Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Melatonine kun je makkelijk via eBay bestellen nog, gewoon een verkoper zoeken binnen de EU (geen douane controle) . Kost je misschien iets meer maar bijv 120x3mg vind je nog voor minder dan 10 euro ;)

De Voedsel en Waren Autoriteit geeft aan dat Melatonine een geneesmiddel is en niet boven de 0.3mg verkocht mag worden. Als je het hoger kwa mg wilt verkrijgen, dan moet het op recept. Voorheen hadden we 3/5mg Melatonine, maar gaat nu helaas niet meer komen.:rolleyes:

Ralf
Vreemd want ik heb onlangs nog 1,5mg bij de drogist gekocht. Maakt mij verder niet uit, want het werkt bij mij niet of nauwelijks.

Wat is het verschil tussen de nieuwe en de oude Assault? Laatste 3x de oude Assault gehad en dat beviel goed.

Vreemd want ik heb onlangs nog 1,5mg bij de drogist gekocht. Maakt mij verder niet uit, want het werkt bij mij niet of nauwelijks.

Wat is het verschil tussen de nieuwe en de oude Assault? Laatste 3x de oude Assault gehad en dat beviel goed.
Dat klopt. VWA heeft enkele tijd geleden nadruk gelegd dat de controles hierop verscherpt worden en wij willen hierin geen risico lopen. Het verschil tussen de oude en nieuwe formule is, de smaak, de ingrediënten kwa dosering is anders en opgevangen met Nitrate-vormen. Daardoor moet de pre-workout beter opneembaar zijn en heftiger kwa werking. De eerste reacties hierover zijn erg enthousiast. Tevens kan ik vertellen dat de oude formule ook een erg goede formule is. Dat zie je wel aan de reacties hier :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

100% Whey Protean
4.4LB voor 34.90!

Magnificent
2100 Gram voor 19.90!

Mass Gainz

4400 Gram voor 34.90!

TRANSFORM
60 capsules 6.50!

Low Carb Vital Dink
1000ml voor 9.90!

Amino Ampullen
Per Box (10 Ampullen) voor 7.50!

"De maaltijd die elke wedstrijdbodybuilder wil nemen omdat deze het meest droge spiermassa bouwt is zilvervliesrijst met hoogwaardige eiwitten. De maaltijd waar elke bodybuilders wekelijks letterlijk uren voor in de keuken staat is nu met Perfect Muscle Shake letterlijk in seconden klaar."

De Chocolate Cookies smaak van de Micellar Perfection is erg goed te doen! Heb er een sludge van gemaakt voor bij de pannenkoek. Deze heeft zeker potentie om besteld te worden :D
(Op de pannenkoek zelf: Casein met een klein beetje melk, goed geroerd met een lepel. Ernaast staat de rest van het goedje "aangelengd" met een halve bak kwark)
IMG_20131006_220330.jpg

Bij 'Oh yeah (good grabs)' staat dit in de nutricion facts

Zit er er in 1 bar in totaal dan 190kcal (Waarvan 70 uit vet), of 260Kcal (190+70)?

Bedankt voor je bestelling! :) Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering, service en gratis cadeaus! Laat je me weten wat je van de Whey en Casein vind? :)

Ralf[/QUOTE]

De Casein Chocolate Milkshake is lekker en lost goed op. Mijn nummer 1 blijft Vanille, maar Chocolade is zeker een aanrader om eens af te wisselen of als de Vanille uitverkocht is.
De Whey Perfection Cappucino was een gokje, wist niet wat te verwachten, maar blijkt tevens enorm lekker te zijn (gelukkig, 4,5kg is niet op 1 dag op :D ).

Dus ja, zoals je waarschijnlijk al door had, een tevreden klant hier uit het 'verre' België! :D Ik dank u!

De Chocolate Cookies smaak van de Micellar Perfection is erg goed te doen! Heb er een sludge van gemaakt voor bij de pannenkoek. Deze heeft zeker potentie om besteld te worden :D
(Op de pannenkoek zelf: Casein met een klein beetje melk, goed geroerd met een lepel. Ernaast staat de rest van het goedje "aangelengd" met een halve bak kwark)
Zozo, dat ziet er lekker uit. De juiste koolhydraten met goede eiwitten!:cool: Heb direct zin om zelf ook Perfect Protein Pancakes te maken!
Bij 'Oh yeah (good grabs)' staat dit in de nutricion facts

[Link niet meer beschikbaar]

Zit er er in 1 bar in totaal dan 190kcal (Waarvan 70 uit vet), of 260Kcal (190+70)?
Per reep bevat de bar 190 calorieën, waarvan inderdaad negentig uit vet :)

Ralf

Zo! De Twinkle100 even bekeken..B&F 59e, lekker hoor boys! Goed aan de weg aan het timmeren :o

Zo! De Twinkle100 even bekeken..B&F 59e, lekker hoor boys! Goed aan de weg aan het timmeren :o
Dankje! :) We zijn er ook trots op. Wellicht volgend jaar strijden voor een beter plekje:D Aan bijvoorbeeld Zalando en Cooblue kunnen we niet aan tippen, maar we proberen wel zoveel mogelijk ons best ervoor te doen. Dat is een mooi streven als bedrijf zoals Body&Fitshop. Dat is goed voor ons en natuurlijk ook voor jullie. :)

Ralf

Beste Body&Fitshop,

Zaterdag bestelde ik een pakketje dat ik ook meteen betaald heb met ordernummer C1242050. Ik heb hier wel al een mail van bevestiging ontvangen, maar nog niet van verzending. Wanneer zou ik mijn pakketje kunnen gaan afhalen in het Kialapunt?

Met vriendelijke groeten,
ThomasK

Dankje! :) We zijn er ook trots op. Wellicht volgend jaar strijden voor een beter plekje:D Aan bijvoorbeeld Zalando en Cooblue kunnen we niet aan tippen, maar we proberen wel zoveel mogelijk ons best ervoor te doen. Dat is een mooi streven als bedrijf zoals Body&Fitshop. Dat is goed voor ons en natuurlijk ook voor jullie. :)

Ralf

maak evenveel (en minder verschrikkelijke) reclames als zalando en je zal een stuk meer omzet maken :D

He body en fitshop, ik krijg van jullie altijd die reclame mailtjes. Alleen zijn die op een smartphone (s3) nog nooit mooi weergegeven. Waar jullie streven naar waarschijnlijk een goed mailtje;) is maar een tip!

Beste Body&Fitshop,

Zaterdag bestelde ik een pakketje dat ik ook meteen betaald heb met ordernummer C1242050. Ik heb hier wel al een mail van bevestiging ontvangen, maar nog niet van verzending. Wanneer zou ik mijn pakketje kunnen gaan afhalen in het Kialapunt?

Met vriendelijke groeten,
ThomasK
Ik heb het even voor je na gekeken en jouw pakket is reeds onderweg. Ik verwacht dat je deze donderdag, vrijdag kan afhalen. Als je besteld met Kiala duurt het vaak 3-5 werkdagen voordat het klaar ligt. Zodra het klaar ligt, dan krijg je bij Kiala een mail. Wanneer je met postNL besteld, krijg je een mail zodra het verzonden is.
maak evenveel (en minder verschrikkelijke) reclames als zalando en je zal een stuk meer omzet maken :D
Haha, dé Zalando reclames, ik houd me maar wijselijk stil:D
He body en fitshop, ik krijg van jullie altijd die reclame mailtjes. Alleen zijn die op een smartphone (s3) nog nooit mooi weergegeven. Waar jullie streven naar waarschijnlijk een goed mailtje;) is maar een tip!
Bedankt voor je feedback. Zal het doorzetten. Ik weet wel dat we er continu naar streven om de nieuwsbrieven beter te maken. Hoever de nieuwsbrieven geoptimaliseerd zijn voor de smartphone weet ik niet, bij mij werkt het prima. Alleen moet ik wel zelf in Gmail de afbeeldingen weergeven (afzender "vertrouwen"). :)

Ralf

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je kunt checken of die van mij al is verzonden?
Weet ik een klein beetje waar ik op kan rekenen! Zou super zijn.
ordernr C1243326

2pzbuwz.png
zo komt die bij mij er altijd uit rollen op de gmail app.

Edit. Heb hem al;)

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je kunt checken of die van mij al is verzonden?
Weet ik een klein beetje waar ik op kan rekenen! Zou super zijn.
ordernr C1243326
Zo'n vraag mag je zeker stellen. Ik ga het direct voor je nakijken!
zo komt die bij mij er altijd uit rollen op de gmail app.

Edit. Heb hem al;)
Als je daarboven drukt op "afbeelding weergeven" en dan ons als vertrouwde dan moet de nieuwsbrief helemaal kloppen. Dit is een standaard beveiliging voor outlook, gmail en andere mailprogramma's om snel de mail in te laden en niet een overvloed aan plaatjes te krijgen. Als je dat accepteert, moet het stukken beter gaan.:)

Ralf

Had het al gezien ja;) ziet er stuk beter uit nu;)

Komt er in de toekomst weer een super sale :D?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven