AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Caramel is een aparte smaak en cookies is net zoals cookies bij elk merk, ongeveer zelfde smaak.

Dank je wel Ralf voor nazending, alles in order binnengekomen.

Caramel is een aparte smaak en cookies is net zoals cookies bij elk merk, ongeveer zelfde smaak.

Positief apart?
N
Volgens mij verwar je de Cookies & Cream met de Chocolate Cookies als ik uit ga van je 'zoals elk merk' reactie.

Whey Perfection:
Chocolate
Chocolate Caramel
Chocolate Coconut
Chocolate Cookies

De normale en coconut vrij logisch, maar wat moet ik me voorstellen bij de Caramel en Cookies variant?
Zitten helaas niet in de sample box of kleinere pouches anders had ik ze besteld. Ben weer toe aan een nieuwe pot leek me spannend een andere chocolate variant.
Smaak is natuurlijk persoonlijk en valt niet over te twisten. Het is altijd lastig uit te leggen, maar de Chocolade Caramel is een chocolade smaak met een vleugje caramelsmaak. Chocolade Cookies is een cookies smaak met een vleugje chocolade. :)

Bedankt voor je complimenten! Graag gedaan en een fijne dag gewenst:)

Ralf

Smaak is natuurlijk persoonlijk en valt niet over te twisten. Het is altijd lastig uit te leggen, maar de Chocolade Caramel is een chocolade smaak met een vleugje caramelsmaak. Chocolade Cookies is een cookies smaak met een vleugje chocolade. :)

Bedankt voor je complimenten! Graag gedaan en een fijne dag gewenst:)

Ralf

Bedankt voor j e poging!
Gewoon proberen dus.

De "RUN" zit er al aardig in op onze 2+1 GRATIS Actie!. Sinds vandaag is officieel de 2+1 vierdaagse begonnen op fantastische topproducten:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kom net terug van de gym, bezorger heeft m;n pakketje gebracht.
zak mutant whey choco
12kg oats

knip ik die zak open om het in een van m'n potten te gieten zit er ****ing aardbei in!!

order nr is C1258731

veder zijn die nieuwe oats zakken wel super rlxt!!

hoe gaan we dit oplossen want ik vind die aarbei niet te zuipe zo chemisch zoet

Kom net terug van de gym, bezorger heeft m;n pakketje gebracht.
zak mutant whey choco
12kg oats

knip ik die zak open om het in een van m'n potten te gieten zit er ****ing aardbei in!!

order nr is C1258731

veder zijn die nieuwe oats zakken wel super rlxt!!

hoe gaan we dit oplossen want ik vind die aarbei niet te zuipe zo chemisch zoet
Dat is zeker vervelend, ons excuses voor het ongemak. Ik stuur je zo even een privéberichtje!

Ralf

Wanneer komen de Perfection Bars kokos binnen? :)

Hey jongens, ik kan atm niks bestellen omdat het fout gaat wanneer ik naar rabobank wordt verwezen. "Pagina niet gevonden". Nu zal het wel bij Rabo liggen maar vraag me af of meer mensen het hebben of dat het probleem bekend is. Best k*t want ik ben morgen vrij om de boel te ontvangen.

C1264200

Net gedaan.

Creeer maar iets moois! Shakebekers en boxjes heb ik al genoeg.

Tnx anyway!

Hey jongens, ik kan atm niks bestellen omdat het fout gaat wanneer ik naar rabobank wordt verwezen. "Pagina niet gevonden". Nu zal het wel bij Rabo liggen maar vraag me af of meer mensen het hebben of dat het probleem bekend is. Best k*t want ik ben morgen vrij om de boel te ontvangen.

Ik heb het via een andere browser gedaan, is gelukt. Het is nummer C1264381, ik hoop dat jullie hem nog mee kunnen nemen voor morgen:)

Wanneer komen de Perfection Bars kokos binnen? :)
We hopen met 1-2 weken (zover de planning klopt van onze leverancier, er is altijd wel een beetje uitloop).:cool: Ik kan er echt niet op wachten..
C1264200

Net gedaan.

Creeer maar iets moois! Shakebekers en boxjes heb ik al genoeg.

Tnx anyway!
Bedankt voor je bestelling, gaan we verwerken en morgen in huis! :)
Ik heb het via een andere browser gedaan, is gelukt. Het is nummer C1264381, ik hoop dat jullie hem nog mee kunnen nemen voor morgen:)
Goed om te horen dat het alsnog gelukt is. Bedankt voor je bestelling, morgen in huis! :)

Ralf

Isolate caramel? Wanneer wordt dit verwacht?

In het Massa Plan dat je bij de Perfect Muscle shake krijgt zit een typo (wat er door copy paste werk 6 zijn).
Er staat namelijk vanaf dag 2 "Op Traingingsdagen"...

Isolate caramel? Wanneer wordt dit verwacht?
Goedemorgen! We verwachten op korte termijn geen nieuwe smaken van onze Isolaat Perfection.
In het Massa Plan dat je bij de Perfect Muscle shake krijgt zit een typo (wat er door copy paste werk 6 zijn).
Er staat namelijk vanaf dag 2 "Op Traingingsdagen"...
Bedankt voor het melden.:rolleyes: Ons excuus. Ik zal zorgen dat er een nieuwe en goede versie online komt! Edit: De juiste versie staat online sinds gisteren al. Mijn collega had dit al gezien hoor ik, als je het opnieuw download, is het probleem klaar! :)

Ralf

Laatst bewerkt:
Zijn de bestelling van de storing al verstuurd?
Wacht namelijk al 3 dagen op m'n bestelling, hoor er voor de rest ook helemaal niks over.

Groetjes.

Zijn de bestelling van de storing al verstuurd?
Wacht namelijk al 3 dagen op m'n bestelling, hoor er voor de rest ook helemaal niks over.

Groetjes.
Dat is vreemd. De storing is sinds gisterochtend reeds opgelost. Alle pakketten zijn dus verstuurd en zouden vandaag geleverd worden. Wil je mij jouw ordernummer in een privébericht willen sturen? Dan zoek ik het direct even voor je uit en waar jouw pakket zich op dit moment bevindt.:)

Ralf

De "RUN" zit er al aardig in op onze 2+1 GRATIS Actie!

[Afbeelding niet meer beschikbaar][/QUOTE]

Nieuw: 2 Smaken bij de Magnificent!
We hebben nu de volgende vier smaken:
Refreshing Lemonade (nieuw!)
Tropical (nieuw!)
Orange
Fruit Sensation

Net binnen: Protein Breakfast

En nog heeeeeel veel meer nieuwe producten, voornamelijk in het Superfood segment:)

Kokosolie
Goji bessen
Verschillende soorten noten
Lijnzaad
Hennepzaad
Chiazaad
Muesli
Tarwekiemolie
Cacoa Nibs
Cacoa poeder
Diverse soorten meel

Check hier alle nieuwe Superfood producten