MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd B&F, Caseine was idd heel dik, niet mijn ding als ik het moet drinken. Vanavond maar gewoon een lepel poeder naar binnen en wat water erachter aan.

Met die bezorging ligt het er ook net aan hoe serieus je bezorger is. Ik krijg hier heel vaak van die ZZP'ers die voor PostNL rijden, die geven zelfs aangetekend spul af bij je buren als je pech hebt. Ook al regelmatig niet voor dingen hoeven tekenen terwijl er in koeienletters op het pakket staat dat een handtekening vereist is.

Ik verwacht niet, dit omdat de Assault v2 binnenkort wordt verwacht. Ik weet dit niet zeker, wat je kunt doen je aanmelden op t product en krijg je eenmalig een mail zodra het voorradig komt.

Ralf

Blijkbaar zijn ze toch weer op voorraad, heb net doosje besteld :D

Ben benieuwd B&F, Caseine was idd heel dik, niet mijn ding als ik het moet drinken. Vanavond maar gewoon een lepel poeder naar binnen en wat water erachter aan.

Met die bezorging ligt het er ook net aan hoe serieus je bezorger is. Ik krijg hier heel vaak van die ZZP'ers die voor PostNL rijden, die geven zelfs aangetekend spul af bij je buren als je pech hebt. Ook al regelmatig niet voor dingen hoeven tekenen terwijl er in koeienletters op het pakket staat dat een handtekening vereist is.

Beste MikieB!

Je kunt het beste wat minder poeder of meer water toevoegen, dan zal de shake automatisch minder dik worden! Wat betreft de bezorging; dit is inderdaad erg vervelend echter hebben wij hier ook vrij weinig invloed op. Mocht er wat zijn laat het ons dan ook zo snel mogelijk weten zodat wij daar op in kunnen springen!

Tim

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 13:45 ----------

Blijkbaar zijn ze toch weer op voorraad, heb net doosje besteld :D

Bedankt voor je bestelling! We zijn benieuwd naar je ervaringen met het product:D

Tim

Kom half 3 thuis zijn ze net weer geweest he 2-4 en weer hebben ze me pakketje mee genomen en niet bij de buren gedropt verdorie!

Mijn order nr C1229888, zou fijn zijn voor het vervolg.

Kom half 3 thuis zijn ze net weer geweest he 2-4 en weer hebben ze me pakketje mee genomen en niet bij de buren gedropt verdorie!

Mijn order nr C1229888, zou fijn zijn voor het vervolg.
Dat is zeker vervelend. Typisch van de chauffeur. Wij bieden het aan om ook bij de buren te leveren, mits die thuis zijn en kunnen tekenen voor ontvangst. Dat is goedkoper en efficienter vaak voor de bezorger. Ik zal onze bezorgdienst een berichtje sturen :)
Ehm, huismerk, maakt eigenlijk niet uit. gewoon de pure caff pillen. ik vind die van AI sports nogal aan de prijzige kant, vandaar
Het huismerk moet echt dezer dagen komen, aangezien wij het vorige week eigenlijk al verwacht hebben. Het beste kun je je aanmelden op het product, dan krijg je een berichtje wanneer het voorradig is :)

Ralf

Hoeveel zout zit er in die pannekoeken van jullie, ik kon dit niet terug vinden..

Vandaag netjes geleverd gekregen. Geen scheuren in de zakjes :) :) top.

Heb even gevraagd aan de man van PostNL wat in afwezigheid. Als je een briefje op de deur hangt met de boodschap waar ze het pakje kunnen leggen doen ze dat en geen handtekening nog. Kan mss handig zijn voor sommigen.

Vandaag netjes geleverd gekregen. Geen scheuren in de zakjes :) :) top.

Heb even gevraagd aan de man van PostNL wat in afwezigheid. Als je een briefje op de deur hangt met de boodschap waar ze het pakje kunnen leggen doen ze dat en geen handtekening nog. Kan mss handig zijn voor sommigen.
Bedankt voor je tip en complimenten. Dat van onze Ultra Fine Oats, hoef je je absoluut geen zorgen om te maken haha:D Blijft een goed en lekker product om aan jouw shakes toe te voegen! ;)

Ralf

Even een vraagje hopenlijk wordt er serieus beantwoord :D

Heeft een van jullie ooit whey isolaat Nutella hazelnut gehaald zo ja: is het lekker en is het het waard om te kopen

En een vraag over walden farms caramel en chocolade syroop? zijn deze 2 syropen lekker en welke vinden jullie beter smaken.!

Even een vraagje hopenlijk wordt er serieus beantwoord :D

Heeft een van jullie ooit whey isolaat Nutella hazelnut gehaald zo ja: is het lekker en is het het waard om te kopen

En een vraag over walden farms caramel en chocolade syroop? zijn deze 2 syropen lekker en welke vinden jullie beter smaken.!

smaken verschillen, gewoon uitproberen dus:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 19:16 ----------

Daar heb ik zo geen exacte cijfers van. Ik kom hier morgen voor je op terug! :)

Ralf

Top!

Ja dat wel supersized , maar wil liever wel eiwit poeder die gelijk lekker smaakt, en nutella hazelnut lijkt mij heerlijk omdat nutella gewoon lekker is maar straks smaakt die eiwit poeder er helemaal niet naar.

Ja dat wel supersized , maar wil liever wel eiwit poeder die gelijk lekker smaakt, en nutella hazelnut lijkt mij heerlijk omdat nutella gewoon lekker is maar straks smaakt die eiwit poeder er helemaal niet naar.

Smaak is altijd lastig uit te leggen. De " hazelnoot" komt sterk terug in de smaak. Vrij specifiek maar voor mij gewoon erg lekker. Of iemand anders dat ook vindt is lastig. Smaak is en blijft gewoon erg persoonlijk.:)

Hey body en fit shop heel erg bedankt maar heb al een oplosing
Ik zal voor nu eerst de variety pak halen en kijken wat ik ervan vind

Maar even een snelle vraagje wat is het verschil tussen pam grilling / pam original en pam olive oil?
is het alleen verschil in smaak
of ook calorieen ofzo?

Body en fit shop. als ik afterpay en dan accept giro doe, krijg ik dan ook de volgende dag de bestelling thuis? of moet ik eerst wachten op de accsept giro voordat ik het binnenkrijg,

ik heb alleen een Ing bankpas en daarmee kun je waarschijnlijk niet betalen toch?

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 18:55 ----------

Sorry voor mijn bericht hiervoor, ik heb zojuist mijn bestelling geplaatst, ik hoop dat mijn bestelling morgen in huis is kan niet wachten op de chocolade syroop uit te testen:D

Pakje was netjes vandaag bij de buren afgeleverd. :)
super weer! Thanks.

Hoelang heeft het geduurt marina was het bij jou de volgenda dag in huis?

Hey body en fit shop heel erg bedankt maar heb al een oplosing
Ik zal voor nu eerst de variety pak halen en kijken wat ik ervan vind

Maar even een snelle vraagje wat is het verschil tussen pam grilling / pam original en pam olive oil?
is het alleen verschil in smaak
of ook calorieen ofzo?
Super, variety is altijd goed als oplossing. Zo kun je 12 verschillende smaken ervaren :)
Body en fit shop. als ik afterpay en dan accept giro doe, krijg ik dan ook de volgende dag de bestelling thuis? of moet ik eerst wachten op de accsept giro voordat ik het binnenkrijg,

ik heb alleen een Ing bankpas en daarmee kun je waarschijnlijk niet betalen toch?

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 18:55 ----------

Sorry voor mijn bericht hiervoor, ik heb zojuist mijn bestelling geplaatst, ik hoop dat mijn bestelling morgen in huis is kan niet wachten op de chocolade syroop uit te testen:D
Ja hoor, dan krijg je de bestelling ook de volgenfe dag thuis. Je kan dan tot tien dagen betalen met ideal. Je krijgt deze dan digitaal via de mail.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 21:20 ----------

Pakje was netjes vandaag bij de buren afgeleverd. :)
super weer! Thanks.

Graag gedaan! Jij ook bedankt maar weer! :)

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 21:21 ----------

Hoelang heeft het geduurt marina was het bij jou de volgenda dag in huis?
Als je bij ons voor 22.00 uur besteld, dan heb je de order de volgende dag in huis. Dat geldt voor alle betaalwijzen, behalve "vooruitbetalen". :)

Als je bij ons voor 22.00 uur besteld, dan heb je de order de volgende dag in huis. Dat geldt voor alle betaalwijzen, behalve "vooruitbetalen". :)
Behalve op zondag. :p ;)

@arturiano.
Ik had zondag besteld. Dan is het dinsdag binnen. Vorige keer had ik het een dag erna al binnen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven