Heel mooi nieuws
Dat wordt weer oats bestellen de volgende bestelling.
Het heeft even geduurd, maar nu hebben we mooie, strakke hersluitbare verpakkingen van de Ultra Fine Oats.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel mooi nieuws
Dat wordt weer oats bestellen de volgende bestelling.
Het heeft even geduurd, maar nu hebben we mooie, strakke hersluitbare verpakkingen van de Ultra Fine Oats.Bedankt voor je bestellingGaan we netjes voor je regelen en zorgen dat je het snel in huis hebt. Wat betreft de oats, dat moet geen probleem zijn hoor
Ralf
Bedankt voor de tip! Pakketten worden altijd heel netjes en secuur ingepakt en netjes afgetaped. Grotere pakketten krijgen vaak ook meer tape (spreekt voor zich). Wat betreft de Oats hebben we nu hele goede verpakkingen. Veel succes!Pakket is netjes optijd aangekomen, ze hebben er alleen wel flink mee lopen gooien. Onderkant van de doos was open gegaan en gescheurd. Inhoud lijkt allemaal wel gewoon in orde te zijn, misschien handig om bij een wat groter pakket wat meer tape te gebruiken?
Mooie nieuwe zakken van de ultra fine oats trouwens! Stapelt wat minder handig maar wel lekker stevig en een handig hersluitbaar stripje.
De poedervorm komt helaas niet weer voorradig op korte termijn. Dit omdat het destijds een OP=OP actie was van de leverancier en nu niet meer te bestellen is. Mocht deze wel beschikbaar komen, bestellen we deze uiteraard voor je meeWanneer komt de poedervorm van APE van AE Nutrition weer binnen,zie steeds alleen de capsules in de webshop die 39,90 kosten,terwijl de poedervorm 32,50 was......??

Bij mij ontbreekt mijn emmer whey perfection? OrdernummerC1214798

Nieuwe Assault is binnen, morgenochtend direct even testen! Dacht dat jullie waren vergeten een sample bij de bestelling te doen, maar was het blijkbaar zelf vergeten aan te klikken hahaStond niet op het orderformulier..
Ach ja, volgende keer weer beter.
Nieuwe Assault is binnen, morgenochtend direct even testen! Dacht dat jullie waren vergeten een sample bij de bestelling te doen, maar was het blijkbaar zelf vergeten aan te klikken hahaStond niet op het orderformulier..
Ach ja, volgende keer weer beter.

Tim, op welk moment van de dag kan je het beste creatine nemen? Ben benieuwd wat Body&Fit aanraadt wat dat betreft. Neem het momenteel op een lege maag in, is dit de moeite waard?
Kan je mij aub quoten als je uitgeprobeerd hebt? ben wel benieuwd
!@body en fit: ik wilde gaan zoeken op trainingsbroeken. Maar heben jullie geen broek met ritssluitingen? dat is echt handig voor al mn sleutels mobiel etc.. Jammer als die er niet is / komt..

Wij hebben inderdaad geen broeken met ritsen van eigen merk of andere merken.@body en fit: ik wilde gaan zoeken op trainingsbroeken. Maar heben jullie geen broek met ritssluitingen? dat is echt handig voor al mn sleutels mobiel etc.. Jammer als die er niet is / komt..
We zijn wel bezig om onze kledinglijn te verbeteren (zie bijv. MusclePharm Sportswear) dus wellicht dat er in de toekomst wél een broek met ritssluiting bij zit.De Perfection Bar is eigenlijk altijd in de aanbiedingKomt de perfection bar binnenkort in de aanbieding? Wil namelijk een lekkere voorraad inslaan. Repen bevallen goed na het proberen van een doos![]()
De repen zijn zo populair onder onze klanten dat we besloten hebben de introductieprijs van destijds vast te houden. We bieden dit product met een minimale marge aan en zal ook niet in bijv. een weekaanbieding komen
Er werd me gevraagd wat het verschil is tussen B&F Lean Gain, Mass Perfection en Perfect Muscle Shake.