MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou toch als B&F zijnde proberen rectificatie te vragen naar aanleiding van de uitzending. De boel is zo gemonteerd, dat na het benoemen van de mand met AAS als ''een berg troep'', vervolgens zeer nadrukkelijk een aantal B&F producten worden getoond. Voor ons als forumleden natuurlijk logisch B&F producten naar niks mee te maken hebben, maar door de gemiddelde kijker/beginnende sporter (of diens ouders) kan dit toch negatief worden opgevat. De producers van BNN suggereren duidelijk iets negatiefs.. Aan de andere kant toch weer aandacht/buzz voor jullie merk, maar zou me toch wel afvragen of jullie hier mee willen worden geassocieerd.

Die geraldine is wel lekker zeg.

Man man Kelvin ik wist dat je een debiel was maar ZO debiel wist ik niet.. schaam jij jezelf niet?

De enigste die met zijn rotte kop op tv komt ben jij toch.. ( met spuit in de schouder :D )

Wel leuk muziekje bij het laten zien van whey perfection,..
Breng je een goed en eerlijk bedrijf ook nog in een slecht daglicht goed bezig jongen :D

Lol wtf, dat fysiek met aas hahahaha. Jammer jammer, echt jammer Kelvin. BB wordt weereens in 't slechte daglicht gezet. die supps dan. lol

De enigste die met zijn rotte kop op tv komt ben jij toch.. ( met spuit in de schouder :D )

Wel leuk muziekje bij het laten zien van whey perfection,..
Breng je een goed en eerlijk bedrijf ook nog in een slecht daglicht goed bezig jongen :D

Dat doe ik niet dat hebben hun zo gemonteerd helaas jammer genoeg. En jij moet niks zeggen je bent als vanaf je 13-14 ?

Lal

Hier een stukje uit de mail zoals die velen verzonden en ontvangen deze komt dus van BNN

> Waar woon je en in wat voor sportclub train je? Wat zou je ervan vinden als we en een kijkje nemen in jouw sportleven? Je zou ons dan bijvoorbeeld kunnen laten zien wat voor dieet je volgt, hoe je je leven hebt verandert voor de sport, we kunnen met je mee naar de sportschool en je interviewen over de sport en jouw drijfveren. Allemaal dingen waar we het natuurlijk van te voren over hebben, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Dat doe ik niet dat hebben hun zo gemonteerd helaas jammer genoeg. En jij moet niks zeggen je bent als vanaf je 13-14 ?

Niet dat ik zijn situatie ken, maar hij heeft een goed fysiek en verdoet de reputatie van b&f niet! Dus hij mag dat zeggen over jou ;)

inb4 jij moet zwijgen want jij bent ecto

Hier een stukje uit de mail zoals die velen verzonden en ontvangen deze komt dus van BNN

> Waar woon je en in wat voor sportclub train je? Wat zou je ervan vinden als we en een kijkje nemen in jouw sportleven? Je zou ons dan bijvoorbeeld kunnen laten zien wat voor dieet je volgt, hoe je je leven hebt verandert voor de sport, we kunnen met je mee naar de sportschool en je interviewen over de sport en jouw drijfveren. Allemaal dingen waar we het natuurlijk van te voren over hebben, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

had je van tevoren toch ook wel kunnen bedenken dat iemand die anabolen in een slecht daglicht wil stellen hier niet zomaar voor uit gaat komen als hij iemand hiervoor wil strikken?

Had je kunnen weten kelvin, journalistiek draait enkel en alleen om sensatie, ze gingen je sowieso naaien.
Hoop dat je nog goed betaald bent geweest voor deze rotstreek.

Momenteel bekijken: 30 gebruiker(s) (21 leden en 9 gasten) dit topic
Angelus*, Sayer, Kixat, Scoobz0r, johanheeze, MesutY, Vortexx029, Cools, jesse2010, beefnoodles9, Ahmados, D D G, Theo0w, Penose:), Marieke1988, Bosshogg, crimekillah, Matijaz, el Hombre, Sapetoku, Makia

iemand gaat morgen berispt worden dat hij geen actie heeft ondernomen om dit te stoppen:trollface:

Beste gyno trouwens gekkkkkk.....maar Jesse lijkt me wel een aardige rukker
Alleen had ie dit beter niet kunnen doen.

Peace out

Jongens....dit is een B&F topic en geen Humor&Geouwehoer. Het is onnodig om hier van die nutteloze posts te plaatsen.
Ik snap dat het leuk is, maar dit is een beetje kinderachtig.
En voordat iemand iets erover zegt, ik zou precies zelfde bericht plaatsen als het om XXL of Bodylab ging.

Hahaha ik kom de nachtdienst wel door, alle posts ff lezen en zo uitzending gemist kijken.

DBB weer op zijn best jammer dan BNN niet mijn uitleg over eiwitten erin liet zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven