Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Bodyenfitshop,

Ik heb ruzie met mijn vriendin gekregen nadat ze een programma van spuiten en slikken heeft gezien. Doping was het onderwerp en ze zag volgens mij beelden van Body en fitshop whey etc daarop en heeft nu al mijn supps weg zitten gooien.
Nu lees ik dat het komt door iemand wat jullie sponseren dus ik wil graag een vergoeding anders stap ik naar xxlnutrition of bodylab

Hier nog 1!

K*tzooi alles van het balkon geflikkerd.

met wat voor domme mensen heb je dan te maken als je thuis het verschil moet gaan uitleggen. je ziet toch duidelijk het verschil.

heb het verschil ook al meermaals aan verschillende mensen mogen uitleggen, je zou verbaasd zijn hoe ongeinformeerd de meeste mensen over dit onderwerp zijn:)

Deze dikke limburger zoekt ook nog een sponsor, ik zal niet naar spuiten en slikken stappem
g
r ronny bravo

Zo'n vermoede dat deze pagina's morgen verdwenen zijn.

Belachelijk hou dit gemonteerd is. Gelukkig kijken er niet veel mensen naar dit programma

Zo'n vermoede dat deze pagina's morgen verdwenen zijn.

Belachelijk hou dit gemonteerd is. Gelukkig kijken er niet veel mensen naar dit programma

boeiend, iedereen heeft het tegen dan allang 34 keer gelezen:roflol:

Momenteel bekijken: 37 gebruiker(s) (24 leden en 13 gasten) dit topic
Angelus*, Penose:), crimekillah, mikeo26, apfelstrudel, arnodsi, Hondenvot, natty87, gokhann, BarbellManiak, MesutY, sanca, ewoude93, Ohitis, diaephi, JordiV, orgineel, jesse2010, Melonz, JMT, Marieke1988, Beowulf

Maar slaat toch nergens op dat mensen hier dan B&F gaan bashen. Omdat zij eerlijke atleten hebben worden ze gebashed?

Wie basht hier rechtstreeks op bF?
Niemand beschuldigt bf van dit probleem, gaat erom dat het programma bf in een slecht daglicht zet door hun producten te associeren met aas.. Mensen zoals ik en vele anderen die producten van bf kopen, kunnen hierdoor in een slecht dagbeeld worden gebracht. Vergeet niet dat er ook belgen zijn die bij bf kopen (zoals ik), hier geld namelijk 0 tolerantie.. Dus neen mijn ouders vinden het allesbehalve grappig :)

vdmvdh.jpg

hDPcPjp.jpg

:roflol:

Jongens jongens...

welke aflevering is het, iemand een link?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee zoals hier gemonteerd word is normaal maar goed het zij zo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven