Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer een bestelling gedaan voor de komende tijd. Ben benieuwd naar de nieuwe Assault met de smaak Raspberry Lemonade! Gelijk Creapure besteld en 4540 gram Whey in Chocolate Milkshake.

Kunnen we er voorlopig weer verder!

Thanks voor de uitleg mannen, na nog wat vergeleken te hebben ga ik wederom voor de Whey Perfection. Bestelling zal ik in de loop van de dag plaatsen :thumbs:

Bestelling vandaag in prima staat ontvangen, zelfs de opmerkingen zijn keurig afgehandeld. Mijn complimenten!

Net weer een bestelling gedaan voor de komende tijd. Ben benieuwd naar de nieuwe Assault met de smaak Raspberry Lemonade! Gelijk Creapure besteld en 4540 gram Whey in Chocolate Milkshake.

Kunnen we er voorlopig weer verder!
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken en heb je morgen in huis! De nieuwe Assault is enorm "hot" en er is veel vraag na. De reacties op oa de smaak is overweldigend:cool: Slim om de weekaanbieding Creapure even mee te nemen. Dat is altijd een goede toevoeging!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bestelling vandaag in prima staat ontvangen, zelfs de opmerkingen zijn keurig afgehandeld. Mijn complimenten!
Super, altijd leuk om je complimenten te horen! :) Graag gedaan en jij ook bedankt.

Ralf

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 2.50!

Creapure Creatine

500 Gram voor 11.00!

Perfect Burn

60 tabletten voor 16.50!

What the F#ck Stack
Per combinatie voor 39.90!

Mutant Whey
2270 Gram voor 34.50!

Smart Multi
Maandverpakking voor 2.75!

"De maaltijd die elke wedstrijdbodybuilder wil nemen omdat deze het meest droge spiermassa bouwt is zilvervliesrijst met hoogwaardige eiwitten. De maaltijd waar elke bodybuilders wekelijks letterlijk uren voor in de keuken staat is nu met Perfect Muscle Shake letterlijk in seconden klaar."

Hallo BF ers, Hebben jullie een nieuw logo??? Ziet er in ieder geval geinig uit!

Hallo BF ers, Hebben jullie een nieuw logo??? Ziet er in ieder geval geinig uit!
Ja! :) We hebben sinds kort een nieuw logo en proberen een de nieuwe style door te voeren. Frisser, mooier, duidelijk en strak. :) Zoals je wellicht in de nieuwsbrief gezien hebt en met de leuke blokjes bij acties. Zoals de "2+1-actie"
Ralf

Is er bekend wanneer er van jullie Fitness handschoenen Deluxe met Wrist Wraps weer de S/M beschikbaar zal zijn? wil deze erg graag bestellen nl.

Is er bekend wanneer er van jullie Fitness handschoenen Deluxe met Wrist Wraps weer de S/M beschikbaar zal zijn? wil deze erg graag bestellen nl.
Nee, ik heb hier helaas geen exacte datum van wanneer ze weer binnen komen. Als je me morgen overdag even wilt herinneren hieraan, heb ik direct een antwoord voor je!:)

Ralf

pot whey en potje assault besteld, ben benieuwd.

pot whey en potje assault besteld, ben benieuwd.
Bedankt voor je bestelling! Morgen in huis! Assault gaat je zeker bevallen, laat je ons weten wat je er van vindt?

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 21:06 ----------

Jazeker, wij hebben nu ook kokosolie, olijfolie, goji bessen en veel meer :) Je vind de rest allemaal onder het kopje "nieuw" op onze site.

Ralf

Waarom rekenen jullie kosten aan bij betaling via paypal?

Waarom rekenen jullie kosten aan bij betaling via paypal?
Wij rekenen kosten voor het gebruik van Paypal omdat wij transactiekosten moeten betalen per bestelling. Wij vragen daarom een kleine bijdrage van de klant. Uiteraard zijn er nog voldoende andere betaalwijzen die wél gratis zijn :)

Ralf

C1266884

Net besteld.

Hoop dat mij verzoekje kan worden ingewilligd :)

Nog even wat mee gepakt. Opmerking erbij geplaatst, hopelijk is het geen probleem.
Ref. C1266950

Misschien is het trouwens een idee om een soort klanten punten systeem te gaan ontwikkelen. Natuurlijk vind ik het leuk om samples uit te kiezen of eens in de zoveel tijd een review mail voor 2% te krijgen (die mailtjes komen random bij mij, nooit consequent), maar voor de vaste terug kerende klant een punten systeem waarmee je bijvoorbeeld een gratis product of korting mits genoeg punten kan krijgen bij het in zilveren.
Is slechts een idee, geen commentaar...

Nog even wat mee gepakt. Opmerking erbij geplaatst, hopelijk is het geen probleem.
Ref. C1266950

Misschien is het trouwens een idee om een soort klanten punten systeem te gaan ontwikkelen. Natuurlijk vind ik het leuk om samples uit te kiezen of eens in de zoveel tijd een review mail voor 2% te krijgen (die mailtjes komen random bij mij, nooit consequent), maar voor de vaste terug kerende klant een punten systeem waarmee je bijvoorbeeld een gratis product of korting mits genoeg punten kan krijgen bij het in zilveren.
Ik heb nog wel air miles die je mag gebruiken ;)

Ref. C1266950

Zou wel tof zijn idd. Of iets van andere goodies boven bijvoorbeeld een bedrag van 250 euro, dat je dan eens iets extra's kunt kiezen.

Yo, zie dat die melatonine 3 mg van ON er niet meer is. Enig idee wanneer jullie weer binnen krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven