Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lactosevrije gainer is vaak lastig. De meeste gainers bevatten allemaal lactose. Dan zou je een Soja-eiwitten kunnen combineren met een koolhydraatbron zoals Palatinose of havermeel. Uiteraard kun je Isolaat Perfection (bevat een minimale hoeveelheid lactose) combineren met één van deze koolhydraat bronnen!

Ralf

Die Isolaat kan ik idd ook handelen, geen last van dan. Soja-eiwitten, heeft dat nog een bepaald nadeel of werkt dit net zo goed als whey? en smaakt het een beetje?

Die Isolaat kan ik idd ook handelen, geen last van dan. Soja-eiwitten, heeft dat nog een bepaald nadeel of werkt dit net zo goed als whey? en smaakt het een beetje?
In dat geval zou ik zeker voor de Isolaat Perfection gaan. Soja eiwitten hebben een lagere biologische waarde en wordt daardoor minder goed opgenomen door het lichaam. Als je Isolaat bijv. met havermeel/palatinose combineert heb je een prima en lekkere weightgainer. Van hoge en goede kwaliteit :)

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken en heb je morgen in huis :) De producten ga je zeker bevallen! :)

Niet helemaal, laat het bezorgen in België. Heb zondag besteld, maar verder nog geen email ontvangen dat die al is verzonden gister. Kan je me misschien meer info geven wanneer ik het kan verwachten? Anders wacht ik 't nog rustig af;)
ordernr C1243326

Niet helemaal, laat het bezorgen in België. Heb zondag besteld, maar verder nog geen email ontvangen dat die al is verzonden gister. Kan je me misschien meer info geven wanneer ik het kan verwachten? Anders wacht ik 't nog rustig af;)
ordernr C1243326
Ik zie inderdaad waar het ligt. Door dat je met Kiala besteld hebt, duurt het iets langer en ontvang je geen T&T. Verzenden met Kiala duurt doorgaans 3-5 werkdagen en zodra het pakket klaar ligt, zul je hiervan een mail ontvangen. Ik verwacht dat je het uiterlijk vrijdag wel kan afhalen.:rolleyes:

Ralf

Ik zie inderdaad waar het ligt. Door dat je met Kiala besteld hebt, duurt het iets langer en ontvang je geen T&T. Verzenden met Kiala duurt doorgaans 3-5 werkdagen en zodra het pakket klaar ligt, zul je hiervan een mail ontvangen. Ik verwacht dat je het uiterlijk vrijdag wel kan afhalen.:rolleyes:

Ralf
Ah balen, had gehoopt hem sneller binnen te hebben. Thanks voor de feedback;)

Heb nog steeds geen kortingscode ontvangen.. (bijna 1 maand later)
Wil je me een PM sturen met het product waarover je een review hebt geschreven evenals je naam? Dan zoek ik 't ff uit waar het fout gegaan is en krijg je alsnog de kortingscode:cool:
Ah balen, had gehoopt hem sneller binnen te hebben. Thanks voor de feedback;)
Kiala is in België vrij groot maar helaas in Nederland nog niet. Daardoor is de koppeling tussen Nederland-België kwa transport eigenlijk al minimaal 1 dag. Daarbij komt nog één dag verwerking in Nederland en België, dan zit je eigenlijk al op minimaal drie werkdagen. PostNL daarintegen is vele malen groter en werkt ook sneller daardoor, waardoor je het bij "afleveren aan het huisadres" binnen 24 uur hebt. Wel weet ik dat de PostNL met afhaallocaties bezig is op Belgische bodem, dus dat beloofd iets voor de toekomst.:D

Ralf

C1246499 zojuist ontvangen, bedankt voor de extra's! :thumbs:

Er is volgens mij wat mis gegaan met mijn bestelling..?

Ik mis een kg Dextrose Pure en ik had gevraagd om 2 verschillende smaken Assault xxl (1+1 gratis actie)

Ordernummer: C1242260

Whey en Casein perfect ontvangen. Dank voor de gratis 3-in-1-maatbeker en extra smaakstaaltjes Casein, Body & Fit, jullie hebben er een nieuwe klant bij!

Er is volgens mij wat mis gegaan met mijn bestelling..?

Ik mis een kg Dextrose Pure en ik had gevraagd om 2 verschillende smaken Assault xxl (1+1 gratis actie)

Ordernummer: C1242260
Ik zal even kijken naar je bestelling. We doen altijd ons best om rekening te houden met opmerkingen bij bestelling zoals twee verschillende smaken. Het kan voorkomen dat er niet altijd rekening mee gehouden wordt. Ik stuur je zo een PM :)

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 18:55 ----------

Whey en Casein perfect ontvangen. Dank voor de gratis 3-in-1-maatbeker en extra smaakstaaltjes Casein, Body & Fit, jullie hebben er een nieuwe klant bij!
Bedankt voor je bestelling! :) Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering, service en gratis cadeaus! Laat je me weten wat je van de Whey en Casein vind? :)

Ralf

Heb vandaag de perfect muscle shake binnen gekregen en heb hem natuurlijk meteen getest. De smaak is prima maar het mixt voor geen meter, is dat normaal of doe ik iets fout? Verder is de smaak prima en de werking ongetwijfeld ook maar telkens die kleine stukjes in mijn mond zijn niet ideaal.

Heb vandaag de perfect muscle shake binnen gekregen en heb hem natuurlijk meteen getest. De smaak is prima maar het mixt voor geen meter, is dat normaal of doe ik iets fout? Verder is de smaak prima en de werking ongetwijfeld ook maar telkens die kleine stukjes in mijn mond zijn niet ideaal.
Goed om te horen. Perfect Muscle Shake is een heel goed product. Wat ik adviseer is om eerst het water (+- 400ml) in de shakebeker te doen en vervolgens 2 maatscheppen te doen en vervolgens flink schudden. Dan lost de shake goed op. Hele kleine stukjes/grove structuur blijf je vaak behouden vanwege de fijn gemalen zilvervliesrijst die je dan proeft. Het is misschien in het begin een andere structuur dan bijv. Whey maar gaat zeker bevallen. Succes! :thumbs:

Ralf

Hebben jullie weightgainers/maaltijdvervangers die ongeveer 30/50/20 (eiwit/koolh/vet) zijn qua samenstelling?

Net weer een bestelling geplaatst! :D

Wanneer krijgen jullie weer de Melatonine van ON? Het lukt af en toe niet om gemakkelijk in slaap te vallen.

Hebben jullie weightgainers/maaltijdvervangers die ongeveer 30/50/20 (eiwit/koolh/vet) zijn qua samenstelling?
Nee, alle weightgainers zijn vaak lager in het vet. Je zou eens naar repen kunnen kijken (FortiFX, Dymatize, Oh Yeah, Balance Bars) maar verwacht dat dit eigenlijk niet.
Net weer een bestelling geplaatst! :D

Wanneer krijgen jullie weer de Melatonine van ON? Het lukt af en toe niet om gemakkelijk in slaap te vallen.
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! :) Melatonine komt niet meer voorradig.

Ralf

Nee, alle weightgainers zijn vaak lager in het vet. Je zou eens naar repen kunnen kijken (FortiFX, Dymatize, Oh Yeah, Balance Bars) maar verwacht dat dit eigenlijk niet.

Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! :) Melatonine komt niet meer voorradig.

Ralf

Waarom dat dan? Is dit ook al verboden. :o

Waarom dat dan? Is dit ook al verboden. :o
De Voedsel en Waren Autoriteit geeft aan dat Melatonine een geneesmiddel is en niet boven de 0.3mg verkocht mag worden. Als je het hoger kwa mg wilt verkrijgen, dan moet het op recept. Voorheen hadden we 3/5mg Melatonine, maar gaat nu helaas niet meer komen.:rolleyes:

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven