virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Ralf,
Dus alles wat er in zit is van Europese bodem?
Is een hele goede prijs voor een potje HMB dan! Doen jullie goed.
Bedankt voor de info!!

4 scoops perfect muscle shake + 400ml water = lekkere rijstpap met vanillesmaak, dit is toch wel een van jullie betere producten B&F![]()

Hey b&f
Enig idee wanneer jullie agmatine poeder weer op voorraad is??

De fish oil van ON, je kan ze per 100 of per 200 bestellen. Die per 200, is dat 1 pot of zijn dat er 2 van 100?

De informatie die je nu opsomt was voordat je het kocht al bekend, beter research doen de volgende keer.Ik vraag me af hoe jullie mass perfection een weightgainer kunnen noemen, 2 scoops zijn 236 kcal dat is absurd weinig. 2 scoops whey is al 200 kcal.
Pff kocht ik het om extra kcals in mn schema te krijgen (dacht dat 1 scoop 60 g zou zijn) Moet ik echt 4 scoops nemen voor 480 ~ kcal.
Mee eens. Wij vinden dat je met dit soort producten zoals Mass Perfection en Perfect Muscle Shake je op een kwalitatief hoogwaardige manier je caloriën een boost kunt geven. Bij de "bekendere" gainers zoals Serious Mass en Mutant Mass pak je bijvoorbeeld 250 gram poeder per servering à 1000 kcal. Als je dat bij de Mass Perfection gaat doen, zit je ook op 1000 kcal. Alleen dan pak je veel betere bouwstenen voor je spierenDe informatie die je nu opsomt was voordat je het kocht al bekend, beter research doen de volgende keer.
Anyway, ik denk dat het meer een complex carb gainer is. Ik gebruik het meer om me carbs omhoog te schroeven zonder al te veel van me eetschema aan te passen. Persoonlijk vind ik de lagere hoeveelheid kcals daarom ideaal. Weightgaingers met een hoge hoeveelheid kcals zijn meestal suikerbommen.
Je kan dus de dosering ook zelf bepalen wanneer je het als gainer wilt gebruiken.Smaak is natuurlijk altijd persoonlijk. Welke ik zelf ook erg lekker vind zijn de Balance Bars, Oh Yeah Bars en FortiFX.Welke proteine reep van b&f is een beetje lekker?
Ik heb nu die perfection bars maar vind ze erg naar plastic smaken en niet erg lekker.

Smaak is natuurlijk altijd persoonlijk. Welke ik zelf ook erg lekker vind zijn de Balance Bars, Oh Yeah Bars en FortiFX.
Ralf

De Oh Yeah Bars zijn een goede keus! Laat je me weten wat je er van vindt?
Mee eens. Wij vinden dat je met dit soort producten zoals Mass Perfection en Perfect Muscle Shake je op een kwalitatief hoogwaardige manier je caloriën een boost kunt geven. Bij de "bekendere" gainers zoals Serious Mass en Mutant Mass pak je bijvoorbeeld 250 gram poeder per servering à 1000 kcal. Als je dat bij de Mass Perfection gaat doen, zit je ook op 1000 kcal. Alleen dan pak je veel betere bouwstenen voor je spierenJe kan dus de dosering ook zelf bepalen wanneer je het als gainer wilt gebruiken.
Ralf
Je weet met de Mass Perfection dat je koolhydraten uit Oats, Rice, Palatinose pakt samen met Whey/Micellar. Dat zijn de betere bronnen van koolhydraten en eiwitten. Met bijv. de Mutant Mass heb je koolhydraatbronnen zoals, Waxy Maize, Fructose, Dextrose en Maltodextrine. Dit zijn goedkopere koolhydraatbronnen.hoi ralf,
waarom pak je met mass perfection betere bouwstenen dan in mutant mass?
Je weet met de Mass Perfection dat je koolhydraten uit Oats, Rice, Palatinose pakt samen met Whey/Micellar. Dat zijn de betere bronnen van koolhydraten en eiwitten. Met bijv. de Mutant Mass heb je koolhydraatbronnen zoals, Waxy Maize, Fructose, Dextrose en Maltodextrine. Dit zijn goedkopere koolhydraatbronnen.
Ralf
Het klopt inderdaad wat je zegt, het grootste gedeelte van de koolhydraten in de Mass Perfection zijn de Ultra Fine Oats. Deze proef je er inderdaad wel in terug. Echter is dit zeker niet hinderlijk.hmm oke, is het ook zo dat je bij de mass perfection de oats proeft zeg maar, de kleine droge korreltjes

Het lijkt of half Nederland en Belgie morgen de nieuwe Perfect Muscle Shake
al in huis wil hebben. Wordt weer hard werken vandaag voor iedereen

Nee, maar serieus dat kunnen we echt niet vrijgeven. Die info is TE gevoelig.
Nee, op het moment niet.Laatste keer kwamen ze om 21:45 aan de deur. Ik schrok me rot toen de bel ging
Heeft Bodyenfitshop ook iets met rijst? Ik zoek eigenlijk een glutenvrije Oats&Whey (van ON), maar ik kon niets vinden wat leek op een soort 'Rice&Whey' oid. Hebben jullie wel zoiets?

Haha, graag gedaan. Je wist natuurlijk dat deze mooie dag zou komenBoven een quote van februari 2012.
Na al die tijd nu toch de komst van eiwit en rijst blend. Top! *pinkt een traantje weg*![]()
We hebben heel lang geprobeerd, gezocht, getest en dat opnieuw totdat we de juiste formule hebben gevonden. Zoals je van ons gewend bent, willen we hoge kwaliteit tegen de scherpste prijs aanbieden. Hierin hebben we veel gezocht naar de beste keus en kunnen zeggen dat we met de Perfect Muscle Shake een heel mooi product hebben. Tegen een enorm scherpe prijs. Hoogwaardige kwaliteit zilvervliesrijst met de beste eiwitten van Volac (Whey) en de Micellar Casein van Fonterra. Beter kan eigenlijk niet