Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net de perfect muscle shake cookies besteld, kan niet wachten tot ik deze binnen heb !
En kwa smaak zal deze zowiezo weer super zijn zoals ik gewend ben van b&f, toppers

Nu nog 1 zonder lactose en ik ben ook happy. :P
Een gainer lactose vrij is enorm lastig. CytoSport en MuscleMeds hebben deze natuurlijk wel :)
Net de perfect muscle shake cookies besteld, kan niet wachten tot ik deze binnen heb !
En kwa smaak zal deze zowiezo weer super zijn zoals ik gewend ben van b&f, toppers
Het lijkt wel dat iedereen de Perfect Muscle Shake besteld:D Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verzorgen en zorgen dat je deze morgen in huis!

Ralf

hey ralf, jij zit ook maar de hele dag achter de computer.
zelf ook door blijven trainen he! haha

hey ralf, jij zit ook maar de hele dag achter de computer.
zelf ook door blijven trainen he! haha
Haha, dat klopt. Is ook een stukje hobby hoor om mijn ervaring en kennis te delen en jullie vragen zo goed mogelijk te beantwoorden :) Naast onze gebruikelijke service is dit nét dat extra, en als bedrijf wil je daar graag de beste in zijn. :D

Ralf

Een gainer lactose vrij is enorm lastig. CytoSport en MuscleMeds hebben deze natuurlijk wel :)

Het lijkt wel dat iedereen de Perfect Muscle Shake besteld:D Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verzorgen en zorgen dat je deze morgen in huis!

Ralf

Het klinkt relatief easy, Isolaat en een carbbron en klaar :P Maar daar heb jij meer verstand van dan ik. Die van MuscleMed, Carnivor Mass lijkt wel wat, jammer dat het zo duur is. Misschien maar eens over nadenken in m'n bulk straks.

Haha, dat klopt. Is ook een stukje hobby hoor om mijn ervaring en kennis te delen en jullie vragen zo goed mogelijk te beantwoorden :) Naast onze gebruikelijke service is dit nét dat extra, en als bedrijf wil je daar graag de beste in zijn. :D

Ralf

goed bezig hoor!

Het klinkt relatief easy, Isolaat en een carbbron en klaar :P Maar daar heb jij meer verstand van dan ik. Die van MuscleMed, Carnivor Mass lijkt wel wat, jammer dat het zo duur is. Misschien maar eens over nadenken in m'n bulk straks.
Lactosevrije gainer is vaak lastig. De meeste gainers bevatten allemaal lactose. Dan zou je een Soja-eiwitten kunnen combineren met een koolhydraatbron zoals Palatinose of havermeel. Uiteraard kun je Isolaat Perfection (bevat een minimale hoeveelheid lactose) combineren met één van deze koolhydraat bronnen!
:thumbs:

Ralf

SmartShake besteld en 5kg ultra fine oats.
Ging eigenlijk voor de Jay Cutler Gold Edition, maar die stond er natuurlijk niet bij:(

Lees vrijwel alleen goede reviews dus ben benieuwd

Ralf,

Ik heb een verzoekje gedaan bij mij bestelling, zou daar naar gekeken kunnen worden?

Alvast bedankt!

Mvg,

JJ306

Ordernummer: C1246717

Laatst bewerkt:
SmartShake besteld en 5kg ultra fine oats.
Ging eigenlijk voor de Jay Cutler Gold Edition, maar die stond er natuurlijk niet bij:(

Lees vrijwel alleen goede reviews dus ben benieuwd
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken en heb je morgen in huis :) De producten ga je zeker bevallen! :)
Ralf,

Ik heb een verzoekje gedaan bij mij bestelling, zou daar naar gekeken kunnen worden?

Alvast bedankt!

Mvg,

JJ306

Ordernummer: C1246717
Bedankt voor je bestelling. Ik heb je opmerking gezien van de shakebeker en ik reken erop dat mijn collega's het gaan regelen voor je. Ik kan het niet beloven, maar ze zullen kijken wat de mogelijkheden zijn. Natuurlijk, morgen in huis! :)

Ralf

Hey ik neem sinds een paar dagen jullie multi vit in en krijg puisten, zelfs op me hoofdhuid.
Kan dit komen door teveel vitamines?

Vandaag zou m'n 4,5kg Whey Perfection Capuccino Milkshake moeten aankomen, tezamen met de Miscellar Casein Chocolate Milkshake. Voel me net als een kind de avond voor Kerstmis, haha :D Bedankt alvast B&F!!

Dit.
En melatonine is ook niks op voorraad? van geen enkel merk?
Dat klopt inderdaad. Melatonine komt ook niet meer terug in ons assortiment. :rolleyes:
Hey ik neem sinds een paar dagen jullie multi vit in en krijg puisten, zelfs op me hoofdhuid.
Kan dit komen door teveel vitamines?
Dat moet ik even voor je navragen, daar op heb ik geen exact antwoord.
Ik verwacht van wel, het zijn namelijk hele mooie en populaire shirts/ :)
Vandaag zou m'n 4,5kg Whey Perfection Capuccino Milkshake moeten aankomen, tezamen met de Miscellar Casein Chocolate Milkshake. Voel me net als een kind de avond voor Kerstmis, haha :D Bedankt alvast B&F!!
Bedankt voor je bestelling. Dat zijn altijd spannende dagen he :D Ik reken erop dat deze vandag weer netjes geleverd gaat worden! :)

Ralf

Heb net 1+1 oude formule besteld...kan wel ff vooruit denk ik ;)

Hoelang blijft deze introductiekorting geldig?
Introductie aanbiedingen hanteren we vaak 1-2 weken voor.:cool:
Heb net 1+1 oude formule besteld...kan wel ff vooruit denk ik ;)
Bedankt voor je bestelling. Met 120 servings kun je inderdaad wel even vooruit:D
MP combat niet meer in promotie?
Nee, deze is inderdaad niet meer met korting te verkrijgen. Uiteraard zit er nog wel kassakorting op:cool:

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven