MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F,

Gisteren mijn bestelling binnen gekregen en vandaag de whey perfection samples :D
topservice weer, ben zeer benieuwd naar de nieuwe smaken :thumb:

vandaag al de whey perfection samples binnen :)

sunny peach vond ik zeker lekker en gelijk een bestelling geplaatst (kon het niet laten :P)

Referentie: 122306

leuke verrassingen zijn natuurlijk altijd welkom :D

Samples ook ontvangen. Tot nu toe allleen de "creamy coconut milkshake" gehad, maar man, wat was die lekker door m'n havermout heen :)

Hmmmm, die Whey shakes zijn slecht voor me man. Echt superlekker, moet nog uitkijken dat ik straks niet meer dan normaal ga drinken:p Ik neem overigens wel 30gr Whey Perfection en daar doorheen gooi ik nog 10gr Whey Isolaat, maar smaak blijft goed:D

Vanmorgen dus Fresh Orange gehad. Maar ik kan niet kiezen welke ik morgen moet nemen lol. Al die voor de hand liggende smaken als Vanille en Cookies&Creme zijn gewoon lekker, maar er zijn er zoveel in dat sample pakje die je niet in eerste instantie zou kiezen maar ook verdomd lekker zijn:p

Hmmmm, die Whey shakes zijn slecht voor me man. Echt superlekker, moet nog uitkijken dat ik straks niet meer dan normaal ga drinken:p Ik neem overigens wel 30gr Whey Perfection en daar doorheen gooi ik nog 10gr Whey Isolaat, maar smaak blijft goed:D

Vanmorgen dus Fresh Orange gehad. Maar ik kan niet kiezen welke ik morgen moet nemen lol. Al die voor de hand liggende smaken als Vanille en Cookies&Creme zijn gewoon lekker, maar er zijn er zoveel in dat sample pakje die je niet in eerste instantie zou kiezen maar ook verdomd lekker zijn:p

sample pakje waar?

Deze week voor het eerst bij body&fitshop besteld, ben erg tevreden!
Daarboven op nog 2samples gekregen en een extra shake beker
helemaal top :)

zoiets als xxl sample pack of gewoon weer gratis b&f style?
Gewoon bij Whey Perection een pakje met 20 zakjes, iedere smaak x2. Niet gratis nee:p Hoewel ik daar wel voor opensta:p

Wel een aanrader trouwens, alle smaken zo'n beetje. Alleen jammer dat het in vergelijking met bv een emmer wel stukken meer kost, anders kocht ik gewoon zo'n sample pak. Maar is ook wel logisch, alles apart verpakt etc.

Thnx voor de samples heb er al 2 op cocos en appel. Cocos was wel lekker maar appel vond ik niet bijzonder lekker maar zeker niet chemisch

B&F samples ontvangen, zal spoedig weer een bestelling komen rond de 70,80 euro :D

Nu sunny peach milkshake aan het drinken.
Die vindt ik stukken beter smaken dan de coconut milkshake.
Dit is wel een smaak waar ik een pot van zou kunnen bestellen:D.

Whey Perfection samples net binnen! Straks even uitproberen.

Post komt tegenwoordig wel laat op de dag, misschien de koerier maar eens 10 euro geven ofzo dat ze bij mij beginnen :roflol:

Er is een fout gebeurt in mijn bestelling , ik had besteld :

1 VPX SportsSyngex Whey Proteine 1x 5LB/2.27KG Chocolate € 31,00€ 31,00

1 Scivation/PrimaForceSCIVATION WHEY 1x 2.270 KG (Kassakorting van toepassing!)Chocolate € 34,90€ 34,90

En ik heb in plaats van de syngex whey proteine van vpx , een weightgainer gekregen , wat ik niet had gevraagd .

Mijn bestelling was : 121360

Hoe gaan we dit oplossen ? want nu heb ik één pot whey van vpx niet gekregen .

Grtz Nick D

Trouwe klant

Laatst bewerkt:
vandaag al de whey perfection samples binnen :)

sunny peach vond ik zeker lekker en gelijk een bestelling geplaatst (kon het niet laten :P)

Referentie: 122306

leuke verrassingen zijn natuurlijk altijd welkom :D

Zie je post nu pas dus het is voor mij ook een verrassing. De bestelling is vanmiddag direct verzonden.
Ik ga er van uit dat er wel iets bij zit:D

Dank je, voor de bestelling en morgen in huis!:)

Samples ook ontvangen. Tot nu toe allleen de "creamy coconut milkshake" gehad, maar man, wat was die lekker door m'n havermout heen :)

Ik ben benieuwd wat je van de andere drie vind. Sunny Peach, Fresh Orange en Sweet Apple zijn stuk voor stuk :zuip:

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Klopt, daarom ook de samples.:)
Smaken als Fresh Orange, Peach en Sweet Apple koop je niet snel in een grote pot. Totdat je weet hoe ze smaken:meal:

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Deze week voor het eerst bij body&fitshop besteld, ben erg tevreden!
Daarboven op nog 2samples gekregen en een extra shake beker
helemaal top :)

:thumb:Dank je! Waarderen we, ben blij dat je tevreden bent. Mocht er ooit iets zijn dan kun je altijd direct contact met mij opnemen:)

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Gewoon bij Whey Perection een pakje met 20 zakjes, iedere smaak x2. Niet gratis nee:p Hoewel ik daar wel voor opensta:p

Wel een aanrader trouwens, alle smaken zo'n beetje. Alleen jammer dat het in vergelijking met bv een emmer wel stukken meer kost, anders kocht ik gewoon zo'n sample pak. Maar is ook wel logisch, alles apart verpakt etc.

De samples zijn inkoop behoorlijk duur inderdaad. Maar we doen ons best de prijzen echt zo netjes als mogelijk te houden.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Thnx voor de samples heb er al 2 op cocos en appel. Cocos was wel lekker maar appel vond ik niet bijzonder lekker maar zeker niet chemisch

Fresh Orange en de Peach nog te gaan....:D

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de samples binnen zijn? Nog maar genoeg whey perfection voor zo'n 2 dagen. Ik wou eigenlijk vanille halen, maar misschien dat die nieuwe samples mijn gedachten veranderen :P

Ik zal ze zo direct gaan proeven kan zo slecht van die samples afblijven ik heb ze altijd zo op :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven