snowwolf7
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem overigens wel 30gr Whey Perfection en daar doorheen gooi ik nog 10gr Whey Isolaat, maar smaak blijft goed

Hmmmm, die Whey shakes zijn slecht voor me man. Echt superlekker, moet nog uitkijken dat ik straks niet meer dan normaal ga drinkenIk neem overigens wel 30gr Whey Perfection en daar doorheen gooi ik nog 10gr Whey Isolaat, maar smaak blijft goed
Vanmorgen dus Fresh Orange gehad. Maar ik kan niet kiezen welke ik morgen moet nemen lol. Al die voor de hand liggende smaken als Vanille en Cookies&Creme zijn gewoon lekker, maar er zijn er zoveel in dat sample pakje die je niet in eerste instantie zou kiezen maar ook verdomd lekker zijn![]()
hier bij me thuis.

zoiets als xxl sample pack of gewoon weer gratis b&f style?
Gewoon bij Whey Perection een pakje met 20 zakjes, iedere smaak x2. Niet gratis neezoiets als xxl sample pack of gewoon weer gratis b&f style?
Hoewel ik daar wel voor opensta
vandaag al de whey perfection samples binnen
sunny peach vond ik zeker lekker en gelijk een bestelling geplaatst (kon het niet laten)
Referentie: 122306
leuke verrassingen zijn natuurlijk altijd welkom![]()

zoiets als xxl sample pack of gewoon weer gratis b&f style?
Samples ook ontvangen. Tot nu toe allleen de "creamy coconut milkshake" gehad, maar man, wat was die lekker door m'n havermout heen![]()

Hmmmm, die Whey shakes zijn slecht voor me man. Echt superlekker, moet nog uitkijken dat ik straks niet meer dan normaal ga drinkenIk neem overigens wel 30gr Whey Perfection en daar doorheen gooi ik nog 10gr Whey Isolaat, maar smaak blijft goed
Vanmorgen dus Fresh Orange gehad. Maar ik kan niet kiezen welke ik morgen moet nemen lol. Al die voor de hand liggende smaken als Vanille en Cookies&Creme zijn gewoon lekker, maar er zijn er zoveel in dat sample pakje die je niet in eerste instantie zou kiezen maar ook verdomd lekker zijn![]()

Deze week voor het eerst bij body&fitshop besteld, ben erg tevreden!
Daarboven op nog 2samples gekregen en een extra shake beker
helemaal top![]()

Gewoon bij Whey Perection een pakje met 20 zakjes, iedere smaak x2. Niet gratis neeHoewel ik daar wel voor opensta
Wel een aanrader trouwens, alle smaken zo'n beetje. Alleen jammer dat het in vergelijking met bv een emmer wel stukken meer kost, anders kocht ik gewoon zo'n sample pak. Maar is ook wel logisch, alles apart verpakt etc.
Thnx voor de samples heb er al 2 op cocos en appel. Cocos was wel lekker maar appel vond ik niet bijzonder lekker maar zeker niet chemisch

Whey Perfection samples net binnen! Straks even uitproberen.
Post komt tegenwoordig wel laat op de dag, misschien de koerier maar eens 10 euro geven ofzo dat ze bij mij beginnen![]()
Omkoping, misschien helpt het...