XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat jullie een paar nieuwe pannenkoek mixen hebben. Deze hebben echter ook als Waffle mix in de omschrijving.
Dus kan in het wafelijzer.

Wil dat zeggen dat jullie pannenkoek mix ook in het wafelijzer kan?
Ik heb het nog niet geprobeerd om onze pannenkoeken in een wafelijzer te doen. Ik zou het ook afraden in eerste instantie omdat onze pannenkoeken ook dunner van structuur is. De Big Train Pancake mix is daarintegen wat dikker van structuur.
Hoe vallen de maten van deze shirts en shorts?
Durf ik niet te zeggen, ik zal mijn collega eens voor je vragen!

Ralf

deze nieuwe pannekoeken , is de smaak zowat hetzelfde als echte zelfgemaakte pannekoeken ?

Op dit moment niet. We hopen met 1-2 weken wel weer andere maten voorradig te krijgen :)
deze nieuwe pannekoeken , is de smaak zowat hetzelfde als echte zelfgemaakte pannekoeken ?
Ik heb het nog niet geprobeerd, durf ik daarom ook niet te zegen. Ik kom wel reviews tegen op het internet waar mensen aangeven dat ze het enorm goed en lekker vinden. :)

Ralf

oh leuk om te horen, ik was trouwens al heel lang op zoek naar dat shirt hier in nederland.

Juist mijn bestelling binnen gekregen, die pot van perfect muscle shake is wel enorm :o
Jammer dat de vitamine D3 5000Iu er niet bij zaten (door de actie op=op) toch leuk om te zien dat er dan 2 dozen van vitamine D3 1000Iu inzitten.

Vroeg me wel af wat die bal in de shaker doet? Is dit misschien tegen klonters? Heb ik toch nooit last van, dus leuk speeltje voor mijn kat erbij :D

Juist mijn bestelling binnen gekregen, die pot van perfect muscle shake is wel enorm :o
Jammer dat de vitamine D3 5000Iu er niet bij zaten (door de actie op=op) toch leuk om te zien dat er dan 2 dozen van vitamine D3 1000Iu inzitten.

Vroeg me wel af wat die bal in de shaker doet? Is dit misschien tegen klonters? Heb ik toch nooit last van, dus leuk speeltje voor mijn kat erbij :D
Bedankt voor je complimenten. De Perfect Muscle Shake is inderdaad een grote emmer, maar ook een heel goed product. Ik weet zeker dat je er blij mee bent wanneer je jouw eerste shake gehad hebt :zuip: De D3 5000iu is inderdaad op, we hopen het op deze manier goed toch een goed alternatief voor de gratis cadeautjes. De shakebeker met een blendball is inderdaad een innovatieve manier van shaken. Lekker schudden en de bal gaat heen en weer. Daar krijg je een goed oplosbare shake van. De ball is uiteraard ook heel geschikt voor de kat. :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Ik weet niet of het al ergens was gepost, maar verder slechts bedoelt ter informatie.. In de VS is er op dit moment enige opschudding over het product OxyElite Pro van USP Labs. Er loopt een onderzoek naar de relatie tussen dit product en een aantal ziekenhuisopnames i.v.m. acute hepatitis. Er wordt geadviseerd om tot nadere orde het gebruik van dit supplement te staken en als ik de nieuwsberichten goed interpreteer wordt het ook niet meer gedistribueerd in de VS. Over internationale distributie wordt (nog) niet gesproken. Heeft de NVWA misschien hier al iets over medegedeeld aan jullie? Aangezien het onderzoek nog loopt zijn er natuurlijk nog geen concrete bewijzen, maar wat zouden jullie de Nederlandse en Belgische gebruikers aanraden?

Bronnen:
FDA
CNN
Reuters

Laatst bewerkt:
Hoi BF-ers, helaas een tijd uit de running geweest door een zware blessure, maar ben weer terug, langzaamaan weer opbouwen en natuurlijk gebruik ik hier jullie supps voor. Ben vandaag begonnen met o.a. de Perfect Muscle Shake, deze is weer ouderwets, top! Volgende week komt er een nieuwe bestelling aan.

nieuwe bestelling!
C1254335 kijk er weer naar uit :D

Ik weet niet of het al ergens was gepost, maar verder slechts bedoelt ter informatie.. In de VS is er op dit moment enige opschudding over het product OxyElite Pro van USP Labs. Er loopt een onderzoek naar de relatie tussen dit product en een aantal ziekenhuisopnames i.v.m. acute hepatitis. Er wordt geadviseerd om tot nadere orde het gebruik van dit supplement te staken en als ik de nieuwsberichten goed interpreteer wordt het ook niet meer gedistribueerd in de VS. Over internationale distributie wordt (nog) niet gesproken. Heeft de NVWA misschien hier al iets over medegedeeld aan jullie? Aangezien het onderzoek nog loopt zijn er natuurlijk nog geen concrete bewijzen, maar wat zouden jullie de Nederlandse en Belgische gebruikers aanraden?

Bronnen:
FDA
CNN
Reuters
Bedankt voor je tip! Ik zal eens nagaan hoe en wat. Volgens mij is er verschil tussen de Vs en Europa kwa versie. Maar ga het navragen voor je.
Hoi BF-ers, helaas een tijd uit de running geweest door een zware blessure, maar ben weer terug, langzaamaan weer opbouwen en natuurlijk gebruik ik hier jullie supps voor. Ben vandaag begonnen met o.a. de Perfect Muscle Shake, deze is weer ouderwets, top! Volgende week komt er een nieuwe bestelling aan.
Bedankt voor je bestelling kill bill. De Perfect Muscle Shake is een nieuwe topper in ons assortiment. Het gaat je zeker bevallen om op niveau te komen :)

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 22:00 ----------

nieuwe bestelling!
C1254335 kijk er weer naar uit :D

Bedankt voor je order! Morgen in huis! :)

Ralf

Ik ben op zoek naar een Glutenvrij Weightgainer. Een collega is gluten intolerant en mag nodig wat aan komen. Maar het zoeken op gluten vrij is zo simpel nog niet. Tips?

Ik heb het nog niet geprobeerd om onze pannenkoeken in een wafelijzer te doen. Ik zou het ook afraden in eerste instantie omdat onze pannenkoeken ook dunner van structuur is. De Big Train Pancake mix is daarintegen wat dikker van structuur.

Mmm ... misschien met wat minder water en wat haver & een eitje erbij dus... ik ga eens proberen :p
Laat het nog wel weten ;)

Ik ben op zoek naar een Glutenvrij Weightgainer. Een collega is gluten intolerant en mag nodig wat aan komen. Maar het zoeken op gluten vrij is zo simpel nog niet. Tips?
Jazeker, je zou eens kunnen kijken naar onze Perfect Muscle Shake. Deze hebben we net in ons assortiment, maar is natuurlijk glutenvrij. Dat zijn Whey + Micellar Casein eiwitten samen met zilvervliesrijst. Een hele goede combinatie voor een weightgainer zonder gluten :)
Mmm ... misschien met wat minder water en wat haver & een eitje erbij dus... ik ga eens proberen :p
Laat het nog wel weten ;)
Lekker :meal: Als je in Heerenveen bent, vergeet zeker niet een stukje langs te brengen:cool:

Terug van weggeweest
Muscle & Power

Raspberry Diet

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 2.50!

Creapure Creatine

500 Gram voor 11.00!

Perfect Burn

60 tabletten voor 16.50!

What the F#ck Stack
Per combinatie voor 39.90!

Mutant Whey
2270 Gram voor 34.50!

Smart Multi
Maandverpakking voor 2.75!

"De maaltijd die elke wedstrijdbodybuilder wil nemen omdat deze het meest droge spiermassa bouwt is zilvervliesrijst met hoogwaardige eiwitten. De maaltijd waar elke bodybuilders wekelijks letterlijk uren voor in de keuken staat is nu met Perfect Muscle Shake letterlijk in seconden klaar."

Zijn dat nieuwe zakken voor de Oats? :) :)

Zijn dat nieuwe zakken voor de Oats? :) :)
Dat zijn inderdaad de nieuwe Pouches van de Oats! :) Onbreekbaar :1e:

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 11:45 ----------

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 2.50!

Creapure Creatine

500 Gram voor 11.00!

Perfect Burn

60 tabletten voor 16.50!

What the F#ck Stack

Mutant Whey
2270 Gram voor 34.50!

Smart Multi

"De maaltijd die elke wedstrijdbodybuilder wil nemen omdat deze het meest droge spiermassa bouwt is zilvervliesrijst met hoogwaardige eiwitten. De maaltijd waar elke bodybuilders wekelijks letterlijk uren voor in de keuken staat is nu met Perfect Muscle Shake letterlijk in seconden klaar."

Dat zijn inderdaad de nieuwe Pouches van de Oats! :) Onbreekbaar :1e:

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 11:45 ----------

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 2.50!

Creapure Creatine

500 Gram voor 11.00!

Perfect Burn

60 tabletten voor 16.50!

What the F#ck Stack

Mutant Whey
2270 Gram voor 34.50!

Smart Multi

:D:banana::bow::clap:

Dat wordt weer oats bestellen de volgende bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven