MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit gaat wat ver vinden jullie ook niet..

j0jm2h.gif

Update, men moeder heeft nu ook men visolie die ik van jullie heb gekocht weggekapt.. Ze had net het filmpjé van synthonol men gezien en dacht dat dit het product was die hij gebruikte.

Kan B&F geen aanklacht indienen tegen Spuiten en Slikken vanwege sluikreclame?

Ik hoop serieus dat jullie flink wat damage control gaan doen, montage sloeg nergens op maar ik ga er wel gegarandeerd gezeik mee krijgen in mijn directe omgeving.

Ik hoop serieus dat jullie flink wat damage control gaan doen, montage sloeg nergens op maar ik ga er wel gegarandeerd gezeik mee krijgen in mijn directe omgeving.

Kan ook niet anders.. Sport heeft al niet genoeg stereotiepen, brengen ze aas rechtstreeks in verband met whey perfection :roflol:
Yeah buddy ..

Beste Bodyenfitshop,

Ik heb ruzie met mijn vriendin gekregen nadat ze een programma van spuiten en slikken heeft gezien. Doping was het onderwerp en ze zag volgens mij beelden van Body en fitshop whey etc daarop en heeft nu al mijn supps weg zitten gooien.
Nu lees ik dat het komt door iemand wat jullie sponseren dus ik wil graag een vergoeding anders stap ik naar xxlnutrition of bodylab

:roflol:

Klap haar.

Wel heel erg overdreven weer vind je zelf ook niet ;)

Stel je voor dat je niets van supp's aas kent? Iedereen weet hier wel dat benf leggit is maar de buitenmens ziet daar namelijk niets van verschil in.

Mijn ouders zijn er anders het bewijs van.. Hoe leg ik dit hun uit?

Thuis nogmaals het grote verschil moeten uitleggen van supplementen en roidz............

met wat voor domme mensen heb je dan te maken als je thuis het verschil moet gaan uitleggen. je ziet toch duidelijk het verschil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven