XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F,

Hou verhoud jullie nieuwe product "Super Pack" zich tot de "Dedicated Pack"?
Vergelijkbaar? Beter? Verschillen?

Beste B&F,

Hou verhoud jullie nieuwe product "Super Pack" zich tot de "Dedicated Pack"?
Vergelijkbaar? Beter? Verschillen?

Om eerlijk te zijn lijken ze wel heel veel op elkaar. Er zal hier en daar wel iets verschil is dosering per specifiek ingredient zitten en wat verschill in samenstelling maar in hoofdlijnen inderdaad goed vergelijkbaar. Dat klopt.:) Zal elkaar niet veel maken:)

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 10:28 ----------

Hé mannen & vrouwen van B&F,

Is het naast dagelijks inname van de Multi Men overbodig om ZMA hiermee te combineren? Ik wou de laatstgenoemde wel eens proberen maar zie dat er tevens zink en magnesium in jullie multivitamine aanwezig is, vandaar de vraag.

ZMA is een specifieke samenstelling die je ook specifiek voor het slapen gaan inneemt. Dit kan prima samen. De dosering wordt dan niet te hoog.

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 10:29 ----------

Dus concreet? Maandag leveren?

Morgen leveren (zaterdag) :)

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 10:30 ----------

Korting op de komende Arnold Series supplementen:)

original_09f1af795cb4b2042e93a9d81acc868e.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vaso Grow
250 capsules voor 19.90!

Micellar Casein Perfection sachtes
14 shakes (2x7 smaken) voor 8.90!

Creatine
MusclePharm
300 Gram voor 14.90!

Super Pack
3 weken verpakking voor 19.90!

Ripped!
60 caps (2 maand) voor 11.50!

Waxy Maize Starch
1000 Gram voor 2,50! - Nu in handige hersluitbare pouches!

Ervaar nu wel heel voordelig waarom Whey Perfection de meest verkochte Whey in NL & BE is.
Nieuw: Whey Perfection pouches 750 gram (26 shakes) voor 13,90!

Hebben!! :cool:

Bij de liquid l-carnitine staat op is op. Gaat deze uit productie of komt die nog terug?

Wat os het verschil met Jullie nieuwe l-carnitine tartrate? Heeft deze ook een smaak want de liquid is echt wel lekker :)

Bij de liquid l-carnitine staat op is op. Gaat deze uit productie of komt die nog terug?

Wat os het verschil met Jullie nieuwe l-carnitine tartrate? Heeft deze ook een smaak want de liquid is echt wel lekker :)
Deze blijft in ons assortiment hoor. We hebben een dusdanig grote voorraad, dat we het graag scherp aan willen bieden. Daarom ook een leuke actie met de Liquid Carnitine :) Met de nieuwe "l-carnitine" bedoel je de poedervorm?

Ralf

Deze blijft in ons assortiment hoor. We hebben een dusdanig grote voorraad, dat we het graag scherp aan willen bieden. Daarom ook een leuke actie met de Liquid Carnitine :) Met de nieuwe "l-carnitine" bedoel je de poedervorm?

Ralf

OW ok. Dacht omdat er op = op bijstond deze weg ging ofzo.
Met de nieuwe bedoel ik deze:

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/l-carnitine/body-fit-sportsnutrition/l-carnitine-tartrate/

Weet nu niet goed welke bestellen.

OW ok. Dacht omdat er op = op bijstond deze weg ging ofzo.
Met de nieuwe bedoel ik deze:

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/l-carnitine/body-fit-sportsnutrition/l-carnitine-tartrate/

Weet nu niet goed welke bestellen.
Zit in principe geen verschil in. Beide zijn carnitine producten. Ene is vloeibaar, ander is poeder. Het enige verschil is de hoeveelheid gram carnitine per dosering. Bij de poeder is dit 3 gram per servering en bij de vloeibaar is het 1,5 gram per dosering.:)

Ralf

En heeft dat poeder iets van smaak of neutraal?

Hey vraagje, waarom verkopen jullie geen caffeine caps meer?

Caffeine Caps zijn helaas uitverkocht. De potjes staan reeds klaar voor onze eigen merk lijn, maar we hopen deze volgende week binnen te krijgen.:cool:

Ralf

Bedankt voor de snelle reactie, nog een vraagje. Hebben jullie op producten die vergelijkbaar zijn? ik was namelijk van plan ze vandaag te bestellen.

Hoi

Weet je wanneer de Mutant Gymbag en Mutant shirt BioHazard Burgundy Heather op voorraad komen? Als het niet te lang duurt wacht ik anders wel even met bestellen.

Thanks!

ok, denk dat ik dan maar een paar flessen liquid insla lol
Graag gedaan! :) Voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis ;)
Hoi

Weet je wanneer de Mutant Gymbag en Mutant shirt BioHazard Burgundy Heather op voorraad komen? Als het niet te lang duurt wacht ik anders wel even met bestellen.

Thanks!
Mutant is momenteel enorm slecht leverbaar voor de Nederlandse markt. We waren blij dat de shirts kwamen en hoopten stiekem op meer. Daarom is het lastig om een indicatietijd aan te geven, maar we hopen dat het met enkele weken er weer is :)

Ralf

Mutant is momenteel enorm slecht leverbaar voor de Nederlandse markt. We waren blij dat de shirts kwamen en hoopten stiekem op meer. Daarom is het lastig om een indicatietijd aan te geven, maar we hopen dat het met enkele weken er weer is :)

Ralf

Bedankt voor de snelle reactie. Dan bestel ik alvast. Ik heb mij aangemeld en krijg een mail zodra het op voorraad is.

Fijn weekend :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven