Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uw ordernummer is: C1224755

Laat maar komen die liquid carnitine...:zuip:
En nog maar een paar kleinigheden bijgestoken lol :wl::banana:

Bedankt voor de snelle reactie. Dan bestel ik alvast. Ik heb mij aangemeld en krijg een mail zodra het op voorraad is.

Fijn weekend :)
Super, helemaal goed. Dat is inderdaad het verstandigst om te doen. Zodra het voorradig komt, ben je altijd als eerste op de hoogte! :)
Uw ordernummer is: C1224755

Laat maar komen die liquid carnitine...:zuip:
En nog maar een paar kleinigheden bijgestoken lol :wl::banana:
Super, Carnitine is onderweg! Bedankt voor je bestellen en uiteraard morgen in huis! :)

Ralf

Mijn calcium citraat supplement gebruik ik vooral tegen de spanning en daar is magnesium voor nodig. Maar Calcium Citraat neemt goed op en Magnesium Oxide voor geen meter, dan werkt dit samen in dit supplement toch ook niet?

Beste b&f,
Ik heb vandaag mijn bestelling binnengekregen.
Maar ik zag dat mijn t shirt niet in de bestelling zat omdat het uitverkocht was.
Op de factuur stond dat als jullie dit t shirt terug binnen hebben dat jullie dit gaan zenden.
Mijn vraag is hoelang zal dit duren?
Mijn referentie: C1216408
Wel spijtig dat het wel beschikbaar was op jullie website.
Alvast bedankt.

Mijn calcium citraat supplement gebruik ik vooral tegen de spanning en daar is magnesium voor nodig. Maar Calcium Citraat neemt goed op en Magnesium Oxide voor geen meter, dan werkt dit samen in dit supplement toch ook niet?
Ja is doorgaans geen probleem. Magnesium oxide wordt minder opgenomen in zijn geheel. Vandaar ook de oxide vorm. Als je het combineert beinvloed de werking elkaar niet.
Beste b&f,
Ik heb vandaag mijn bestelling binnengekregen.
Maar ik zag dat mijn t shirt niet in de bestelling zat omdat het uitverkocht was.
Op de factuur stond dat als jullie dit t shirt terug binnen hebben dat jullie dit gaan zenden.
Mijn vraag is hoelang zal dit duren?
Mijn referentie: C1216408
Wel spijtig dat het wel beschikbaar was op jullie website.
Alvast bedankt.
Ik verwacht dat de shirts met 1-2 weken voorradig zijn. Dab regelen we dat meteen voor je. Mocht je graag een alternatief willen of tegen komen, kun je mij gerust een bericht sturen.

Ralf

Weten jullie wanneer Assault variety pack weer op voorraad is?

Wat zijn wat goede pre-workouts zonder stimulanten (1,3di, caff, ...,)? Degene die ik heb gezien hebben 5000 verschillende aftreksels van creatine monohydraat in een zogenaamd 'creatinecomplex', dat heb ik ook niet nodig. Ik zou zelf de ingredienten wel kunnen bestellen natuurlijk maar ik heb het liever allemaal in 1 pot ipv dat ik zelf hier met 10 potjes aan de mix ga. Is er zoiets? Dan zit ik te denken aan beta-alanine, citrulline, carnitine, amino's enz.

Wat zijn wat goede pre-workouts zonder stimulanten (1,3di, caff, ...,)? Degene die ik heb gezien hebben 5000 verschillende aftreksels van creatine monohydraat in een zogenaamd 'creatinecomplex', dat heb ik ook niet nodig. Ik zou zelf de ingredienten wel kunnen bestellen natuurlijk maar ik heb het liever allemaal in 1 pot ipv dat ik zelf hier met 10 potjes aan de mix ga. Is er zoiets? Dan zit ik te denken aan beta-alanine, citrulline, carnitine, amino's enz.

Das er maar 1, hemavol baby. Doe er nog 500 mg agmatine extra bij en je hebt de pomp van je leven xd

Ja is doorgaans geen probleem. Magnesium oxide wordt minder opgenomen in zijn geheel. Vandaar ook de oxide vorm. Als je het combineert beinvloed de werking elkaar niet.

Ralf

Dat begrijp ik maar ik doelde er meer op, dat de verhouding dan toch niet meer juist is als calcium wel volledig op word genomen en magnesium niet. Dan kan dit supplement toch niet tegen stress / spierspanning helpen want daar zorgt toch juist de magnesium voor?

Weten jullie wanneer Assault variety pack weer op voorraad is?
Ik verwacht niet, dit omdat de Assault v2 binnenkort wordt verwacht. Ik weet dit niet zeker, wat je kunt doen je aanmelden op t product en krijg je eenmalig een mail zodra het voorradig komt.
We hopen met circa 1-2 weken deze voorradig te hebben. Mutant Wear is op dit moment lastig leverbaar, dus erg lastig in te schatten.
Je komt dan op producten zoals Hemavol, Nr1, Monster Caps etc.
Dat begrijp ik maar ik doelde er meer op, dat de verhouding dan toch niet meer juist is als calcium wel volledig op word genomen en magnesium niet. Dan kan dit supplement toch niet tegen stress / spierspanning helpen want daar zorgt toch juist de magnesium voor?
Dat antwoord blijf ik even je verschuldigd. Dan moet ik ff navragen hoe de beste verhouding is.

Ralf

Ben ook een beetje zeuren eigenlijk maar ik heb al vele soorten calcium gehad maar heb bij deze juist het idee dat ik extra gespannen ben, kan niet 100% zeggen dat het hieraan ligt maar heb het idee zodra ik zo pil ingenomen dat het juist extra aanspant inplaats van dat het ontspant.. Vandaar dat ik begon te twijfelen over de verhouding oxide en citraat.

Ben ook een beetje zeuren eigenlijk maar ik heb al vele soorten calcium gehad maar heb bij deze juist het idee dat ik extra gespannen ben, kan niet 100% zeggen dat het hieraan ligt maar heb het idee zodra ik zo pil ingenomen dat het juist extra aanspant inplaats van dat het ontspant.. Vandaar dat ik begon te twijfelen over de verhouding oxide en citraat.
Nee, natuurlijk. Begrijp ik. Zodra ik een antwoord voor je heb, laat ik het even weten :)

Ralf

Bestelling geleverd. Bij het opendoen was ik minder vrolijk. Van mijn 4 zakjes oats waren er 2 volledig opengescheurd en nagenoeg leeg. Gelukkig had ik nog een lege emmer en heb ik wat kunnen redden maar doe aub snel iets aan die zakken. T is elke keer op de naad. Kunnen jullie die niet verstevigen met tape voor het transport ofzo?

Kreeg net 4 mailtjes met de melding dat m'n pakket verzonden is, maar geen enkele track & trace in die e-mails doet het. Kunnen jullie 't voor me bekijken als ik gegevens via pm stuur? Vind 't altijd handig om een goede track & trace te hebben zodat ik kan zorgen dat ik rond die tijden thuis ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven