AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees dat er nieuwe samples zijn! :D Heb net nieuwe bestelling gemaakt dus gooi ze er maar in, dat scheelt dan weer een postzegel!

Referentie nummer: 122226

Zojuist creamy coconut milkshake gedronken.
Was lekker maar ga er niet een pot van kopen :).

Is deze bestelling al verzonden; Refnr: 121973
Brievenbus of pekketpost?
TNX :)

Lees dat er nieuwe samples zijn! :D Heb net nieuwe bestelling gemaakt dus gooi ze er maar in, dat scheelt dan weer een postzegel!

Referentie nummer: 122226

Al ingepakt en op een kar in het magazijn:D Ik stuur de samples wel apart even:)

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Zojuist creamy coconut milkshake gedronken.
Was lekker maar ga er niet een pot van kopen :).

Ik vindt de Coconut ook het minst lekker. Zeker in vergelijking tot de Fresh Orange Milkshake, Sunny Peach en Sweet Apple.

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Is deze bestelling al verzonden; Refnr: 121973
Brievenbus of pekketpost?
TNX :)

Ja, chauffeur is onderweg:D (pakketpost).

wil ik van jullie huismerk bcaa's/aminozuren kopen maar weet niet goed de welke :) welke raden jullie zelf aan,,? of iemand anders,,
MVG!

wil ik van jullie huismerk bcaa's/aminozuren kopen maar weet niet goed de welke :) welke raden jullie zelf aan,,? of iemand anders,,
MVG!

BCAAs zijn beter voor het cutten, maar in Magic EAA zitten ook BCAAs (wel lager gedoseerd) en andere amino's. Ik zou Magic EAA kopen en dan gewoon een wat hogere dosis nemen als het je puur om de BCAAs gaat.

Net een pot result besteld en doorgestuurd naar office@bodyenfitshop.nl

Bedankt voor de goede service, ik ben overigens wel benieuwd naar nieuwe smaken Whey Perfection gezien mijn Berry Blast er bijna doorheen is.
Dit zou eigenlijk teveel van het goede zijn!

BCAAs zijn beter voor het cutten, maar in Magic EAA zitten ook BCAAs (wel lager gedoseerd) en andere amino's. Ik zou Magic EAA kopen en dan gewoon een wat hogere dosis nemen als het je puur om de BCAAs gaat.
en dan 15 gram voor en 15 gram na training nemen,,? merci voor je advies!

Bestelling is zojuist bezorgt! TNX voor de samples! :)

Laatst bewerkt:
en dan 15 gram voor en 15 gram na training nemen,,? merci voor je advies!

Bijvoorbeeld, maar dat moet je alleen doen als je bang bent voor spierverlies. Als je in de bulk zit of gewoon op onderhoud traint of pas begonnen bent met cutten of 2 uur geleden een flinke maaltijd hebt gegeten of......... dan is de normale dosering hoog genoeg.

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Bestelling zojuist bezorgt! TNX voor de samples! :)

Welke bestelling heb je aan wie bezorgt? :D

Bijvoorbeeld, maar dat moet je alleen doen als je bang bent voor spierverlies. Als je in de bulk zit of gewoon op onderhoud traint of pas begonnen bent met cutten of 2 uur geleden een flinke maaltijd hebt gegeten of......... dan is de normale dosering hoog genoeg.

ik eet onder onderhoud nu maar ben eigenlijk niet echt aan het cutten ook niet dan zou ik nog beetje moeten zakken in kcal maar begin nu pas terug te knallen met gewichten ben net plateau over lijkt zo en nu wil ik niet echt cutten dat ik boven dit plateau blijf ik weet moeilijk uit gelegt maar hoop dat je me verstaat :) laatste 3weken massa vvm aangekomen en 3 kg afgevallen :)

Net een pot result besteld en doorgestuurd naar office@bodyenfitshop.nl

Bedankt voor de goede service, ik ben overigens wel benieuwd naar nieuwe smaken Whey Perfection gezien mijn Berry Blast er bijna doorheen is.
Dit zou eigenlijk teveel van het goede zijn!

:D alles ingepakt en wel!

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Weekaanbiedingen

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Weer binnen:

Cell Tech Hardcore
Mammoth Bars
No Shotgun MHF-1 (in pot)

Kleine bestelling gedaan voor m'n tante (valeriaan) :) samples hoeft niet per se hoor voor zo'n kleine bestelling. Heb er gelijk wat pre-workout sticks bijgedaan om uit te proberen.

Referentie: 122287

Onder rembours klopt btw, geen zin om randomreader te zoeken :o

Kleine bestelling gedaan voor m'n tante (valeriaan) :) samples hoeft niet per se hoor voor zo'n kleine bestelling. Heb er gelijk wat pre-workout sticks bijgedaan om uit te proberen.

Referentie: 122287

Onder rembours klopt btw, geen zin om randomreader te zoeken :o

:D regelen we!

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Zometeen ga ik de sunny peach milkshake proberen:D.
Laat wel weten hoe die was.

Zeker doen, ben benieuwd wat je vindt!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven