XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit wel wat in maar wel diervriendelijker als die plofkip. Keurmerk dierenbescherming staat erop en mits de controle deugt en er geen fraude plaats vindt, kan je er van uitgaan dat het dier een beter leven heeft gehad.
Snap ik wel. Mocht het prijsverschil niet zo groot zijn had ik dat ook liever. Maar ja... soms ben je verplicht een keuze te maken helaas...

He B&F,
Ik heb ooit eens een foto neergezet van wat ik meeneem naar mijn werk. Ik gebruik daarvoor hele handige 2 vaks bakjes. (zie foto). Ik heb al vaak de vraag hier op DBB gehad waar ik ze vandaan heb omdat ze erg handig zijn. Heb ze ooit eens kado gekregen maar ze zijn nergens te bestellen. Misschien een idee voor jullie assortiment?

PS. heb ook nog een PM gestuurd aangaande een bestelling die ik gedaan heb. Ref.C1226964

Ziet er goed uit Marina! We gaan er even naar kijken wat de bakjes betreft!:D

Zo net mijn bestelling weer keurig ontvangen.
Perfect Burn besteld om te proberen van mijn hongergevoel af te komen.
Net de eerste ingenomen (halve voor de zekerheid)
Ik ben benieuwd :)

De andere helft neem ik vanmiddag om 13 uur.

Thanks voor de nette levering

Normaal gezien kan je een hele nemen. Mijn vriendin neemt ze ook. Normaal heeft ze bij de meeste burgers altijd hartkloppingen en een slecht gevoel. Perfect Burn gaat haar perfect af. En t werkt nog eens ook ;)

Bedankt voor je bestelling! We zijn benieuwd naar je resultaat. :cool:

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 08:49 ----------

Normaal gezien kan je een hele nemen. Mijn vriendin neemt ze ook. Normaal heeft ze bij de meeste burgers altijd hartkloppingen en een slecht gevoel. Perfect Burn gaat haar perfect af. En t werkt nog eens ook ;)

perfect-burn is absoluut een goede fatburner, we hebben hier dan ook super veel goede reviews over.:D

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je bestelling! We zijn benieuwd naar je resultaat. :cool:

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 08:49 ----------

perfect-burn is absoluut een goede fatburner, we hebben hier dan ook super veel goede reviews over.:D

Inderdaad, mijn auto-correct maakt er wel iets grappig van burgers ipv burners....klein verschil in vetten lol

Body en fit,

Kunnen jullie mijn een status update geven van mijn bestelling:

ordernummer: C1204769

Ik heb deze op 18-9-2013 geplaatst en betaald maar tot op heden nog steeds niks ontvangen

Hey B&F,
Ik heb een vraagje ivm de ultra fine oats van jullie: op de verpakking staat dat er per 100 gr 63 gr KH inzitten maar kunnen jullie misschien iets meer verduidelijken? Hoeveel gram hiervan zijn suikers?

grtz!

@Bodyenfitshop Om terug te komen op mijn verhaal over calcium citrate (now foods) heb ik besloten om er mee te stoppen, wordt er erg sloom van en lijkt wel meer gespannen hierdoor besloten om een ander product met Calcium en Magnesium te nemen, dit vanwege vooral de spierkramp in me nek.

Enige aanrader? het liefst waarbij ik enkel ochtends maar 1 pil hoef te nemen en hierdoor al voldoende binnenkrijg. Zelf dacht ik aan deze http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...len/now-foods/calcium-magnesium/#ingredienten of eentje met zink erbij.

Wat zou het beste voor me spierkramp zijn, enkel cal+mag genoeg?

**Heb me keuze al gemaakt het is idd de cal+mag van nowfoods geworden, hopelijk bevalt deze stukken beter.

Laatst bewerkt:
Heren een vraagje;

Ik heb normaal de PAM Original Spray en ben er zeer tevreden mee.
Echter heb ik dit keer de Grill genomen en weet nou niet of hij zo hoort..
Bij de Original als je spuit zie je een 'vochtig' laagje in de pan zitten, maar bij de Grill pruttelt er een soort wit goedje uit.
Is dit correct?

@Bodyenfitshop Om terug te komen op mijn verhaal over calcium citrate (now foods) heb ik besloten om er mee te stoppen, wordt er erg sloom van en lijkt wel meer gespannen hierdoor besloten om een ander product met Calcium en Magnesium te nemen, dit vanwege vooral de spierkramp in me nek.

Enige aanrader? het liefst waarbij ik enkel ochtends maar 1 pil hoef te nemen en hierdoor al voldoende binnenkrijg. Zelf dacht ik aan deze http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...len/now-foods/calcium-magnesium/#ingredienten of eentje met zink erbij.

Wat zou het beste voor me spierkramp zijn, enkel cal+mag genoeg?
Ik heb zelf goede ervaringen met ontspannen spieren met Cal+Mag. :) Deze zou ik dan ook zeker aanraden :)
Heren een vraagje;

Ik heb normaal de PAM Original Spray en ben er zeer tevreden mee.
Echter heb ik dit keer de Grill genomen en weet nou niet of hij zo hoort..
Bij de Original als je spuit zie je een 'vochtig' laagje in de pan zitten, maar bij de Grill pruttelt er een soort wit goedje uit.
Is dit correct?
Dat klopt helemaal hoor :) De Grill is anders van structuur dan de Original :)

Ralf

Ik bestel regelmatig wat van Body en fitshop, ben vooral zeer te spreken over hun aftersale

He B&F,
ik heb gisteren een bestelling gedaan. Maar de status bij postnl staat nog steeds op verzending wordt voorbereid door verzender. Ref. C1226964
ik hoop dat het morgen dan wel aankomt. Kunnen jullie het checken?
Alvast bedankt. :)

In hoeverre kan ik Crazy Pre-Workout gebruiken m.b.t. het leger? Als ik een urine onderzoek krijg zullen er geen rode lampen gaan branden, neem ik aan?

Hoi B&F,

ik heb bij jullie muscle protect genomen, nu is de vraag;
Kan ik hier ook dextrose door doen en het tegelijk nemen?

groetjes,

Daniel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven