- Waardering
- 1.281
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je bestellingC1266884
Net besteld.
Hoop dat mij verzoekje kan worden ingewilligd![]()

Bedankt voor je bestellingNog even wat mee gepakt. Opmerking erbij geplaatst, hopelijk is het geen probleem.
Ref. C1266950
Misschien is het trouwens een idee om een soort klanten punten systeem te gaan ontwikkelen. Natuurlijk vind ik het leuk om samples uit te kiezen of eens in de zoveel tijd een review mail voor 2% te krijgen (die mailtjes komen random bij mij, nooit consequent), maar voor de vaste terug kerende klant een punten systeem waarmee je bijvoorbeeld een gratis product of korting mits genoeg punten kan krijgen bij het in zilveren.
Is slechts een idee, geen commentaar...
Dat idee is voor vaste klanten inderdaad heel leuk. Ik zal het idee doorsturen voor je 
Wij mogen van de NVWA niet meer de melatonine in zulke doseringen verkopen. Helaas verwacht ik dat deze dus ook niet meer terug komt.Yo, zie dat die melatonine 3 mg van ON er niet meer is. Enig idee wanneer jullie weer binnen krijgen?
Wanneer er een storing bij de bank is, heeft het niets te maken met onze site. Dit doordat wij je doorsturen naar een bankbetalingssyteem waarmee je de bestelling kan afronden. Het is natuurlijk wel erg vervelend, lukt het nog steeds niet? Anders zal ik het voor je navragen of er meer mensen last hebben of dat er daadewerkelijk een storing is.Bestellen via ideal met rabo ligt plat volgens mij, al een paar keer geprobeerd maar krijg telkens de melding "Pagina niet gevonden" na invoer van reknr/pasnr. Ondertussen ook twee kortingscodes niet meer geldig door de mislukte betaling.
Enig idee wanneer dit opgelost gaat worden?
Dankjewel voor je bestelling

Ik zal dat even voor je na gaan, ik kom er zo voor je op terug.Hey B&F!
Ik wil graag jullie kokosmeel kopen voor mijn moederNu is het alleen zo dat mijn moeder uiterst allergisch is voor gluten, kunnen jullie vertellen of het gluten bevat?
Bedankt!
Nee, helaas nog niet. Deze krijg ik eind deze middag doorgestuurd. Ik heb al wel gehoord dat in ieder geval de Ripped! er wel bij zitVoordat ik mijn bestelling ga plaatsen, al bekend wat er morgen in de aanbieding gaat?![]()

Wanneer er een storing bij de bank is, heeft het niets te maken met onze site. Dit doordat wij je doorsturen naar een bankbetalingssyteem waarmee je de bestelling kan afronden. Het is natuurlijk wel erg vervelend, lukt het nog steeds niet? Anders zal ik het voor je navragen of er meer mensen last hebben of dat er daadewerkelijk een storing is.
Ralf
In dat geval kun je me altijd een berichtje sturen!Bestelling is uiteindelijk toch gelukt C1268238, wel zonder kortingscode die was niet meer geldig na de mislukte betaling :frown:. Ben benieuwd naar de perfect muscle shake na alle goede reviews.
Dan zorg ik weer dat de kortingscode weer actief is. In ieder geval bedankt voor je bestelling. De Perfect Muscle Shake is een heel goed product en zeker een aanwinst voor je voedingsschema. Laat je ons weten wat je er van vindt?Bedankt voor je complimenten. De Ultra Fine Oats zijn echt superzakken. Ideaal, hersluitbaar en stoer. Ook nog makkelijk op te bergen! We proberen altijd zoveel mogelijk aan de wensen in het opmerkingenveld te voldoen, helaas is dit niet altijd mogelijk en hopen dat je daar begrip voor hebt. Dit omdat wij bepaalde smaken samples altijd bij de impaktafel hebben waardoor andere op dat moment niet beschikbaar zijn.Bestelling in prima orde ontvangen.
Prachtig die nieuwe Oats zakken!
Wel jammer van de opmerking die niet in behandeling genomen kon worden...
Zijn jullie aan het bezuinigen op de sample zakjes? Volledig blanco?

Ik raad altijd aan om de THT niet te overschrijden. Wanneer de poeder goed oplost, smaakt goed en werkt eventueel nog goed kun je dat blijven gebruiken. Dit is altijd op eigen verantwoordelijkheid.Hoe zit het eigenlijk met de houdbaarheid van pre workouts? Heb hier een pot Wake the Freak staan die 07 2013 zou verlopen, zou ik deze nog kunnen gebruiken of beter niet?![]()

Jazeker, bedankt voor het herinneren. De Kokosmeel is helemaal glutenvrij
Tevens hebben we heel veel andere, leuke en goede BIO producten binnen! 
sowieso the freak kan ook overdatum wakker worden gemaakt brahHoe zit het eigenlijk met de houdbaarheid van pre workouts? Heb hier een pot Wake the Freak staan die 07 2013 zou verlopen, zou ik deze nog kunnen gebruiken of beter niet?![]()
Dat klopt inderdaad, deze dosering is kleiner dan de oude versie. Merkte je ook niets in energieverschil? Vaak adviseer ik dan het rustig op te bouwen tot zover jouw tollerantie aangeeft. Succes!heb assault (nieuwe versie) binnen, met een kleine scoop (14gr is dat ofzo?)
heb dat net genomen en getrained, maar merkte eigenlijk nauwelijks verschil.
wat is wijsheid, morgen 1,5 scoop proberen?
moet erbij vermelden dat ik dagelijks 1 of 2x 250ml light energiedrank drink.. zou dit veel effect hebben op de werking van assault?

Inderdaad, ik zou dan zulke producten aanbevelen. Echt studies erover kan ik ook niet vinden, maar uit klantrecensies weet ik wel dat hun er altijd heel positief hierover zijn.Raden jullie nog supplementen aan bij scheenbeenvlies ontsteking/shin splints?
Ik zat zelf aan iets van Osteobolin-C, Super Cissus RX of Chondroitine te denken. Kan alleen nergens studies vinden dat het ook daadwerkelijk werkt. Vind het nogal prijzig om het zo op te gok te gaan proberen..
Momenteel gebruik ik al wel glucosamine.
Dat is vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. Normaal gesproken kan het pakket tot 21.00 uur geleverd worden, maar check jouw pakket graag voor je. Wat is je ordernummer? Dan stuur ik je zo even een privé bericht!Ik heb gister om 21.30 besteld, en ik krijg het pakket morgen pas?
Hele dag voor niks zitten wachten![]()