Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
gelieve je PM te lezen :)
mvg
flash

ik zou whey , waxy maize starch , creapure creatine en omega 3-6-9 willen bestellen en als cadeautje de pure dextrose nemen , is het goed als ik voor de training wms mix met de creatine, tijdens training de dextrose en na de training de whey gemixt met wms ? Of kan na de training de wms en dextrose samen in de whey ?

Hey Ralf, heb sinds gister geen bericht meer van jullie gahad betreffende verdere gang van zaken in mijn geval. Met dat kapotte doos.
Groet

mijn perfect burn is binnen 2 dagen op :(
helaas! :D tijd om eens wat niets te proberen, zijn er betere fatburners voor zowat dezelfde prijs bij jullie ?

Ze lijken inderdaad best veel op elkaar. Mass Perfection bevat alleen complexe carbs, voornamelijk uit Oats. Perfect Muscle Shake bevat alleen complexe carbs, puur uit zilvervliesrijst. Lean Gain bevat naast complexe carbs ook een deel Malto. Ook qua eiwitten zit je eigenlijk met alle 3 heel goed. Perfect Muscle Shake bevat Whey en Micellar, net als Mass Perfection, tussen deze beide zit het verschil dus voornamelijk in de Oats - zilvervliesrijst. Lean Gain bevat ook een beetje Egg Protein.

huh? Op de productinformatie op de site haal ik er niet uit dat de perfect muscle shake ook micellar cassein bevat, wel isolaat en concentraat.

Ik heb momenteel de mass perfection en ben er zeer tevreden over, maar ik vraag me af of ik moet overstappen naar de nieuwe perfect muscle shake?

En ik zag toevallig net een account van bodyenfitshopnl op instagram, zijn jullie dit? Want dan ga ik natuurlijk direct followen!

Hey Ralf, heb sinds gister geen bericht meer van jullie gahad betreffende verdere gang van zaken in mijn geval. Met dat kapotte doos.
Groet
Je hebt een privébericht terug :)
mijn perfect burn is binnen 2 dagen op :(
helaas! :D tijd om eens wat niets te proberen, zijn er betere fatburners voor zowat dezelfde prijs bij jullie ?
Doorgaan met Perfect Burn kan prima. Als je vind dat je goed vetpercentage zit nu, kun je gewoon stoppen. Wil je verder gaan en nog meer resultaat, dan kun je gerust doorgaan:cool:
huh? Op de productinformatie op de site haal ik er niet uit dat de perfect muscle shake ook micellar cassein bevat, wel isolaat en concentraat.
Whey Proteine = Volac eiwitten en Milk Protein Isolate is van Fonterra. Milk Protein (melk eiwitten) hebben altijd de verhouding 80% langzaam, 20% snel eiwitten.
Ik heb momenteel de mass perfection en ben er zeer tevreden over, maar ik vraag me af of ik moet overstappen naar de nieuwe perfect muscle shake?

En ik zag toevallig net een account van bodyenfitshopnl op instagram, zijn jullie dit? Want dan ga ik natuurlijk direct followen!
Jazeker, we zijn sinds afgelopen week gestart met Ingstagram. We willen ook hier leuk meedoen en leuke foto's delen en sharen. Uiteraard mag je ons ook taggen. Ik zou zeker de Perfect Muscle SHake eens proberen. Beide zijn goede producten, de één bevat grotendeels Oats als koolhydraat bron en de nieuwe shake alleen zilvervliesrijst. Beide goede keuzes :)

Ralf

Wat is er gebeurd met de bio chlorella van hanoju? Deze was kortgeleden als nieuw product geintroduceerd en er staat nu al dat het uitverkocht is

hee b&f als ik jullie was zou ik bnn aanklagen wegens smaad

Mijn moeder heeft daarnet men whey perfection buitengekapt na het kijken van spuiten en slikken!!
In het programma word het geassocieerd met aas!

Wtf is deeze..

Laatst bewerkt:
Storing met me wijf potverdomme, ze denkt dat ik doping gebruik doordat ik diezelfde potten als op tv in de keuken heb staan, ze zegt dat daar een spuit in verborgen zit.

Beste Bodyenfitshop,

Ik heb ruzie met mijn vriendin gekregen nadat ze een programma van spuiten en slikken heeft gezien. Doping was het onderwerp en ze zag volgens mij beelden van Body en fitshop whey etc daarop en heeft nu al mijn supps weg zitten gooien.
Nu lees ik dat het komt door iemand wat jullie sponseren dus ik wil graag een vergoeding anders stap ik naar xxlnutrition of bodylab

Dat jullie zo'n kansloze vogel sponsoren. Brengt zowel jullie als de sport in slecht daglicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven