AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
He B&F,
ik heb gisteren een bestelling gedaan. Maar de status bij postnl staat nog steeds op verzending wordt voorbereid door verzender. Ref. C1226964
ik hoop dat het morgen dan wel aankomt. Kunnen jullie het checken?
Alvast bedankt. :)

Bestelling wordt morgen aangeboden door post nl, maak je geen zorgen. Wij maken in het weekend de bestelling altijd direct transport klaar, vandaar dat je direct een mailtje ontvangt. Maar post NL verwerkt dit vaak maandagavond pas. De status zal na +-23.00 veranderen vandaag. :)

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 20:03 ----------

In hoeverre kan ik Crazy Pre-Workout gebruiken m.b.t. het leger? Als ik een urine onderzoek krijg zullen er geen rode lampen gaan branden, neem ik aan?

Lijkt me niet, maar mocht je dit zeker willen weten moet je dit intern even navragen. Wij weten namelijk niet de exacte regels van het leger.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 20:05 ----------

Hoi B&F,

ik heb bij jullie muscle protect genomen, nu is de vraag;
Kan ik hier ook dextrose door doen en het tegelijk nemen?

groetjes,

Daniel

Ja hoor, is geen probleem. Zou dit wel zoveel mogelijk verspreid over de training innemen. :)

Hoi B&F,

Ik neem het ook verspreid over de training :D zoals ik het gelezen heb :D dankjewel voor de reactie! :D

Hey ik vroeg me af wanneer de caffeine caps weer binnen komen. Ik ga namelijk vrijdag op reis, krijgen jullie die daarvoor nog binnen?

Hoi B&F,

Ik neem het ook verspreid over de training :D zoals ik het gelezen heb :D dankjewel voor de reactie! :D

Super, dan moet het goed komen :D

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 22:25 ----------

Hey ik vroeg me af wanneer de caffeine caps weer binnen komen. Ik ga namelijk vrijdag op reis, krijgen jullie die daarvoor nog binnen?

Hangt er een beetje vanaf van welk merk je bedoelt. :)

Ik ben van plan om 1 tablet Cal+mag te nemen (500-250), maar wanneer kan ik deze het beste innemen sochtends (met brood) of savonds (warm eten)? Omdat het best wel een grote hoeveelheid is.. Voorgaand deed ik altijd sochtend maar dit was enkel maar (300-150).

Maak dit verschil uit voor de werking?

Beste Bodyenfitshop,

vrijdag 27 september heb ik een bestelling geplaatst met ordernummer C1225295.
Deze is echter nog altijd niet geleverd. Wanneer ik de track & trace bekijk, staat er het volgende

At postNL distribution
28-9-2013:
Manual entry of parcel data
28-9-2013:
Parcel at depot

Bij delivery staat er nog niets.

Zou dit zo snel mogelijk opgelost kunnen worden?

Ik ben van plan om 1 tablet Cal+mag te nemen (500-250), maar wanneer kan ik deze het beste innemen sochtends (met brood) of savonds (warm eten)? Omdat het best wel een grote hoeveelheid is.. Voorgaand deed ik altijd sochtend maar dit was enkel maar (300-150).

Maak dit verschil uit voor de werking?
Zolang je het maar met een maaltijd inneemt, daardoor heb je altijd betere opname. Het moment maakt niet zoveel uit :)

Ralf

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vaso Grow
250 capsules voor 19.90!

Micellar Casein Perfection sachtes
14 shakes (2x7 smaken) voor 8.90!

Creatine
MusclePharm
300 Gram voor 14.90!

Super Pack
3 weken verpakking voor 19.90!

Ripped!
60 caps (2 maand) voor 11.50!

Waxy Maize Starch
1000 Gram voor 2,50! - Nu in handige hersluitbare pouches!

Ervaar nu wel heel voordelig waarom Whey Perfection de meest verkochte Whey in NL & BE is.
Nieuw: Whey Perfection pouches 750 gram (26 shakes) voor 13,90!

Mijn vriendin zag me mijn afslankeiwit-pudding eten en wilde ook wel wat. Toen ze naar de beschikbare smaken keek zei ze

"Geen citroen, of nog beter limoen ?"

Dus... bij deze een nieuwe smaak-suggestie: limoen of citroen.

Mijn vriendin zag me mijn afslankeiwit-pudding eten en wilde ook wel wat. Toen ze naar de beschikbare smaken keek zei ze

"Geen citroen, of nog beter limoen ?"

Dus... bij deze een nieuwe smaak-suggestie: limoen of citroen.
Bedankt voor je suggestie. Staat genoteerd!:cool:

Ralf

Perfect Muscle Shake de opvolger van Mass Perfection? Ik benne benieuwd!

Perfect Muscle Shake de opvolger van Mass Perfection? Ik benne benieuwd!
Nee, zeker niet. Deze komt er gewoon extra bij. :zuip: We hebben enorm veel goede reacties op de Mass Perfection en is blijft een enorm goede shake. Aangezien wij veel vraag krijgen van klanten om een product zonder gluten op de markt te brengen, hebben wij besloten, na veel testen en zoeken naar de beste rijstbron. Kan ik vertellen dat dit gelukt is. Je kan het zien als het broertje van de Mass Perfection. Hoogwaardige eiwitten met een andere en kwalitatief hoogwaardige koolhydraatbron :)

Ralf

Goeiemorgen,

ik heb vorige week vrijdag een bestelling gedaan bij B&F en het wordt gebracht naar een kiala punt in Gent (Belgie). Nu ging er normaal een mail komen vanals het verstuurd was maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik hoop dat het al onderweg is?

Ordernummer C1224751
Heb je hier genoeg mee?

Groetjes

Nee, zeker niet. Deze komt er gewoon extra bij. :zuip: We hebben enorm veel goede reacties op de Mass Perfection en is blijft een enorm goede shake. Aangezien wij veel vraag krijgen van klanten om een product zonder gluten op de markt te brengen, hebben wij besloten, na veel testen en zoeken naar de beste rijstbron. Kan ik vertellen dat dit gelukt is. Je kan het zien als het broertje van de Mass Perfection. Hoogwaardige eiwitten met een andere en kwalitatief hoogwaardige koolhydraatbron :)

Ralf

Op die fiets. Hij is dus niet slechter of beter.
Hou de 'release' in de gaten!
Overigens enig idee wanneer Agmatine en Beta Alanine (huismerk) weer op vooraad zijn?

Is het mogelijk om een verzending zonder handtekening te laten komen? Als ik toevallig niet thuis ben dat ze het gewoon bij de buren af kunnen gooien, want nu nemen ze het iedere keer weer mee terug en heb ik het pas de volgende dag (tenminste als ik niet thuis ben).

Handtekening is vaak vereist omdat ze anders niet verzekerd zijn als pakket misplaatst word dacht ik.
Zou dan eerder pakket bij een afleverpunt in de buurt laten bezorgen zodat je hem kan ophalen.

Hier leveren ze ook gewoon bij de buren, moeten die tekenen voor ontvangst en krijg je zelf een briefje in de bus met waar het is afgeleverd.

Gister voor het eerst de Caseine geprobeerd, Vanille smaak. Voor de 1e keer vanille geprobeerd, wat ranzig haha. Worden een paar zware maanden met dat spul :P Heb ook nog de Mass Perfection in die smaak, hopen dat die beter is.

Goeiemorgen,

ik heb vorige week vrijdag een bestelling gedaan bij B&F en het wordt gebracht naar een kiala punt in Gent (Belgie). Nu ging er normaal een mail komen vanals het verstuurd was maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik hoop dat het al onderweg is?

Ordernummer C1224751
Heb je hier genoeg mee?

Groetjes
Jazeker! Jouw pakket is onderweg. Vaak duurt het 3-5 werkdagen voordat het pakket bij het Kiala punt klaar ligt. Ik reken erop dat je er deze dagen op kan rekenen:)
Op die fiets. Hij is dus niet slechter of beter.
Hou de 'release' in de gaten!
Overigens enig idee wanneer Agmatine en Beta Alanine (huismerk) weer op vooraad zijn?
We hopen voor beide nog circa 3 weken voordat het voorradig is :)
Is het mogelijk om een verzending zonder handtekening te laten komen? Als ik toevallig niet thuis ben dat ze het gewoon bij de buren af kunnen gooien, want nu nemen ze het iedere keer weer mee terug en heb ik het pas de volgende dag (tenminste als ik niet thuis ben).
Nee, elk pakket wordt bij ons aangetekend verzonden. Dit ook een stukje veiligheid en garantie te bieden dat het afgeleverd wordt. Wel is het mogelijk dat het pakket bij de buren geleverd wordt wanneer je niet thuis bent.
Handtekening is vaak vereist omdat ze anders niet verzekerd zijn als pakket misplaatst word dacht ik.
Zou dan eerder pakket bij een afleverpunt in de buurt laten bezorgen zodat je hem kan ophalen.
Inderdaad, PakjeGemak is ook een optie wat wij aanbieden. Dan kun je het na werktijd heel gemakkelijk afhalen :)
Hier leveren ze ook gewoon bij de buren, moeten die tekenen voor ontvangst en krijg je zelf een briefje in de bus met waar het is afgeleverd.

Gister voor het eerst de Caseine geprobeerd, Vanille smaak. Voor de 1e keer vanille geprobeerd, wat ranzig haha. Worden een paar zware maanden met dat spul :P Heb ook nog de Mass Perfection in die smaak, hopen dat die beter is.
Jazeker, je gaat het zeker lekker vinden. Casein is een dikke structuur en daardoor anders van smaak. Als je iets meer water toevoegd, gaat het zeker gemakkelijker zijn kwa drinken. De Mass Perfection is een prima weightgainer of maaltijd vervanger. Zeker een aanrader :)

Ralf

Tot nu toe is het nog nooit bij de buren afgeleverd en hebben ze telkens mee terug genomen, wat ze bij andere websites niet doen.

Tot nu toe is het nog nooit bij de buren afgeleverd en hebben ze telkens mee terug genomen, wat ze bij andere websites niet doen.
Bij ons is burenlevering toestaan. Dit zou dus gewoon moeten gebeuren. Als je mij na jouw bestelling jouw ordernummer wilt doorgeven, neem ik voor je extra contact op met de postNL. Dan regel ik dat voor je, dat als je er niet bent, het bij je buren mag geleverd worden!

Premium Glutamine
Glutamine is een zeer geliefd supplement bij zowel bodybuilders als duursporters. Daarom hebben wij bij Body & Fit besloten om Glutamine nog beter te maken. Premium Glutamine is tot wel 300% beter opneembaar dankzij de beste vormen van Glutamine verkrijgbaar en gebruik van Bioperine.
- Glutamine Peption™ Glutamine Peptide
- L-Glutamine
- Sustamine™ L-Alanyl-L-Glutamine
- L-Glutamine Alpha Ketoglutarate

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven