Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&f

Net thuis gekomen was me pakketje binnen alleen zit de pot magnificent er niet in zouden jullie dit willen nakijken ordernr c1236209 alvast bedankt.

Verder natuurlijk snelle Service:thumbup:
Ik ga het direct voor je nakijken. Ik stuur je zo even een privé berichtje :)

Ralf

Waarom hebben jullie niets van isatori? Ze hebben interessante en unieke supps bijv:
http://www.bodybuilding.com/store/isatori/bio-gro.html

---------- Post added 3 October 2013 at 17:10 ----------

En ik zoek een weightgainer voor pre workout met een goed carb/proteine verhouding en waarvan je niet aan de schijterij gaat. Plus je moet hem snel en makkelijk kunnen mixen en wegdrinken.

Reeds opgelost zal voortaan eerst beter in huis kijken kleine had het al weggezet voor me.

Waarom hebben jullie niets van isatori? Ze hebben interessante en unieke supps bijv:
---------- Post added 3 October 2013 at 17:10 ----------

[/COLOR]En ik zoek een weightgainer voor pre workout met een goed carb/proteine verhouding en waarvan je niet aan de schijterij gaat. Plus je moet hem snel en makkelijk kunnen mixen en wegdrinken.
Vroeger hadden we altijd producten van Isatori, ik zal eens voorstellen wat de mogelijkheden hierin zijn :) Wat betreft je vraag, je zoekt echt een weightgianer, dan zou ik de Perfect Muscle Shake aanraden. Je pakt dan goede, complexe koolhydraten zonder vezels. Waardoor je minder vaak naar de toilet moet. Daarnaast bevat het hoogwaardige eiwitbronnen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Reeds opgelost zal voortaan eerst beter in huis kijken kleine had het al weggezet voor me.
Super, helemaal goed! :) We kunnen ons allemaal wel eens vergissen. Fijne avond en jij ook bedankt voor je bestelling.

Ralf

Mutant whey vanille..echte aanrader,superlekker!

Vroeger hadden we altijd producten van Isatori, ik zal eens voorstellen wat de mogelijkheden hierin zijn :) Wat betreft je vraag, je zoekt echt een weightgianer, dan zou ik de Perfect Muscle Shake aanraden. Je pakt dan goede, complexe koolhydraten zonder vezels. Waardoor je minder vaak naar de toilet moet. Daarnaast bevat het hoogwaardige eiwitbronnen.

Super, helemaal goed! :) We kunnen ons allemaal wel eens vergissen. Fijne avond en jij ook bedankt voor je bestelling.

Ralf

Verbeterde versie van Mass Perfection aan het product label te zien.
Komt van deze ook een naturel smaak zonder die smaakstoffen?

No Thxn komt straks nog een bestelling aan voor een maat van me.

Mutant whey vanille..echte aanrader,superlekker!

Tip:) Komt niet deze maar de week erop waarschijnlijk in de actie.

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 20:07 ----------

Verbeterde versie van Mass Perfection aan het product label te zien.
Komt van deze ook een naturel smaak zonder die smaakstoffen?

Is puur een nieuw product. We wilden in de "Gainers" gewoon een paar echt goede producten neerzetten. (zuivere hoogwaardige eiwitten en pure complexe carbs).
Naast Mass Perfection (op basis van hoogwaardige eiwiten en voornamelijk Oats) hebben we nu ook Perfect Muscle Shake met als koolhydraatbron zilvervliesrijst. Beide zijn toppers en zo kunnen onze klanten mooi kiezen. :) We zijn er weer heel blij mee. Vandaag zelf vanille gehad en ik moet zeggen, echt lekker:zuip: Naturel zit nog niet in de planning maar wie weet in de toekomst.

Laatst bewerkt:

Ralf

Besteld, ben benieuwd. De smaak met water is wel een beetje oke toch? Ik kan geen melk drinken namelijk.

Besteld, ben benieuwd. De smaak met water is wel een beetje oke toch? Ik kan geen melk drinken namelijk.
Bedankt voor je bestelling! :) morgen in huis! Wij hebben hen zelf vandaag opnieuw getest en gedronken, heel erg lekker met water. Voor een gainer met deze kwaliteit, zeker top! Je proeft de zilvervlies rijst er wel in terug, maar dat is niet van invloed op de smaak.

Ralf

C1238881 3 minuten te laat...................... lukt dit nog?

Bedankt voor je bestelling! :) morgen in huis! Wij hebben hen zelf vandaag opnieuw getest en gedronken, heel erg lekker met water. Voor een gainer met deze kwaliteit, zeker top! Je proeft de zilvervlies rijst er wel in terug, maar dat is niet van invloed op de smaak.

Ralf
Ben benieuwd, ik heb gewoon iets makkelijk nodig om pre workout te nemen. Elke keer die dikke brei van 100 gram ultra fine oats met whey gaat me tegenzitten :p.

C1238881 3 minuten te laat...................... lukt dit nog?
Bedankt voor je bestelling! :) Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen maar kan hierin geen belofte maken. Mocht je vanavond geen verzendbevestiging meer ontvangen, dan zul je jouw pakket zaterdag aangeboden worden.
Ben benieuwd, ik heb gewoon iets makkelijk nodig om pre workout te nemen. Elke keer die dikke brei van 100 gram ultra fine oats met whey gaat me tegenzitten :p.
Begrijp ik helemaal. Perfect Muscle Shake is een goede shake en zeker niet dik. Uiteraard kun je vlak voor je training ook een snel opneembaar koolhydraat nemen.:cool:

Ralf

Bedankt voor je bestelling! :) Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen maar kan hierin geen belofte maken. Mocht je vanavond geen verzendbevestiging meer ontvangen, dan zul je jouw pakket zaterdag aangeboden worden.

Begrijp ik helemaal. Perfect Muscle Shake is een goede shake en zeker niet dik. Uiteraard kun je vlak voor je training ook een snel opneembaar koolhydraat nemen.:cool:

Ralf
Tis niet vlak voor me training, meer 1,5 a 2 uur ervoor.

De mutant whey in de sale? Wou net de mp combat bestellen...even wachten op de mutant dus...wat een dilemma's toch elke maand zeg!
En de Arnold series is er ook binnenkort,die ga ik ook es proberen..

Ontvangen! Damn wat is die vortex mixer een goed en handig ding. Net groot genoeg voor m'n mass perfection shake. Nog nooit was m'n mass perfection shake zo zacht. :)

Tis niet vlak voor me training, meer 1,5 a 2 uur ervoor.
Dat weet ik het nu zeker! Het beste is om de Perfect Muscle Shake op dat moment te nemen:cool:
Ontvangen! Damn wat is die vortex mixer een goed en handig ding. Net groot genoeg voor m'n mass perfection shake. Nog nooit was m'n mass perfection shake zo zacht. :)
Super, goed om te horen. De Vortex Mixer is zeker een leuk product en kan de shake lekker romig maken:eek:

Alpha muscle nemen op een lege maag of juist niet?
Lijkt me dat de opname met voeding beter gaat, maar lees hier niks over.

Alpha muscle nemen op een lege maag of juist niet?
Lijkt me dat de opname met voeding beter gaat, maar lees hier niks over.
De Alpha Muscle kan gerust op nuchtere maag, wel ben ik van mening moet je er wel daarna direct eten. Dit vanwege het feit dat het een testosteron product is.

100% Whey Protean
4.4LB voor 34.90!

Magnificent
2100 Gram voor 19.90!

Mass Gainz

4400 Gram voor 34.90!

TRANSFORM
60 capsules 6.50!

Low Carb Vital Dink
1000ml voor 9.90!

Amino Ampullen
Per Box (10 Ampullen) voor 7.50!

"De maaltijd die elke wedstrijdbodybuilder wil nemen omdat deze het meest droge spiermassa bouwt is zilvervliesrijst met hoogwaardige eiwitten. De maaltijd waar elke bodybuilders wekelijks letterlijk uren voor in de keuken staat is nu met Perfect Muscle Shake letterlijk in seconden klaar."

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven