XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had het al gezien ja;) ziet er stuk beter uit nu;)
Super, helemaal goed! :thumbs:
Komt er in de toekomst weer een super sale :D?
Haha, durf ik niet aan te geven. We hebben doorgaans elke dag leuke acties in onze SALE en dagelijks nieuwe en de beste producten tegen de beste prijs :) De Whey Perfection is altijd in de aanbieding:D

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 20:17 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
100% Whey Protean
4.4LB voor 34.90!

Magnificent
2100 Gram voor 19.90!

Mass Gainz

4400 Gram voor 34.90!

TRANSFORM
60 capsules 6.50!

Low Carb Vital Dink
1000ml voor 9.90!

Amino Ampullen
Per Box (10 Ampullen) voor 7.50!

"De maaltijd die elke wedstrijdbodybuilder wil nemen omdat deze het meest droge spiermassa bouwt is zilvervliesrijst met hoogwaardige eiwitten. De maaltijd waar elke bodybuilders wekelijks letterlijk uren voor in de keuken staat is nu met Perfect Muscle Shake letterlijk in seconden klaar."

Mooie joggingbroek, kies een smaak :D

m9rf2v.png

Zo'n vraag mag je zeker stellen. Ik ga het direct voor je nakijken!

Top! Het is m'n eerste bestelling, maar ga in het vervolg zeker weer bestellen bij jullie..goede prijzen en nog betere service :thumbs:

Jammer dat het naar België versturen een tijd duurt, maar dit is bij elke webshop het geval merk ik..hoop dat ze dat systeem ook wat gaan verbeteren op korte termijn

Laatst bewerkt:
Komt STAR nog eens terug? Dat was een topproduct

Top! Het is m'n eerste bestelling, maar ga in het vervolg zeker weer bestellen bij jullie..goede prijzen en nog betere service :thumbs:

Jammer dat het naar België versturen een tijd duurt, maar dit is bij elke webshop het geval merk ik..hoop dat ze dat systeem ook wat gaan verbeteren op korte termijn

Mijn review dat ik geef op de monster caps (2sterren) word niet getoond en mijn review die ik erna doe over jullie glucosamine (4 sterren) staat er na een tijdje wel.
Is wel vreemd ...

Ze hadden beter de optie... met broekzakken als smaak eraan toegevoegd. Ik draag de jogging dagelijks als ik terug thuis kom van mijn werk. Zit heerlijk maar dat er geen zakken aan zijn is wel vervelend. Voor de rest niets dan lof :cool:

Komt er binnenkort eventueel een nieuwe versie? En die bloes met kap?

Gisteren besteld om 21:30, vandaag al in huis.:D
De bestelling was dubbel & dik in orde en bedankt voor de leuke extra's, topservice!!;)

Onze site is vooral gericht op voedingssupplementen maar je hebt inderdaad gelijk. Kleding hebben we nog niet sinds zo'n lange tijd, maar ik verwacht uiteindelijk dat dat helemaal goed komt :)

Bedankt voor je complimenten. Dat is iets waar we elke bestelling weer opnieuw voor gaan. Goede service en de beste prijzen. We hebben al even per PM contact gehad over je pakket, dat gaat helemaal goed komen :thumbs:
Komt STAR nog eens terug? Dat was een topproduct
Nee, Star! was een éénmalige OP=OP actie. Wellicht dat er nog een andere goede pre-workout voor je bij zit?
Mijn review dat ik geef op de monster caps (2sterren) word niet getoond en mijn review die ik erna doe over jullie glucosamine (4 sterren) staat er na een tijdje wel.
Is wel vreemd ...
Dat is zeker vreemd en vervelend. Normaal gesproken worden alle reviews altijd netjes op de site geplaatst. Wat je volgende keer het best kunt doen is ons even een privé berichtje sturen, dan controleer ik het even voor je en zorg ik dat het goed komt! :)
Ze hadden beter de optie... met broekzakken als smaak eraan toegevoegd. Ik draag de jogging dagelijks als ik terug thuis kom van mijn werk. Zit heerlijk maar dat er geen zakken aan zijn is wel vervelend. Voor de rest niets dan lof :cool:

Komt er binnenkort eventueel een nieuwe versie? En die bloes met kap?
Dankjewel, de broek is en blijft een topper. Draag hem zelf eigenlijk ook altijd wanneer ik in de "chill-modus" ben haha. We verwachten binnenkort geen nieuwe versie of hooded sweater.
Gisteren besteld om 21:30, vandaag al in huis.:D
De bestelling was dubbel & dik in orde en bedankt voor de leuke extra's, topservice!!;)
Goed om te horen. We moeten onze klanten blijven verrassen he :D Bedankt voor je bestelling :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 08:31 ----------

De nieuwe Assault van Muscle Pharm, nu al te bestellen op Bodyenfitshop.nl! Ter introductie van 34,90 voor 24,50!

Ik zag het tijdens het surfen op jullie site Ralf, mijn reactie was niet om jullie de gek aan te steken, begrijp het wel want voor 99% van de producten moet je een smaak kiezen.
Moeste wel lachen toen ik het zag

Ik zag het tijdens het surfen op jullie site Ralf, mijn reactie was niet om jullie de gek aan te steken, begrijp het wel want voor 99% van de producten moet je een smaak kiezen.
Moeste wel lachen toen ik het zag
Dat weet ik hoor! Het is mij ook wel eens opgevallen maar doordat we voornamelijk gericht zijn op sportvoeding, is de site zo ingeregeld. Kleding is echt van de laatste tijd:D En we hebben ook hele leuke kleding overigens. MusclePharm Sportwear Mutant Sportwear

Maar weer eens wat whey en oats besteld :zuip: , hopelijk blijven de zakken heel.

Maar weer eens wat whey en oats besteld :zuip: , hopelijk blijven de zakken heel.
Bedankt voor je bestelling :) Gaan we netjes voor je regelen en zorgen dat je het snel in huis hebt. Wat betreft de oats, dat moet geen probleem zijn hoor :)

Ralf

jullie zijn gewoon de beste.
Super vriendelijk, zéér behulpzaam, top producten en snelle levering!
mijn respect voor jullie .

geen nieuwe shirtjes?

Dat is nu aangepast bij de Joggingbroek en alle andere kledingstukken. Ik zie nergens meer `kies een smaak´ maar ´kies een maat´:D

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 15:02 ----------

jullie zijn gewoon de beste.
Super vriendelijk, zéér behulpzaam, top producten en snelle levering!
mijn respect voor jullie .
Dankje Flashteck voor je complimenten! Dat zijn nou net de kenmerken waar we proberen goed in te zijn:cool:

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 15:04 ----------

We hebben afgelopen maandag of dinsdag wel allemaal kledingstukken van de MusclePharm Sportswear binnen gekregen. Wellicht zit daar iets voor je bij? :)

Ralf

Ik zie dat jullie een paar nieuwe pannenkoek mixen hebben. Deze hebben echter ook als Waffle mix in de omschrijving.
Dus kan in het wafelijzer.

Wil dat zeggen dat jullie pannenkoek mix ook in het wafelijzer kan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven