AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé B&F,

Is de Mutant Whey die deze week in de aanbieding is kwalitatief vergelijkbaar met de Whey Perfection? Ik zag dat een maatschep beide keren 22 gram eiwitten bevat, komen beide producten qua samenstelling verder ook overeen? Ben namelijk aan nieuwe whey toe, maar wil wel de beste keuze maken.

Als je de ingrediënten pagina's met elkaar vergelijkt zie je dat whey perfection een beter amino zuur profiel heeft en dat inderdaad de scoop kleiner is waardoor een pot langer mee zal gaan dan die van Mutant (81 shakes vs 63)

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...sportsnutrition/whey-perfection/#ingredienten

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/pvl-nutrients/mutant-whey/#labels

Net bestelling gedaan: C1259845
Mogen altijd extra's in voor een trouwe klant! ( liefst pre workout of energie dingen)

Interessante op=op hebben jullie, handig voor jullie om de voorraden te beheren en goed voor de consument op vlak van prijs :lick:
De OP=OP is inderdaad een veelbezochte pagina :D We hebben er veel leuke producten in en dagelijks nieuwe stunts :)
Even een vraag over de vitamine D 5000 van jullie zelf
op de verpakking (100 pilletjes in een potje) staat dat ik 1x per 2 dagen een pilletje bij een maaltijd moet innemen.

Maar ik zag bij andere vitamine D 5000 weer staan dat het elke dag moet
Wat is nu de beste inname hoeveelheid?
Ik persoonlijk raad ook aan om deze om de dag te nemen. Er zijn ook genoeg mensen die ze dagelijks nemen en dat kan ook gerust. Per definitie is voor de meeste mensen 1 per 2 dagen ruim voldoende.
Als je de ingrediënten pagina's met elkaar vergelijkt zie je dat whey perfection een beter amino zuur profiel heeft en dat inderdaad de scoop kleiner is waardoor een pot langer mee zal gaan dan die van Mutant (81 shakes vs 63)

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...sportsnutrition/whey-perfection/#ingredienten

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/pvl-nutrients/mutant-whey/#labels
Dankjewel. Whey Perfection :1e:
Net bestelling gedaan: C1259845
Mogen altijd extra's in voor een trouwe klant! ( liefst pre workout of energie dingen)
Bedankt voor je order. Gaan we netjes verwerken, morgen in huis! :)

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Hebben jullie enig idee wanneer de beta alanine pure weer op voorraad is?

Denk dat ik de Prefect Muscle shake binnekort eens ga proberen.

Hebben jullie enig idee wanneer de beta alanine pure weer op voorraad is?

Zit helaas vertraging op. Reken maar op enkele weken:cool:

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 14:55 ----------

Goeie keuze! Dank je, voor de bestelling alvast:)

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 14:57 ----------

We hebben weer een mooie actie erbij deze week hoor ik net::)

2 + 1 GRATIS

Ik ben een tijdje weggeweest, is de Crazy Pre-Workout nieuw? Wanneer is de lemon smaak weer op voorraad?

Wel jammer dat jullie er beta alanine in doen trouwens...

Echt? Leuk dat te horen, vanwaar deze plotse beslissing?

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 15:20 ----------

Mutant is lekkerder, sorry b&f..

Vanwaar deze vraag leg eens uit?
Plotse bestelling? Ik heb nog niks besteld.
Ik bestel altijd Cocktail en ben daar alweer bijna doorheen, dit lijkt me ook wel wat voor erbij.

Ik ben een tijdje weggeweest, is de Crazy Pre-Workout nieuw? Wanneer is de lemon smaak weer op voorraad?

Wel jammer dat jullie er beta alanine in doen trouwens...
De Crazy hebben we nu een maand of 2 :) De lemon heeft wat vertraging opgelopen, maar we hopen dat deze met 3-4 weken weer voorradig is.

Smaak is natuurlijk persoonlijk, Mutant zal ongetwijfeld lekker zijn. Ze hebben hele goede producten. Maar met de hoeveelheid extra koolhydraten mag dat natuurlijk ook:D

Ralf

In die Mutant zit nauwelijks Proteine :')

B&F, jullie hebben een buttload aan Vitamine C producten zie ik, zijn dingen als Rosehips nou echt nuttige toegevoegde ingrediënten of kan het ook prima zonder. Om de een of andere reden kan ik niet vinden wat dit nou toevoegt :p

En de Smart Multi, is die een beetje geschikt voor vrouwen? M'n vriendin wil graag een Multivit en deze scheelt flink in prijs in vergelijking met die van Optiwomen.

explain...

---------- Post added 14 October 2013 at 16:33 ----------

B&F, jullie hebben een buttload aan Vitamine C producten zie ik, zijn dingen als Rosehips nou echt nuttige toegevoegde ingrediënten of kan het ook prima zonder. Om de een of andere reden kan ik niet vinden wat dit nou toevoegt :p

En de Smart Multi, is die een beetje geschikt voor vrouwen? M'n vriendin wil graag een Multivit en deze scheelt flink in prijs in vergelijking met die van Optiwomen.

explain....

explain...

---------- Post added 14 October 2013 at 16:33 ----------

explain....

Per 36 gram zit er 22 gram proteine in. Dat is 61 gram eiwit per 100 gram. Vind ik weinig voor een EIWIT-shake.

Edit: Haha ik heb een tijdje geleden een Isolaat variety pack besteld, zitten er verdorie 2 Chocolade en 2 Strawberry in :P

Gaan jullie nog iets beginnen tegen spuiten en slikken?
Ik en ik denk nog wel 10tallen members wil jullie wel een mail sturen dat ik erg geschrokken ben en gelijk men whey weggegooit heb door druk van men ouders;p

Ik en ik denk nog wel 10tallen members wil jullie wel een mail sturen dat ik erg geschrokken ben en gelijk men whey weggegooit heb door druk van men ouders;p

Ik denk dat het weinig zin heeft als ik eerlijk ben.:cool:

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 16:57 ----------

Check onze nieuwe 2+1 GRATIS ACTIE

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 16:59 ----------

De Smart Multi is inderdaad de Multi die we voornamelijk ook op vrouwen richten. Zeker geschikt:). Rozenbottel is rijk aan Vit C en een toevoeging. Zal in de praktijk niet heel veel uitmaken.:)

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 17:00 ----------

Dat van Mutant was mij trouwens nog niet eens opgevallen. hmmm:cool:

wat was er in dan ? en welke aflevering?

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 2.50!

Creapure Creatine

500 Gram voor 11.00!

Perfect Burn

60 tabletten voor 16.50!

What the F#ck Stack
Per combinatie voor 39.90!

Mutant Whey
2270 Gram voor 34.50!

Smart Multi
Maandverpakking voor 2.75!

"De maaltijd die elke wedstrijdbodybuilder wil nemen omdat deze het meest droge spiermassa bouwt is zilvervliesrijst met hoogwaardige eiwitten. De maaltijd waar elke bodybuilders wekelijks letterlijk uren voor in de keuken staat is nu met Perfect Muscle Shake letterlijk in seconden klaar."

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven