XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super, variety is altijd goed als oplossing. Zo kun je 12 verschillende smaken ervaren :)

Ja hoor, dan krijg je de bestelling ook de volgenfe dag thuis. Je kan dan tot tien dagen betalen met ideal. Je krijgt deze dan digitaal via de mail.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 21:20 ----------

Graag gedaan! Jij ook bedankt maar weer! :)

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 21:21 ----------

Als je bij ons voor 22.00 uur besteld, dan heb je de order de volgende dag in huis. Dat geldt voor alle betaalwijzen, behalve "vooruitbetalen". :)

Heel erg bedankt ik heb het toch besteld via Ideal , en ik kan niet wachten tot ik me bestelling binnenkrijg
Heel erg bedankt voor de hulp!

Behalve op zondag. :p ;)

@arturiano.
Ik had zondag besteld. Dan is het dinsdag binnen. Vorige keer had ik het een dag erna al binnen. :)
Haha bedankt voor je correctie. Klopt inderdaad, wanneer op zondag besteld wordt. Verzenden wij het maandag (eerst volgende werkdag). Dan heb je het dinsdag. Op werkdagen voor 22.00 uur besteld is de volgende dag in huis :)
Heel erg bedankt ik heb het toch besteld via Ideal , en ik kan niet wachten tot ik me bestelling binnenkrijg
Heel erg bedankt voor de hulp!
Super, iDeal ben ik zelf ook een voorstander van. Dat is veilig, snel en altijd goed. Vaak zonder vertraging, goede betaalwijze. Bedankt voor je order. Morgen in huis :thumbs:

zojuist om 21:59 besteld, ben benieuwd of ie nog doorkomt :D

Maar weer eens besteld vandaag, potjes bijna leeg. M'n bestellingen worden steeds groter, niet zo goed voor m'n portemonnee :P

maandag de bestelling geplaatst.
Op dinsdag stond op post.nl dat de levering 'vandaag' zou gebeuren. Dus de hele dag thuisgebleven maar om 18u nog steeds geen pakjesdienst.

Vandaag is de bezorgdatum gewijzigd naar 'Nog niet bekend'

Dit is toch heel raar. Ofwel is er iets misgegaan, maar ik veronderstel dat het vandaag toch zal aankomen.

3SZRHH0210288

Body en fit, is mijn betaling al aangekomen? Is via een overschrijving gebeurt.

OrdernummerC1224655

Maar weer eens besteld vandaag, potjes bijna leeg. M'n bestellingen worden steeds groter, niet zo goed voor m'n portemonnee :P
Bedankt voor je bestelling! Gaan we voor je regelen en zorgen dat je deze morgen in huis hebt.
maandag de bestelling geplaatst.
Op dinsdag stond op post.nl dat de levering 'vandaag' zou gebeuren. Dus de hele dag thuisgebleven maar om 18u nog steeds geen pakjesdienst.

Vandaag is de bezorgdatum gewijzigd naar 'Nog niet bekend'

Dit is toch heel raar. Ofwel is er iets misgegaan, maar ik veronderstel dat het vandaag toch zal aankomen.

3SZRHH0210288
Ik ga het nu voor je uitzoeken, stuur ik je zo een bericht :)
Body en fit, is mijn betaling al aangekomen? Is via een overschrijving gebeurt.

OrdernummerC1224655
We hebben de betaling van jouw pakket vandaag ontvangen. Vanuit België duurt het vaak 1-3 werkdagen voordat het bijgeschreven is. Het pakket komt morgen aan :) Mocht je het voortaan binnen 24u geleverd hebben, dan kan je ook met MrCash of Paypal betalen. Dan verzenden wij het dezelfde dag nog en ontvang je het een dag later :)

Ralf

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je bestelling! Gaan we voor je regelen en zorgen dat je deze morgen in huis hebt.

Ik ga het nu voor je uitzoeken, stuur ik je zo een bericht :)

We hebben de betaling van jouw pakket vandaag ontvangen. Vanuit België duurt het vaak 1-3 werkdagen voordat het bijgeschreven is. Het pakket komt morgen aan :) Mocht je het voortaan binnen 24u geleverd hebben, dan kan je ook met MrCash of Paypal betalen. Dan verzenden wij het dezelfde dag nog en ontvang je het een dag later :)

Ralf

Heb de verzendmail daarstraks aangekregen. Dat is wel handig dat het via paypal ook kan. Dat ga ik voortaan gebruiken dan. Dit was vroeger niet mogelijk denk ik, of vergis ik me?

Weer bestelling geplaatst, maak er maar wat moois van

Uw ordernummer is: C1234888

B&F, klein vraagje, komen de whey perfection pouches (op korte termijn) in meer smaken uit ?

De pouches lijken mij namelijk met name geschikt voor minder 'gebruikelijke' smaken als appeltaart, speculaas etc :)

B&F, klein vraagje, komen de whey perfection pouches (op korte termijn) in meer smaken uit ?

De pouches lijken mij namelijk met name geschikt voor minder 'gebruikelijke' smaken als appeltaart, speculaas etc :)
In totaal komen er 20 veschillende smaken in Pouches van onze Whey Perfection. Helaas heb ik geen exacte datum wanneer de volgende smaken binnen maar zal geen maanden meer duren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Even vanaf het werk......zijn er meer mensen die wachten momenteel. normaal is het altijd turbosnel maar inmiddels wacht ik sinds zondagavond dus twijfel of alles goed gegaan is. ...

Wat vreemd, bestelling gister 21:59 geplaatst, had niet verwacht eerst dat ie nog geleverd zou worden maar om kwart over 10 gisteravond stond er tussen 12:30 en 14:30 levering.
Nu was het vandaag niet gekomen, staat er om 3 uur opeens dat er morgen geleverd wordt tussen 11:30 en 13:30...

Even vanaf het werk......zijn er meer mensen die wachten momenteel. normaal is het altijd turbosnel maar inmiddels wacht ik sinds zondagavond dus twijfel of alles goed gegaan is. ...
Dat is zeker niet de bedoeling. Pakketten worden normaal gesproken pijlsnel geleverd, heb je voor mij een ordernummer van jouw bestelling? Dan kijk ik er even voor je na.
Wat vreemd, bestelling gister 21:59 geplaatst, had niet verwacht eerst dat ie nog geleverd zou worden maar om kwart over 10 gisteravond stond er tussen 12:30 en 14:30 levering.
Nu was het vandaag niet gekomen, staat er om 3 uur opeens dat er morgen geleverd wordt tussen 11:30 en 13:30...
Vreemd, deze hoort verstuurd te zijn. Dagelijks tot 22.00 uur verzenden wij namelijk alle pakketten. Je kan erop rekenen dat deze morgen aankomt als de pakketbezorger vandaag niet geweest is. Uiteraard kan ik het voor je checken als je dat graag wilt.:rolleyes:

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven