3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Caramel is een aparte smaak en cookies is net zoals cookies bij elk merk, ongeveer zelfde smaak.
Dank je wel Ralf voor nazending, alles in order binnengekomen.
Smaak is natuurlijk persoonlijk en valt niet over te twisten. Het is altijd lastig uit te leggen, maar de Chocolade Caramel is een chocolade smaak met een vleugje caramelsmaak. Chocolade Cookies is een cookies smaak met een vleugje chocolade.Whey Perfection:
Chocolate
Chocolate Caramel
Chocolate Coconut
Chocolate Cookies
De normale en coconut vrij logisch, maar wat moet ik me voorstellen bij de Caramel en Cookies variant?
Zitten helaas niet in de sample box of kleinere pouches anders had ik ze besteld. Ben weer toe aan een nieuwe pot leek me spannend een andere chocolate variant.

Bedankt voor je complimenten! Graag gedaan en een fijne dag gewenstCaramel is een aparte smaak en cookies is net zoals cookies bij elk merk, ongeveer zelfde smaak.
Dank je wel Ralf voor nazending, alles in order binnengekomen.

Smaak is natuurlijk persoonlijk en valt niet over te twisten. Het is altijd lastig uit te leggen, maar de Chocolade Caramel is een chocolade smaak met een vleugje caramelsmaak. Chocolade Cookies is een cookies smaak met een vleugje chocolade.
Bedankt voor je complimenten! Graag gedaan en een fijne dag gewenst
Ralf
Graag gedaan.
Fijne dag!

Dat is zeker vervelend, ons excuses voor het ongemak. Ik stuur je zo even een privéberichtje!Kom net terug van de gym, bezorger heeft m;n pakketje gebracht.
zak mutant whey choco
12kg oats
knip ik die zak open om het in een van m'n potten te gieten zit er ****ing aardbei in!!
order nr is C1258731
veder zijn die nieuwe oats zakken wel super rlxt!!
hoe gaan we dit oplossen want ik vind die aarbei niet te zuipe zo chemisch zoet
Hey jongens, ik kan atm niks bestellen omdat het fout gaat wanneer ik naar rabobank wordt verwezen. "Pagina niet gevonden". Nu zal het wel bij Rabo liggen maar vraag me af of meer mensen het hebben of dat het probleem bekend is. Best k*t want ik ben morgen vrij om de boel te ontvangen.

We hopen met 1-2 weken (zover de planning klopt van onze leverancier, er is altijd wel een beetje uitloop).
Ik kan er echt niet op wachten..Bedankt voor je bestelling, gaan we verwerken en morgen in huis!C1264200
Net gedaan.
Creeer maar iets moois! Shakebekers en boxjes heb ik al genoeg.
Tnx anyway!

Goed om te horen dat het alsnog gelukt is. Bedankt voor je bestelling, morgen in huis!Ik heb het via een andere browser gedaan, is gelukt. Het is nummer C1264381, ik hoop dat jullie hem nog mee kunnen nemen voor morgen![]()

Goedemorgen! We verwachten op korte termijn geen nieuwe smaken van onze Isolaat Perfection.
Bedankt voor het melden.In het Massa Plan dat je bij de Perfect Muscle shake krijgt zit een typo (wat er door copy paste werk 6 zijn).
Er staat namelijk vanaf dag 2 "Op Traingingsdagen"...
Ons excuus. Ik zal zorgen dat er een nieuwe en goede versie online komt! Edit: De juiste versie staat online sinds gisteren al. Mijn collega had dit al gezien hoor ik, als je het opnieuw download, is het probleem klaar! 
Dat is vreemd. De storing is sinds gisterochtend reeds opgelost. Alle pakketten zijn dus verstuurd en zouden vandaag geleverd worden. Wil je mij jouw ordernummer in een privébericht willen sturen? Dan zoek ik het direct even voor je uit en waar jouw pakket zich op dit moment bevindt.Zijn de bestelling van de storing al verstuurd?
Wacht namelijk al 3 dagen op m'n bestelling, hoor er voor de rest ook helemaal niks over.
Groetjes.