Gauner
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees dat er nieuwe samples zijn!Heb net nieuwe bestelling gemaakt dus gooi ze er maar in, dat scheelt dan weer een postzegel!
Referentie nummer: 122226
Ik stuur de samples wel apart even
Zojuist creamy coconut milkshake gedronken.
Was lekker maar ga er niet een pot van kopen.
Is deze bestelling al verzonden; Refnr: 121973
Brievenbus of pekketpost?
TNX![]()
(pakketpost).

wil ik van jullie huismerk bcaa's/aminozuren kopen maar weet niet goed de welkewelke raden jullie zelf aan,,? of iemand anders,,
MVG!
en dan 15 gram voor en 15 gram na training nemen,,? merci voor je advies!BCAAs zijn beter voor het cutten, maar in Magic EAA zitten ook BCAAs (wel lager gedoseerd) en andere amino's. Ik zou Magic EAA kopen en dan gewoon een wat hogere dosis nemen als het je puur om de BCAAs gaat.
Hey B&F!
Ik heb weer een bestelling gedaan, kan je samples erin doen aub?
Referentie: 122258
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bodyenfitshop-nl-191196/index245.html#post4981507
Mvg!![]()
en dan 15 gram voor en 15 gram na training nemen,,? merci voor je advies!

Bijvoorbeeld, maar dat moet je alleen doen als je bang bent voor spierverlies. Als je in de bulk zit of gewoon op onderhoud traint of pas begonnen bent met cutten of 2 uur geleden een flinke maaltijd hebt gegeten of......... dan is de normale dosering hoog genoeg.
laatste 3weken massa vvm aangekomen en 3 kg afgevallen 
Net een pot result besteld en doorgestuurd naar office@bodyenfitshop.nl
Bedankt voor de goede service, ik ben overigens wel benieuwd naar nieuwe smaken Whey Perfection gezien mijn Berry Blast er bijna doorheen is.
Dit zou eigenlijk teveel van het goede zijn!
alles ingepakt en wel!Al ingepakt en op een kar in het magazijnIk stuur de samples wel apart even
![]()

Potverdomme, kunnen jullie in het vervolg niet zo snel zijn?Dankje!
Tja, we krijgen nog eens een echt tempo-team!
Ik vindt de Coconut ook het minst lekker. Zeker in vergelijking tot de Fresh Orange Milkshake, Sunny Peach en Sweet Apple.
.Kleine bestelling gedaan voor m'n tante (valeriaan)samples hoeft niet per se hoor voor zo'n kleine bestelling. Heb er gelijk wat pre-workout sticks bijgedaan om uit te proberen.
Referentie: 122287
Onder rembours klopt btw, geen zin om randomreader te zoeken![]()
regelen we!Zometeen ga ik de sunny peach milkshake proberen.
Laat wel weten hoe die was.