Dat is zeker vervelend. We zijn druk bezig met nieuwe verpakkingen. Het gaat zeker niet een eeuwigheid meer durenBestelling geleverd. Bij het opendoen was ik minder vrolijk. Van mijn 4 zakjes oats waren er 2 volledig opengescheurd en nagenoeg leeg. Gelukkig had ik nog een lege emmer en heb ik wat kunnen redden maar doe aub snel iets aan die zakken. T is elke keer op de naad. Kunnen jullie die niet verstevigen met tape voor het transport ofzo?
Wil je jouw referentienummer even per privébericht doorgeven, dan kijken we naar een oplossing!Wow, dat is veel! Zeker niet de bedoeling natuurlijk, als je voor mij jouw referentienummer hebt, check ik de status voor je!Kreeg net 4 mailtjes met de melding dat m'n pakket verzonden is, maar geen enkele track & trace in die e-mails doet het. Kunnen jullie 't voor me bekijken als ik gegevens via pm stuur? Vind 't altijd handig om een goede track & trace te hebben zodat ik kan zorgen dat ik rond die tijden thuis ben.

Ralf

, deze app showed je progressie op elke oefening in een grafiek. 

dit is enkel een ochtend td, een lunchje en middag td. We nemen in de ochtend vaak 10 min koffie pauze. Baas zit er soms bij. 10 min is ruim zat. lunch doe ik vaak wat mails tijdens het eten. en smiddags is het meestal gewoon bakkie mee de fabriek in tijdens een test oid. Past dus prima.. en eet vaak dingen uit de hand terwijl ik bezig ben. (en heb deze week gehoord dat mijn baas zeer tevreden over mijn werk is.. dus denk niet dat hij bezwaar heeft.. doe ik het niet val ik af..
)