Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
100% Whey Protean
4.4LB voor 34.90!

Magnificent
2100 Gram voor 19.90!

Mass Gainz

4400 Gram voor 34.90!

TRANSFORM
60 capsules 6.50!

Low Carb Vital Dink
1000ml voor 9.90!

Amino Ampullen
Per Box (10 Ampullen) voor 7.50!

"De maaltijd die elke wedstrijdbodybuilder wil nemen omdat deze het meest droge spiermassa bouwt is zilvervliesrijst met hoogwaardige eiwitten. De maaltijd waar elke bodybuilders wekelijks letterlijk uren voor in de keuken staat is nu met Perfect Muscle Shake letterlijk in seconden klaar."

Is dit een eenmalige actie, of gaan jullie deze actie met dit product vaker doen?

B&F komt altijd met interessante acties. Mijn hoofd zegt kopen maar mijn budget helaas niet :(
Voor alsnog altijd erg tevreden geweest over de prijs/kwaliteit/service!

Soms vind ik het best wel zielig voor de andere supp bedrijven dat jullie alle producten zo scherp prijzen. De Perfect Muscle Shake is zga dezelfde als van Bodylab.nl alleen dan flink goedkoper. Zo krijgen jullie best wel een monopolie op de markt wat ik imo niet goed vind. Is het mogelijk dat jullie de prijzen wat duurder maken?

De wet van de sterkste hè :D
Maar de kleinhandelaars voelen het wel goed ja.

Soms vind ik het best wel zielig voor de andere supp bedrijven dat jullie alle producten zo scherp prijzen. De Perfect Muscle Shake is zga dezelfde als van Bodylab.nl alleen dan flink goedkoper. Zo krijgen jullie best wel een monopolie op de markt wat ik imo niet goed vind. Is het mogelijk dat jullie de prijzen wat duurder maken?

zo gaat dat, concurrentie is goed voor ons consumenten :D

Het klopt op zich wel wat je zegt. Doordat we zeer groot kunnen inkopen en vaak ook rechtstreeks kunnen schakelen met de grotere producenten kunnen we daar veel voordeel halen en hoge kwaliteit scherp aanbieden, dat zie je met onze shakes, repen en nu ook weer met Perfect Muscle Shake. Het uitgangspunt is wel dat we de consument een zo goed mogelijke koop willen bieden. Hetgeen logischerwijs ook weer goed voor ons is. Dat is eigenlijk heel simpel de gedachte. " de beste koop in de markt zetten" . Ik stel zelf de producten samen. Met Perfect Muscle Shake ben ik heel lang bezig geweest (heb bijvoorbeeld eindeloos veel " rice" varianten en samenstellingen getest). In die zin is het ook echt pure passie. Maar ik snap je punt als je het vanuit jou standpunt bekijkt.:)

Laatst bewerkt:
zit wel te twijfelen om jack3d micro aan te schaffen, heb de laatste tijd wel veel last van zegmaar, dat ik mezelf niet echt tot het uiterste weet te drijven

is dit dan wat?

kheb een keer een preworkout gehad van strong ofzo gehad, zegmaar zon testverpakking en daar wer ik echt k*tgaar van

Brah srsly gtfo XD, denk je dat we allemaal een full time baan hebben en 4k in de maand verdienen ofso.

zit wel te twijfelen om jack3d micro aan te schaffen, heb de laatste tijd wel veel last van zegmaar, dat ik mezelf niet echt tot het uiterste weet te drijven

is dit dan wat?
Goedemorgen! Jack3d is een goede pre-workout en krijgen we goede reacties op. Assault en c4 zijn ook hele goede alternatieven als pre-workout. Hierover krijgen we de betere reacties.

Ralf

Ik wil HMB eens proberen, ik zag diverse merken en sterktes op jullie site.

Nu zag ik ook dat jullie van het eigen huismerk een goede aanbieding hebben, dus overweeg ik een x aantal potjes te bestellen.
Mijn vraag: Waar is de HMB geproduceerd die daarin zit/waar komen de grondstoffen vandaan?

Ik wil HMB eens proberen, ik zag diverse merken en sterktes op jullie site.

Nu zag ik ook dat jullie van het eigen huismerk een goede aanbieding hebben, dus overweeg ik een x aantal potjes te bestellen.
Mijn vraag: Waar is de HMB geproduceerd die daarin zit/waar komen de grondstoffen vandaan?

De HMB-Body&Fit grondstoffen zijn afkomstig van A-Leveranciers wat betekend dat kwaliteit gegarandeerd is! ;)

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 12:33 ----------

Assault! Blijft een super pre workout

Persoonlijk zou ik ook de Assault pakken:D

Tim

De HMB-Body&Fit grondstoffen zijn afkomstig van A-Leveranciers wat betekend dat kwaliteit gegarandeerd is! ;)
Tim

Tim,

Ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen, wat ik je vroeg is waar het vandaan komt.
Ik vind veel dingen van jullie huismerk prima, de creatine is goed.
WMS is goed, etc etc.

Ik wil gewoon weten: jullie HMB, wel of niet uit China?

Assault! Blijft een super pre workout

Tim,

Ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen, wat ik je vroeg is waar het vandaan komt.
WMS is goed, etc etc.

Ik ga het direct voor je navragen bij mijn collega van de inkoop! We komen hier zo snel mogelijk op terug!

Tim

Tim,

WMS is goed, etc etc.

Nee hoor, onze HMB komt uit Europa. We bedoelen met dat wij onze producten bij A-leveranciers vandaan halen. Dat is altijd goede, betrouwbare kwaliteit.

Ralf

Nee hoor, onze HMB komt uit Europa. We bedoelen met dat wij onze producten bij A-leveranciers vandaan halen. Dat is altijd goede, betrouwbare kwaliteit.

Ralf

Hey Ralf,

Dus alles wat er in zit is van Europese bodem?

Is een hele goede prijs voor een potje HMB dan! Doen jullie goed.

Bedankt voor de info!!

4 scoops perfect muscle shake + 400ml water = lekkere rijstpap met vanillesmaak, dit is toch wel een van jullie betere producten B&F :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven