Graag gedaan, mocht je verder nog vragen hebben weet je ons natuurlijk altijd te vinden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wij hebben inderdaad geen broeken met ritsen van eigen merk of andere merken.We zijn wel bezig om onze kledinglijn te verbeteren (zie bijv. MusclePharm Sportswear) dus wellicht dat er in de toekomst wél een broek met ritssluiting bij zit.
Ralf
In dat geval verwijs ik je even door naar het etiket van de nieuwe formule van Assault. Deze vind je hier. Dan heb je vast een heel goed antwoord op jouw vraagnZit er in de nieuwe formule van Assault dopamine, serotonine of GABA verhogende stoffen in, zoals bij de vorige versie (nl. rhodiola rosea)?

Dankjewel voor je complimenten. Epic is een hele goede en lekkere creatine met goede toevoegingen voor extra spieropbouw/uithoudingsvermogen. Het kan soms voorkomen dat het iets brokkelt (is vaak zo met creatines met smaak), maar dat heeft geen invloed op de kwaliteit. Wanneer je goed schud, vallen de meeste klonten uiteenEpic van Dedicated, is lekker spul zeg. ;d Is die bij jullie ook zo hard en brokkelig? Dat is wel een beetje jammer.
EpicTrainen zonder shirt is natuurlijk ook een optie, zonder broek gaat inderdaad minder makkelijkja want bijv. die tanktops etc. is niks die draag ik nooit. ik heb het echt over NUTTIGE dingen, zoals fijne broeken met ritsen, etc.
De kledinglijn staat momenteel nog in de kinderschoenen en zitten natuurlijk verder te kijken naar verbeteringen en toevoegingen. Ik zal zeker nadruk leggen op je wens
Ik mis aleen nog de smaak Pistache bij jullie..![]()
Komt deze ooit nog ?

Zover ik weet komt er op korte termijn géén nieuwe smaken Whey Perfection. We hebben al 29 heerlijke smaken!Ik mis aleen nog de smaak Pistache bij jullie..![]()
Komt deze ooit nog ?
Ik heb er verder niet meegekregen er nieuwe smaken op de planning staan.Kan je mij aub quoten als je uitgeprobeerd hebt? ben wel benieuwd
Ik mis aleen nog de smaak Pistache bij jullie..![]()
Komt deze ooit nog ?
In Amerika hebben ze die We hebben zelf Fresh Orange van smaak
Komt niet helemaal in de buurt van sinaasappel maar is zeker lekker!
Die plaatjes maakt het op zaterdagavond wel erg moeilijk hoor, kan me bijna niet inhouden
Ik zal er nu naar kijken!
fijn weekend!Dat durf ik niet aan te geven. De Amino Energy krijgen we vaak binnen in grotere hoeveelheden van de leverancier. Dan stunten we er eigenlijk altijd mee, in de vorm van OP=OP of scherp geprijst. Om zo de grotere hoeveelheid toch voordat de THT verstrijkt te verkopen. Nu hebben we het niet zo groot ingekocht (helaas was de mogelijkheid er niet) waardoor er een iets duurdere prijs is.Komt Amino energy van Optimum Nutrition ooit nog terug op zijn vroegere prijs van 19, 90 euro?
al gedurende lange tijd fan van dit product maar sinds kort plots 5 euro naar omhoog?
groeten

Dat durf ik niet aan te geven. De Amino Energy krijgen we vaak binnen in grotere hoeveelheden van de leverancier. Dan stunten we er eigenlijk altijd mee, in de vorm van OP=OP of scherp geprijst. Om zo de grotere hoeveelheid toch voordat de THT verstrijkt te verkopen. Nu hebben we het niet zo groot ingekocht (helaas was de mogelijkheid er niet) waardoor er een iets duurdere prijs is.
Ralf
Als jullie nog een op=op actie doen koop ik er een heleboel, maakt een heerlijk drankje voor tijdens mijn cardio sessies

De 'naturel' smaak van jullie whey, is dat gewoon 100% smaakloos (d.w.z. absoluut geen toevoegingen)? Is dat dan niet flink bitter?

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de smaken cappuccino en ice coffee van Whey perfection?
In de variety pack zat (helaas) alleen Ice coffee en cappuccino is (helaas) niet in een 750 gram pouch te bestellen?.
Wordt op zich wel veel verkocht. (ietsje meer als de Ice Coffee uit mijn hoofd). Smaak blijft persoonlijk
Nog niet in de pouch inderdaad, gaat uiteindelijk wel komen maar kan nog wel 4-5 weken duren helaas.Bij deze.
Ga na morgen of later nog even een uitgebreide review schrijven over de nieuwe Assault trouwens. Vanochtend voor het eerst genomen, merkte qua werking nog weinig maar had om het te proberen ook geen hele scoop genomen (ongeveer 2/3e scoop). Smaak (lemon/lime) is uitstekend, dat scheelt alweer voor sommigen haha.
Werking kan ik dus niet veel over zeggen. Vanochtend bij benentraining merkte ik weinig verschil. Morgenochtend een hele scoop en dan is borst/schouders en wat triceps werk aan de beurt. Dan ga ik voor de volledige dosering en zie ik wel hoe het gaat! Zal dan in het supplementen review forum wat schrijven erover.
Hoe zijn de ervaringen met Chocolate Cookie & Marshmallow van Whey Perfection?
Kun je niet meer mis! Marshmallow is ietsje minder populair