Bgroot
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou eigenlijk niet hoger dan een anderhalve maatschep. Zeker ook vanwege de dosis caffeïne deze dan binnen krijgen.Gisteren voor 't eerst de CRAZY pre-workout geprobeerd, merkte vrijwel geen verschil. Weeg 80kg ongeveer, volgende keer maar 2 scoops gebruiken?
Moet zeggen dat ik vandaag wel een enorme koppijn heb, weet niet of dit van de PWO komt maja.

Graag gedaan. Wellicht is extra hard trainen, eten en rusten de oplossing. Zodat maat M prima om de schouders past

Dus als je een xl hebt, moet je bij deze een large nemen? Ik hoop dat dit niet te klein is ....Nee, helaas niet. De Mutant Shirts zijn enkel leverbaar vanaf maat M en vallen wel een maat groter
Ralf
Pfoe, goeie vraag. Ik heb geen foto's. Op het moment weeg ik 108kg met een VP ~17 gok ik. Ik heb niet hele indrukwekkende stats maar ik bank series van 110, squat series van 130 en deathlift series van 160. Tevens probeer ik 1x in de week te zwemmen, 2x fullbody training en 1x bodypump met collega's. Zul je denken, bodypump, maar voor de conditie is het zeker niet verkeerd. Heb een weddenschap verloren waardoor ik beloofd heb om een maand minimaal 1x per week mee te doenhehe Ralf, ik vraag me zomaar af wat jouw stats zijn qua lichaamsgewicht, en trainen. Heb je ook foto's staan hier>

Ik heb zelf ook maat L en draag met normale kleding altijd XL. Zit perfect, beetje strak, maar dat is met zulke (trainings)shirts vind ik dat zelf mooiDus als je een xl hebt, moet je bij deze een large nemen? Ik hoop dat dit niet te klein is ....

Ik zou eigenlijk niet hoger dan een anderhalve maatschep. Zeker ook vanwege de dosis caffeïne deze dan binnen krijgen.
Graag gedaan. Wellicht is extra hard trainen, eten en rusten de oplossing. Zodat maat M prima om de schouders past
Ralf
?! Vortex Portable Mixer
Daar kunnen wij ook niet zoveel aan doen
Ben je op zoek naar een handige portable mixer?! Vortex Portable Mixer
![]()
De Vortex Portable Mixer is de makkelijke en krachtige draagbare mixer. De Vortex wordt aangedreven door een maar liefst 900 tpm motor die zelfs de dikste poeders en supplementen met het grootste gemak mixt. Uw dagen van het drinken van klonterige shakes en voortdurend schudden met cups zijn voorbij. Werkt op 2 batterijen.
Tim
---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 14:54 ----------
Dat is inderdaad erg lastigDaar kunnen wij ook niet zoveel aan doen
Tim
Gaan jullie die mixer ook nog als cadeau aanbieden denkjé? Dat je bijvoorbeeld in plaats van 2 cadeaus enkel die mixer krijgt?
Die kortingscode na aan review geschreven te hebben wil maar niet binnen komen
...

We hebben nu al 2 smaken binnen, vanilla en naturel (is eigenlijk geen smaak
). De rest komt begin volgende week denk ik. Ik hou jullie wel even op de hoogte.
We hopen met enkele weken dat beide producten weer voorradig zijnIs jullie eigen beta-alanine & citrulline malaat binnenkort weer bestelbaar?
Het beste kun je je even aanmelden op het product, dan krijg je als eerste een mail zodra het voorradig is 
Nee, deze hebben wij helaas niet. Wij krijgen alles kant en klaar geleverd, wij vullen helemaal niets zelf. Waardoor we bijvoorbeeld ook geen kleinere verpakkingen over houden.het zou wel handig zijn moesten jullie lege kleinere potten apart verkopen om whey in te doen, zodat ik ze in de keukenkast kan laten staan, want die potten van 4+ kg krijg je nergens kwijt
het zou wel handig zijn moesten jullie lege kleinere potten apart verkopen om whey in te doen, zodat ik ze in de keukenkast kan laten staan, want die potten van 4+ kg krijg je nergens kwijt
Isolaat Perfection komt net als Whey Perfection ook in pouches van 750 gram (26 shakes). De prijs is 16.90.We hebben nu al 2 smaken binnen, vanilla en naturel (is eigenlijk geen smaak
). De rest komt begin volgende week denk ik. Ik hou jullie wel even op de hoogte.
![]()
Laat ik even door de collega's van de klantenservice voor je uitzoeken.Gisteren mijn bestelling geplaatst om 19h52 en 5min later de mail ontvangen dat mijn bestelling verzonden is.
Nu zie ik dat ik deze ochtend om 6h25 nogmaals die mail van uw bestelling is verzonden gekregen heb.
Kun je eens nagaan waar mijn bestelling nu is? Via de link tracktrace staat er dat collowebservice geen colli gevonden heeft![]()
Indien het vandaag niet geleverd word is dat de 2de keer op een rij ... En ik dan natuurlijk niet thuis ben de zaterdag wat dan maandag word enz enz ... Dus je snapt het wel denk ik.
C1222442
Je zult per email op de hoogte gebracht worden.
Uiteraard is dit wel vreemd, want je hebt ruim voor 22.00 uur besteld dus deze zou vandaag geleverd moeten worden.We zijn enorm blij met de toevoeging hiervan. Net dat stukje extra wat goed is voor ons merkTupperware niet goed ?
Of voor de hollanders.. een lege roomijs doos
---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 08:55 ----------
Superhandig!
Zo kan iedereen gemakkelijk ervaren waarom onze Isolaat zo goed is 
Laat ik even door de collega's van de klantenservice voor je uitzoeken.Je zult per email op de hoogte gebracht worden.
Uiteraard is dit wel vreemd, want je hebt ruim voor 22.00 uur besteld dus deze zou vandaag geleverd moeten worden.
Edit:
Het adreslabel schijnt beschadigd te zijn geweest, vandaar dat deze opnieuw aangemaakt is en opnieuw verzonden. Excuses hier.
We zijn enorm blij met de toevoeging hiervan. Net dat stukje extra wat goed is voor ons merkZo kan iedereen gemakkelijk ervaren waarom onze Isolaat zo goed is
Ralf