dat het morgen aankomt, ons excuses voor het ongemak.Damn,mijn pakket ook weer een dag vertraagd...de zoveelste van de afgelopen tijd. Wordt tijd voor een fikse claim bij TNT voor het niet nakomen van afspraken zodat B&F dat weer op ons kan doorrekenen door de eiwitprijs te laten zakken![]()

Dat is inderdaad vervelend, ons excuus voor het ongemak. Het beste kun je even contacct opnemen met onze klantenservice, dan lossen ze het direct voor je op!Hey B&F,
Gister een bestelling gedaan en vandaag binnen, top! Alleen mist er in het pakket de Green Tea (huismerk) capsules. Ordernr is C1215080.
Groetjes
Nu nog niet. Alleen kan ik wel vertellen dat het bij onze vaste leverancier vandaan komt. Waar bijv. ook Mass Perfection vandaan komt. Kwa kwaliteit zit je 100% goed. Aminozuur profiel is op dit moment nog niet beschikbaar.http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/perfect-muscle-shake/ = nice
Weet je ook voor ons iets te zeggen over de kwaliteit van de grondstoffen en aminozuurprofiel van de ewitten?
Ik ga zeker een paar potten kopen.
Ik PM je even, ga ik er voor je naar kijken!Ik heb naast je ordernummer ook andere gegevens nodig.
Ralf
Super, direct een antwoord weer
Meende dat ik vanochtend al wat gestuurd heb 
We hopen binnen nu en 1-2 weken weer voorradigEnig ideewanneer des caffeïne pillen/capsules weer op voorraad zullen zijn? Ik zie dat de eerste drie soorten uitverkocht zijn, gaat hard zo te zien![]()

De smaak Orange Juice is op dit moment inderdaad uitverkocht. Natuurlijk is de Dextrose Professional weer besteld en hopen we snel weer voorradig te hebben.Ik zou de dextrose professional willen bestellen, maar is deze niet meer te krijgen in de orange juice smaak?

3 gram per servering. Uiteraard kun je hier kijken voor de gehele ingrediëntedeclaratie.Hoeveel gram DAA zit er in alpha muscle per dosering?
Super, hartstikke mooi!Ok, bedankt voor de reply, ik heb de berryblast in plaats genomen...
Dextrose is altijd goed van smaak
Bedankt voor je order, morgen in huis!Erg vervelend natuurlijk, mijn excuses voor het ongemak. Mijn collega's waar je een email naar gestuurd gaan het zeker voor je oplossen. Geen probleemHey Bodyenfitshop.nl ik heb een probleem met een bestelling die ik bij jullie geplaatst heb. Ik heb namelijk de verkeerde whey hoeveelheid gekregen. Ik heb jullie ook al een email naar de website gestuurd en ik hoop door nog eens hier op het forum een verzoek tot het in orde maken van het probleem ook nog eens zal helpen. De email zal ik nu ook nogeens posten ( natuurlijk zonder mijn naam of gegevens) zodat je als je hem misschien tegen komt in email folder weet dat hij van mij is.
Alvast bedankt
email die ik verstuurd heb:
Hoi,
Ik heb net het pakket van mijn ouders opgehaald aangezien ik de adres gegevens van mijn ouders gebruik voor bestellingen aangezien ik vaak van adres wissel en ik heb de verkeerde whey proteine gekregen. Ik heb een bus van 2270 gram ipv 4540 gram die ik wel betaald heb. Ik heb de bus nu thuis waar ik op het moment woon maar deze is nog steeds ongeopent.
Hoe gaan we dit regelen ?
Ik had het graag voor je gedaan, maar het is altijd lastig als je via meerdere kanalen contact zoekt. Vandaar onze klantenservice het oppakt. Ik weet zeker dat het goed moet komen. Mocht je verder nog problemen tegenkomen, dan weet je me te vinden 

Super, hartstikke goed! Doen we graag voor je!Haha net al antwoord gekregen van je via email dat je nog een bus zou sturen. Even om 22.30 uur s 'avonds nog even de winkel open maken voor me xD...en dat allemaal in nog geen 15 minuten tijd alles bij elkaar...ik ben onder de indruk
Super service. Ik kan je nu al vertellen dat ik nooit meer ergens anders koop
+10000
Moet soms gebeuren he om alle klanten weer helemaal tevreden te krijgen. Gelukkig komt het niet vaak voor haha
Bedankt voor je complimenten!Nee, helaas niet. De Mutant Shirts zijn enkel leverbaar vanaf maat M en vallen wel een maat groterkomen de mutant shirts ook in s ?![]()
m is net een jurk :O