XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Bodyenfitshop,

Ik heb ruzie met mijn vriendin gekregen nadat ze een programma van spuiten en slikken heeft gezien. Doping was het onderwerp en ze zag volgens mij beelden van Body en fitshop whey etc daarop en heeft nu al mijn supps weg zitten gooien.
Nu lees ik dat het komt door iemand wat jullie sponseren dus ik wil graag een vergoeding anders stap ik naar xxlnutrition of bodylab

Maar je AAS heeft ze wel laten staan? :trollface:

Waarom zoveel haat op Kelvin? Heeft het toch gewoon mooi neutraal uitgelegd? Zelfs die tokkiemeneer zei dat hij de voorlichting zelf niet beter had kunnen geven :roflol:

DBB weer op zijn best jammer dan BNN niet mijn uitleg over eiwitten erin liet zitten

Vond jouw stukje in de uitzending helemaal niet zo erg, ook niet dat je B&F hebt gebashed ofzo.
zou wel je tren wat uppen :p
Voor de mensen die het niet weten, jesse2010 wordt niet gesponsord door B&F.
Wel heel vies van BNN dat ze direct na het stukje over AAS de supps in beeld brengen zonder enige uitleg eromheen. Voor de kijker die niks van supps weet is het nu niet duidelijk dat dat geen AAS is
Ben benieuwd wat B&F ermee gaan doen, ik zou er iig wel werk van maken als je producten zo in kwaad daglicht worden gesteld

Dit kon ook niet anders lopen dan zoals vet nu doet

Gelijk een whey kuur besteld!

Gelieve dit topic vanaf deze post schoon te houden en on-topic dus waarvoor het in begin gestart is. TV-programma's worden besproken in Literatuur, Film, Tv en Computers.

Deze publieke herinnering zal niet herhaald worden. Toegang tot dit topic kan tijdelijk of permanent verloren gaan bij het herhaald negeren van de regels.

Als jullie het niet heel erg vinden ga ik inderdaad niet overal op reageren. De post van Big-T is denk ik ook duidelijk. We verkopen supplementen waarmee we iedereen de beste prijs-kwaliteit willen bieden. GEEN doping dus maar dat was denk ik evengoed wel duidelijk.
Over tot de orde van de dag.

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 08:52 ----------

We hebben vandaag een leuke actie met Muscle & Power:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag krijgen we ook de Perfect Protein en Whey Stevia binnen in 750 grams pouches. Voor leuke prijzen natuurlijk:)

edit

De Perfect Protein Pouches zijn er nu al hoor ik:D

Perfect Protein 750 (26 shakes) voor 13,90

In de volgende smaken:
-Banana Smoothie
-Chocolate Smoothie
-Coconut Smoothie
-Tropical Smoothie
-Strawberry Smoothie
-Vanilla Smoothie

Hé B&F,

Is de Mutant Whey die deze week in de aanbieding is kwalitatief vergelijkbaar met de Whey Perfection? Ik zag dat een maatschep beide keren 22 gram eiwitten bevat, komen beide producten qua samenstelling verder ook overeen? Ben namelijk aan nieuwe whey toe, maar wil wel de beste keuze maken.

Hé B&F,

Is de Mutant Whey die deze week in de aanbieding is kwalitatief vergelijkbaar met de Whey Perfection? Ik zag dat een maatschep beide keren 22 gram eiwitten bevat, komen beide producten qua samenstelling verder ook overeen? Ben namelijk aan nieuwe whey toe, maar wil wel de beste keuze maken.
De echte formule van de Mutant Whey weet natuurlijk alleen de leverancier, maar zoals je ziet heb je wel méér poeder nodig voor evenveel eiwitten. Bij de Whey Perfection heb je dus meer eiwit voor hetzelfde geld :)

Ralf

C1259596

Maak er maar wat moois van!!

De vorige keer kon ik een vitamine D gift kiezen met 5000IU, nu is het 1000IU?

C1259596

Maak er maar wat moois van!!
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken en heb je morgen in huis! :)
De vorige keer kon ik een vitamine D gift kiezen met 5000IU, nu is het 1000IU?
Dat klopt inderdaad. De gratis 5000iu maand-verpakkingen zijn helaas op. Vandaar we nu de 1000iu hebben als cadeau keuze. Uiteraard kun je ook nog kiezen uit andere leuke cadeaus!:cool:

Ralf

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 2.50!

Creapure Creatine

500 Gram voor 11.00!

Perfect Burn

60 tabletten voor 16.50!

What the F#ck Stack
Per combinatie voor 39.90!

Mutant Whey
2270 Gram voor 34.50!

Smart Multi
Maandverpakking voor 2.75!

"De maaltijd die elke wedstrijdbodybuilder wil nemen omdat deze het meest droge spiermassa bouwt is zilvervliesrijst met hoogwaardige eiwitten. De maaltijd waar elke bodybuilders wekelijks letterlijk uren voor in de keuken staat is nu met Perfect Muscle Shake letterlijk in seconden klaar."

Interessante op=op hebben jullie, handig voor jullie om de voorraden te beheren en goed voor de consument op vlak van prijs :lick:

Even een vraag over de vitamine D 5000 van jullie zelf
op de verpakking (100 pilletjes in een potje) staat dat ik 1x per 2 dagen een pilletje bij een maaltijd moet innemen.

Maar ik zag bij andere vitamine D 5000 weer staan dat het elke dag moet
Wat is nu de beste inname hoeveelheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven