Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus ik lees net dat de beta alanine nog steeds niet op vooraad is en vetraagd ook nog, zeer spijtig aangezien ik een pot mee wilde op vakantie.
Geld dit ook voor de agmatine?
Wat bedraagt ongeveer de levertijd van beiden?

B&F, wanneer is de lemon smaak van CRAZY weer verkrijgbaar?

Had ik ook wel verwacht, loopt normaal al als een raket
Alle pakketten die wij verzenden zijn standaard met burenlevering. Dit kunnen we helaas niet veranderen. Wel kun je een briefje op je raam of deur hangen dat als je niet thuis bent, het NIET bij de buren geleverd mag worden. Vaak word er dan rekening met je wens gehouden. Als je dat risico niet wilt lopen kun je ook altijd kiezen voor PakjeGemak. Dan gaat het pakket rechtstreeks naar het postkantoor.Kan je bij body en fitshop een bestelling plaatsen met als optie dat het pakket niet bij de buren afgeleverd word, volgens PostNL moet de afzender dit namelijk specifiek aangeven anders is de 1ste standaard procedure bij buren aanbieden en 2e pas opnieuw bij besteller aanbieden.
Maar ik heb liever dat de buren niet voor mij tekenen en mijn pakket in ontvangst nemen.
Nee, dat is helaas niet mogelijk.Kan je niet gewoon een aantekening op de adressticker zetten met daarop de boodschap 'Niet bij de buren afleveren'?

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken. Wat betreft de Powerstraps ga ik even navragen, maar inderdaad ze zijn uitverkocht. Ik ga er achteraan wat betreft de cadeaupagina.Heb net een bestelling gedaan onder OrdernummerC1261927, ik zag dat jullie Powerstraps Deluxe uitverkocht waren maar die staan nog wel bij cadeau's. Heb nu de Muscle Pharm er maar bij besteld, maak er maar wat moois van!
Ik denk dat het weinig zin heeft als ik eerlijk ben.
---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 16:57 ----------
Check onze nieuwe 2+1 GRATIS ACTIE
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 16:59 ----------
De Smart Multi is inderdaad de Multi die we voornamelijk ook op vrouwen richten. Zeker geschikt. Rozenbottel is rijk aan Vit C en een toevoeging. Zal in de praktijk niet heel veel uitmaken.
---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 17:00 ----------
Dat van Mutant was mij trouwens nog niet eens opgevallen. hmmm![]()

Scherp, goed opgevallen. Bij ons betaal je inderdaad vanaf 20 euro geen verzendkosten. Ik zal eens voor je nagaan hoe het precies zitB&F, mijn broer las op de site, zie link : http://www.bodyenfitshop.nl/nieuw/
Body & Fitshop 5 Garanties
Dagelijks de laagste prijs
Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
Geen verzendkosten
Grootste assortiment topmerken
Professionele eerlijke adviezen
Echter klopt dat niet helemaal? Want je krijgt pas gratis verzendkosten indien je boven de 20 euro hebt besteld. Tenzij het daar ook wordt vermeld.
Mijn broer koopt hier heel af en toe (dankzij mij), vandaar dat het hem opviel.![]()

Haha, de 2+1 actie bevat weer veel toppers. Bedankt voor je order, morgen in huis!Ik kan natuurlijk zo'n mooie 2+1 actie niet negeren
C1262042
(gaat over Musclepharm)
.
Durf ik niet te zeggen, ik zal mijn collega eens voor je vragen!
Ralf
De echte formule van de Mutant Whey weet natuurlijk alleen de leverancier, maar zoals je ziet heb je wel méér poeder nodig voor evenveel eiwitten. Bij de Whey Perfection heb je dus meer eiwit voor hetzelfde geld
Ralf
Als je de ingrediënten pagina's met elkaar vergelijkt zie je dat whey perfection een beter amino zuur profiel heeft en dat inderdaad de scoop kleiner is waardoor een pot langer mee zal gaan dan die van Mutant (81 shakes vs 63)
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...sportsnutrition/whey-perfection/#ingredienten
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/pvl-nutrients/mutant-whey/#labels
Per 36 gram zit er 22 gram proteine in. Dat is 61 gram eiwit per 100 gram. Vind ik weinig voor een EIWIT-shake.
Edit: Haha ik heb een tijdje geleden een Isolaat variety pack besteld, zitten er verdorie 2 Chocolade en 2 Strawberry in![]()
Graag gedaan. Whey Perfection is een uitstekende keus!Thanks voor de uitleg mannen, na nog wat vergeleken te hebben ga ik wederom voor de Whey Perfection. Bestelling zal ik in de loop van de dag plaatsen![]()