Robo007
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beide zijn hele goede productenin zijn klasse. We wilden naast de Mass Perfection ook nog een andere goed product. Zodat onze klanten kunnen kiezen. De Perfect Muscle Shake en Mass Perfection zijn beide producten met hoogwaardige koolhydraat en eiwitten. Het grote verschil is dat Mass Perfection grotendeels uit Ultra Fine Scottish Oats en de Perfect Muscle Shake bevat alleen zilvervliesrijst als koolhydraatbron.Het is moeilijk kiezen tussen de Mas Perfection en de Perfect Muscle Shake.
Wat is nu het grote verschil? Of komt het uiteindelijk op hetzelfde neer?
Nee, de VPX Stealth komt niet meer terug in ons assortiment.
Ja, sinds gisteren!Ik zie nu pas de Perfect Muscle Shake. Die is vergelijkbaar als met de Rice&Protein shake van Bodylab.nl zie ik.
Heeft jullie shake ook van die korreltjes erin of lost jullie shake wel goed op?
We zijn er enorm blij mee om de Perfect Muscle Shake te mogen verkopen! We hebben nu de vanille en cookies binnen, ik kan niet wachten op de andere smaken
Het is een heerlijke shake die goed oplost, helemaal geen klontjes. Doordat er fijngemalen zilvervliesrijst in zit, heb je wel een rijststructuur die je proeft. Echter is dit niet hinderlijk en drinkt het makkelijk weg. Deze kan je op mijn verantwoordelijkheid bestellen 
Deze is helaas uitverkocht, we verwachten deze in de toekomst ook niet weer voorradigWaarom is de Kre-Alkalyn caps niet meer verkrijgbaar van jullie eigen merk
Komt deze nog terug?
Uiteraard hebben we voldoende, goede alternatieven van Kre-Alkalyn.Dankjewel!Die perfect muscle shake is wel nice hoor! Super makkelijk weg te drinken, en de smaak is niet verkeerdHet heeft wel iets van een zanderig structuur, not sure wat dat is. Daar heb ik verder geen last van ofso.
De Perfect Muscle Shake is echt een topper. Bijna een must-have voor alle krachtsporters
Dat is fijngemalen zilvervliesrijst wat je proeft. Geen goedkope fillers zoals dextrose/maltodextrine die erin zitten. Pure kwaliteit wat je proeft van de zilvervliestrijst. Het heeft gelukkig geen invloed op de smaak van het product en je kan je lichaam toch voorzien goede hoogwaardige ingrediënten 
Nee, dat verwacht ik op korte termijn niet. De Mass Perfection blijft voorlopig zeker in sachets. Voor de Perfect Muscle Shake hebben we nog geen plannen om andere verpakkingen dan 4,4kg te doen.Komen er ook pouches van de Mass Perfection en de Perfect Muscle Shake of blijft het bij variety packs?
Alvast bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken en morgen in huis!Zometeen high protein flapjacks bestellen, heb 3 dozen van die perfection bars op en wil even wat anders proberen, zijn ook wat goedkoper alhoewel de smaak wel minder is lees ik.
Nu kan ik vitamine D3 erbij nemen maar ik neem al omega 3 en multivit, daarnaast 200gr groente en 1 banaan per dag wordt dit niet teveel bij elkaar?
En welke kan ik beter nemen de 1000 of de 5000?
Ik zou je aanraden om voor de 1000iu te gaan. In de Multi zit vaak ook al D3.De Alpha Muscle kan gerust op nuchtere maag, wel ben ik van mening moet je er wel daarna direct eten. Dit vanwege het feit dat het een testosteron product is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uiteraard, doordat er Whey + Micellar in de Perfect Muscle Shake zit, heb je automatisch BCAA's en EAA's in de shakeZijn er ook BCAA aanwezig bij Perfect Muscle Shake of Mass Perfection?

Je hebt gelijkVoor zo ver ik weet zit er voor een groot deel aspartic acid in alpha muscle, dat zijn toch in principe aminozuren die je op lege maag hoort in te nemen? Zonder dus ''direct'' daarna te eten? Anders belemmer je ook de opname van de aminos lijkt me.
Ik bedoelde daarmee, kwartiertje erna kan je gewoon eten.
Low Carb Vital Dink
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1000ml voor 9.90!
Ik zie dat er bij alpha muscle een "op=op" actie staat.
Houdt dit in dat het product uit het assortiment verwijderd gaat worden?
Wat zijn hier de ingrediënten van? Kan het label niet vinden.

Ik zie overigens bij 'nieuw' dat jullie o.a. chlorella in bulk hebben. Is het niet verstandig om bij zulke grote zakken een waarschuwing te zetten? Langdurige inname van lipopolysacchariden (endotoxinen) lijdt uiteindelijk tot sepsis (bloedvergiftiging). Sterker nog, chronische blootstelling aan LPS kan een heleboel narigheid teweegbrengen; dopamineproblemen, Parkinson's, ...,
Hier is ook genoeg onderzoek naar gedaan. Er zijn tal van onderzoeken maar ik kon zo 1-2-3 alleen deze vinden:

Nee. We hebben nu een mega hoeveelheid voor de actie. Als de op is dan weer de normale prijs.
Dat weet je nooit bij ons. We hebben doorgaans veel acties lopen en willen altijd producten tegen een scherpe prijs aanbieden. Wij kunnen daarom op voorhand niet aangeven of dit eenmalig is of voor herhaling vatbaar.Is dit een eenmalige actie, of gaan jullie deze actie met dit product vaker doen?