Beavershots
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste B&F,
Hou verhoud jullie nieuwe product "Super Pack" zich tot de "Dedicated Pack"?
Vergelijkbaar? Beter? Verschillen?
Zal elkaar niet veel maken
Hé mannen & vrouwen van B&F,
Is het naast dagelijks inname van de Multi Men overbodig om ZMA hiermee te combineren? Ik wou de laatstgenoemde wel eens proberen maar zie dat er tevens zink en magnesium in jullie multivitamine aanwezig is, vandaar de vraag.

De capsules van ons huismerk verwachten wij aankomende week weer.
We hadden ze inderdaad deze verwacht. We gaan direct even contact zoeken met onze leverancier voor een exacte datum. Ik bewerk mijn berichtje zo even

Deze blijft in ons assortiment hoor. We hebben een dusdanig grote voorraad, dat we het graag scherp aan willen bieden. Daarom ook een leuke actie met de Liquid CarnitineBij de liquid l-carnitine staat op is op. Gaat deze uit productie of komt die nog terug?
Wat os het verschil met Jullie nieuwe l-carnitine tartrate? Heeft deze ook een smaak want de liquid is echt wel lekker![]()
Met de nieuwe "l-carnitine" bedoel je de poedervorm?Deze blijft in ons assortiment hoor. We hebben een dusdanig grote voorraad, dat we het graag scherp aan willen bieden. Daarom ook een leuke actie met de Liquid CarnitineMet de nieuwe "l-carnitine" bedoel je de poedervorm?
Ralf
Zit in principe geen verschil in. Beide zijn carnitine producten. Ene is vloeibaar, ander is poeder. Het enige verschil is de hoeveelheid gram carnitine per dosering. Bij de poeder is dit 3 gram per servering en bij de vloeibaar is het 1,5 gram per dosering.OW ok. Dacht omdat er op = op bijstond deze weg ging ofzo.
Met de nieuwe bedoel ik deze:
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/l-carnitine/body-fit-sportsnutrition/l-carnitine-tartrate/
Weet nu niet goed welke bestellen.

De poeder is geheel smaakloos, helemaal niets aan toegevoegd.
Ik kan je zeggen dat als je het puur drinkt niet echt lekker is
Caffeine Caps zijn helaas uitverkocht. De potjes staan reeds klaar voor onze eigen merk lijn, maar we hopen deze volgende week binnen te krijgen.Hey vraagje, waarom verkopen jullie geen caffeine caps meer?

Caffeine Caps zijn helaas uitverkocht. De potjes staan reeds klaar voor onze eigen merk lijn, maar we hopen deze volgende week binnen te krijgen.
Ralf
Jazeker, we hebben nog alternatieven voor caffeine. Deze vind je hierBedankt voor de snelle reactie, nog een vraagje. Hebben jullie op producten die vergelijkbaar zijn? ik was namelijk van plan ze vandaag te bestellen.

De poeder is geheel smaakloos, helemaal niets aan toegevoegd.Ik kan je zeggen dat als je het puur drinkt niet echt lekker is
![]()
Graag gedaan!ok, denk dat ik dan maar een paar flessen liquid insla lol
Voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis 
Mutant is momenteel enorm slecht leverbaar voor de Nederlandse markt. We waren blij dat de shirts kwamen en hoopten stiekem op meer. Daarom is het lastig om een indicatietijd aan te geven, maar we hopen dat het met enkele weken er weer isHoi
Weet je wanneer de Mutant Gymbag en Mutant shirt BioHazard Burgundy Heather op voorraad komen? Als het niet te lang duurt wacht ik anders wel even met bestellen.
Thanks!

Mutant is momenteel enorm slecht leverbaar voor de Nederlandse markt. We waren blij dat de shirts kwamen en hoopten stiekem op meer. Daarom is het lastig om een indicatietijd aan te geven, maar we hopen dat het met enkele weken er weer is
Ralf