XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling geleverd. Bij het opendoen was ik minder vrolijk. Van mijn 4 zakjes oats waren er 2 volledig opengescheurd en nagenoeg leeg. Gelukkig had ik nog een lege emmer en heb ik wat kunnen redden maar doe aub snel iets aan die zakken. T is elke keer op de naad. Kunnen jullie die niet verstevigen met tape voor het transport ofzo?
Dat is zeker vervelend. We zijn druk bezig met nieuwe verpakkingen. Het gaat zeker niet een eeuwigheid meer duren :) Wil je jouw referentienummer even per privébericht doorgeven, dan kijken we naar een oplossing!
Kreeg net 4 mailtjes met de melding dat m'n pakket verzonden is, maar geen enkele track & trace in die e-mails doet het. Kunnen jullie 't voor me bekijken als ik gegevens via pm stuur? Vind 't altijd handig om een goede track & trace te hebben zodat ik kan zorgen dat ik rond die tijden thuis ben.
Wow, dat is veel! Zeker niet de bedoeling natuurlijk, als je voor mij jouw referentienummer hebt, check ik de status voor je! :)

Ralf

Heb je een PM verstuurd ivm incomplete levering.

Vanwaar zoveel incomplete bestellingen? Ik zie dat ik blijkbaar niet de enige ben steeds, raar dat dit overigens geaccepteerd wordt, omdat het in principe gewoon vrij onprofessioneel is.

Pm send

Vanwaar zoveel incomplete bestellingen? Ik zie dat ik blijkbaar niet de enige ben steeds, raar dat dit overigens geaccepteerd wordt, omdat het in principe gewoon vrij onprofessioneel is.
Je leest natuurlijk alleen berichten dat het niet goed gaat, in ratio met het aantal bestellingen is het heel weinig. Echter is elk foutje natuurlijk ééntje te veel en we werken er hard aan om het beter te maken. :)
Top, PM terug :)

Ralf

Ik zie veel dingen in jullie overige assortiment staan. Maar ik mis toch wel een belangrijk iets. Een workout-logboek! Verkopen jullie die nog in de toekomst? Lijkt me 10x handiger en overzichtelijker dan op zo'n site loggen.. Je bladert één keer door en ziet al METEEN wat je vorige training gedaan hebt! Geen internet, sneller, mobieler én beter!
Dus een tip voor als jullie iets nieuws gaan toevoegen ;-)

Net mail gehad. Hier toch even de super service van b&f melden. Top jongens. En bedankt.

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 18:09 ----------

Ik zie veel dingen in jullie overige assortiment staan. Maar ik mis toch wel een belangrijk iets. Een workout-logboek! Verkopen jullie die nog in de toekomst? Lijkt me 10x handiger en overzichtelijker dan op zo'n site loggen.. Je bladert één keer door en ziet al METEEN wat je vorige training gedaan hebt! Geen internet, sneller, mobieler én beter!

Een atoma - Schrift en zelf een tabel bijhouden? :-) :-)

Ik maak gewoon mijn schema in excell en print het in Booklet vorm. Nietje erdoor en klaar.
http://www.bodybuilding.com/fun/printworklog.htm
hier staat er ook een die je uit kan werken en printen (moet je wel even registreren). Misschien dat dit uitkomst voor je bied?

laat maar ben al bezig met mn eigen excel sheet :)
Maar ik weet alleen niet hoe ik berekeningen moet toevoegen enz. En grafieken als dat kan want dan wordt het nóg overzichtelijker

Super, wellicht een idee om een downloadbaar bestand te maken dat je het alleen nog hoeft af te de drukken. Wellicht dat we hiermee iets kunnen. Ik mail het direct even door :)
Net mail gehad. Hier toch even de super service van b&f melden. Top jongens. En bedankt.

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 18:09 ----------

Een atoma - Schrift en zelf een tabel bijhouden? :-) :-)
Bedankt voor je complimenten en natuurlijk, graag gedaan :thumbs:

Ralf

Super, wellicht een idee om een downloadbaar bestand te maken dat je het alleen nog hoeft af te de drukken. Wellicht dat we hiermee iets kunnen. Ik mail het direct even door :)

Bedankt voor je complimenten en natuurlijk, graag gedaan :thumbs:

Ralf

kunnen jullie pm even check aub?

Ik heb veel besteld bij B&F, al sinds 2008, denk dat ik bij 1 op de 6-7 bestellingen een probleem heb gehad. Al deze problemen zijn echter meer dan royaal opgelost. Daarbij is de feedback ook enigszins selectief, iemand bij wie het fout ging zal sneller dat bekend maken dan iemand waarbij alles netjes ontvangen is. Zo heb ik een stuk of 20-25 zakken oats besteld in totaal, verspreid over veel bestellingen (inc. toen de oats nog in grotere verpakkingen zaten, nu is het max 1kg) en heb ik nog nooit een kapotte/gescheurde zak gehad. Dan heb je ook natuurlijk nog gewoon pech en geluk wat individueel een groot verschil kan maken.

laat maar ben al bezig met mn eigen excel sheet :)
Maar ik weet alleen niet hoe ik berekeningen moet toevoegen enz. En grafieken als dat kan want dan wordt het nóg overzichtelijker
Brah welcome to 2013, daar heb je apps voor :roflol:, deze app showed je progressie op elke oefening in een grafiek.
[Link niet meer beschikbaar]

He B&F,
Ik heb ooit eens een foto neergezet van wat ik meeneem naar mijn werk. Ik gebruik daarvoor hele handige 2 vaks bakjes. (zie foto). Ik heb al vaak de vraag hier op DBB gehad waar ik ze vandaan heb omdat ze erg handig zijn. Heb ze ooit eens kado gekregen maar ze zijn nergens te bestellen. Misschien een idee voor jullie assortiment?

PS. heb ook nog een PM gestuurd aangaande een bestelling die ik gedaan heb. Ref.C1226964

dagje @work.jpg

Laatst bewerkt:
He B&F,
Ik heb ooit eens een foto neergezet van wat ik meeneem naar mijn werk. Ik gebruik daarvoor hele handige 2 vaks bakjes. (zie foto). Ik heb al vaak de vraag hier op DBB gehad waar ik ze vandaan heb omdat ze erg handig zijn. Heb ze ooit eens kado gekregen maar ze zijn nergens te bestellen. Misschien een idee voor jullie assortiment?

PS. heb ook nog een PM gestuurd aangaande een bestelling die ik wil doen.

1. Eet je dit allemaal op je werk Marina? Wat zegt je baas daarvan?:eek:
2. De kip van de Albert Heyn is geen scharrelkip :mad:

1. Eet je dit allemaal op je werk Marina? Wat zegt je baas daarvan?:eek:
2. De kip van de Albert Heyn is geen scharrelkip :mad:
1. Yep.:D dit is enkel een ochtend td, een lunchje en middag td. We nemen in de ochtend vaak 10 min koffie pauze. Baas zit er soms bij. 10 min is ruim zat. lunch doe ik vaak wat mails tijdens het eten. en smiddags is het meestal gewoon bakkie mee de fabriek in tijdens een test oid. Past dus prima.. en eet vaak dingen uit de hand terwijl ik bezig ben. (en heb deze week gehoord dat mijn baas zeer tevreden over mijn werk is.. dus denk niet dat hij bezwaar heeft.. doe ik het niet val ik af.. :()
2. Tja... I know... maar die hoeveelheden eten elke dag maakt toch dat je je portemonee in de gaten moet houden... :o
en nog erger.. eitjes zijn ook geen scharreleitjes...;)

Laatst bewerkt:
1
2. Tja... I know... maar die hoeveelheden eten elke dag maakt toch dat je je portemonee in de gaten moet houden... :o
en nog erger.. eitjes zijn ook geen scharreleitjes...;)

Zit wel wat in maar wel diervriendelijker als die plofkip. Keurmerk dierenbescherming staat erop en mits de controle deugt en er geen fraude plaats vindt, kan je er van uitgaan dat het dier een beter leven heeft gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven