Morgenochtend komen de eerste 2 smaken Perfect Muscle Shake binnen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken, morgen in huis! Ik kan niet wachten op de Perfect Muscle Shake, dat is weer een topper in ons assortimentOrdernummerC1236069 ==> zojuist betaalt.
Hopelijk zitten deze keer al de gekozen goodies erbij.
en die perfect muscle shake ga ik ook weldra bestellen![]()

Welke smaken zitten er in het Micellar Casein Variety Pack? Is dit random of zitten er standaard smaken in?
Er zitten 7 smaken in, waarvan alles 2 keer. Je kan alle smaken hieronder (bericht VanessaL) of hier op de pagina van de Micellar Casein Perfection terug vindenWelke smaken zitten er in het Micellar Casein Variety Pack? Is dit random of zitten er standaard smaken in?

We hebben eigenlijk nog geen exacte data. Het beste kun je je aanmelden op dit product, dan krijg je direct een mail zodra het voorradig is. Dan weet je altijd als eerste wanneer het product er isJullie horen dit waarschijnlijk continu maar.. Wanneer komt de nieuwe Jack3d?

Inderdaad, daar mag je ook zeker op rekenen. Soms komt het voor dat het pakket 1 dag vertraagd word, wat hier helaas het geval is. Het pakket wordt morgen wél aangeboden, maar het adres kan helaas niet gewijzigd worden.je mag tegenwoordig als je bestelt er vanuit gaan dat t een dag later gaat worden :: C1235901
Kan ik het afleveradres voor morgen zelf aanpassen ?

Ik heb de postNL gevraagd waarom dit in jouw regio zo vaak voor komt. Ze gaan het uitzoeken zodat we er vanuit kunnen gaan dat je het krijgt zoals je gewend bent en wij natuurlijk belovenSoms is de laatste tijd erg vaak bij mn bestellingenDas dan lekker want morgenmiddag ( ik laat het op het werk bezorgen) is het bedrijf gesloten.

Het is een belofte die we zeker willen nakomen. Het is daarom ook vreemd dat het niet altijd lukt.9 op de 10 bestellingen komen van mij ook pas de 2de of zelfs 3de dag ( betaling met mr. Cash). Maten van me hebben het oon vrijwel nooit de dag erna. Zelfs bij bestellingen smiddags. Op zich geen ramp. Maar de "voor 22u leuze" is eigenlijk een belofte die niet wordt nagekomen.
Mocht je het in de toekomst weer tegenaan lopen, laat het me dan weten. Dan moet ik hier zeker voor je naar kijken. Foutjes zijn menselijk en gebeuren af en toe, maar structureel is zeker niet de bedoeling. Aangezien wij dagelijks heel hard werken om alle pakketten op tijd de deur uit te doen 
Zoals het hoort!Heb nog maar een paar keer bij B&F besteld maar de pakjes werden netjes de volgende middag aangeleverd.
Dankjewel Rambo1!Dat is natuurlijk niet de bedoeling.Vandaag is mijn bestelling Ordernummer C1224751 toegekomen. De doos was gehavend toen ik hem ophaalde in het koala afhaalpunt en ik merkte zonet dat 3 zakken van de 8 oats die ik heb gekocht al open gegaan zijn en uitgelopen in de doos. Ook ontbreekt de doos Vitamine D3 5000IU (1 maand). Ik hoop dat dit nog kan recht gezet worden?
Ik kan er foto's van sturen indien gewenst.
Grtjs Sander
Ik stuur je even een privéberichtje, dan kijken we er even voor je na!Over de Craze kan ik helaas geen inschatting maken wanneer deze komt. Normaal gesproken hadden we deze allang terug verwacht, maar we hebben het een aantal keer besteld, maar werd telkens niet geleverd. Het is daarom lastig aan te geven wat de verwachte leverdata is.b&f komt craze van driven sports nog binnen of is het afgelopen?
Want ik zie dat het out of stock is op alle sites over heel het internet.