XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klopt inderdaad, deze dosering is kleiner dan de oude versie. Merkte je ook niets in energieverschil? Vaak adviseer ik dan het rustig op te bouwen tot zover jouw tollerantie aangeeft. Succes! :)

Ralf

Mwa, energieverschil, niet merkbaar nee. Valt er nog iets te bedenken qua voeding (of hoeveelheid) voorafgaand aan de training? Is het bijvoorbeeld beter om een kleine maaltijd te nemen, of juist een grote?

Bedankt voor je complimenten. De Ultra Fine Oats zijn echt superzakken. Ideaal, hersluitbaar en stoer. Ook nog makkelijk op te bergen! We proberen altijd zoveel mogelijk aan de wensen in het opmerkingenveld te voldoen, helaas is dit niet altijd mogelijk en hopen dat je daar begrip voor hebt. Dit omdat wij bepaalde smaken samples altijd bij de impaktafel hebben waardoor andere op dat moment niet beschikbaar zijn.:rolleyes:
Ralf

'Zijn jullie aan het bezuinigen op de sample zakjes? Volledig blanco?'

Was denk ik een beetje onduidelijk. Deze opmerking betreft de vormgeving van de zakjes. Volledig blanco ipv voorheen jullie logo erop.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 20:13 ----------

Mwa, energieverschil, niet merkbaar nee. Valt er nog iets te bedenken qua voeding (of hoeveelheid) voorafgaand aan de training? Is het bijvoorbeeld beter om een kleine maaltijd te nemen, of juist een grote?

Met een prew word vaak aangeraden deze op een nuchtere maag te nemen.
Ik zou zelf dan denken eerst je prew, dan je 'kleine' (weet niet of het formaat uitmaakt) maaltijd.

Oke, zou op zich goed uitkomen om morgen te testen dan.

Sta om half 9 op, pre workout naar binnen, even later 50gr oats/250ml melk/30gr whey/1 banaan naar binnen gooien, dan om 9 uur beginnen aan leg day.

Zou dat een plan zijn?

Gister mn pakket helemaal in orde ontvangen, nu wel de volgende dag bezorgd in tegenstelling tot de vorige keren. Kan wel lopen te zeiken als t slecht gaat, maar als t goed gaat mag t ook gezegd worden :)
Nieuwe zakken oats zijn netjes! Blij dat jullie naar de klachten geluisterd hebben. Gelijk de nieuwe smaak Magnificent meegepakt.
Goed om te horen dat je zo tevreden bent, ook leuk al de complimenten. Waarderen we :thumbs: Als je vind dat iets beter kan of andere tips hebt, mag je dat gerust zeggen. Dan kunnen we misschien aan je wensen alsnog voldoen. Ik vind zelf de nieuwe smaken Magnificent erg lekker. Laat je me weten wat je er van vindt?

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 20:24 ----------

'Zijn jullie aan het bezuinigen op de sample zakjes? Volledig blanco?'

Was denk ik een beetje onduidelijk. Deze opmerking betreft de vormgeving van de zakjes. Volledig blanco ipv voorheen jullie logo erop..

De zakjes zijn inderdaad blank. Ik weet zo de exacte reden niet, maar ik weet dat bepaalde smaken blank zijn. Gelukkig staat erop wat erin zit en dat valt je zeker niet tegen :)

Oke, zou op zich goed uitkomen om morgen te testen dan.

Sta om half 9 op, pre workout naar binnen, even later 50gr oats/250ml melk/30gr whey/1 banaan naar binnen gooien, dan om 9 uur beginnen aan leg day.

Zou dat een plan zijn?

Lijkt mij een beetje kort op elkaar...
Wat ik persoonlijk zou doen is om acht uur opstaan en je oats/melk/whey pakken met eventueel de banaan.
Half 9 pre workout (en de banaan als je hem niet hebt gepakt).
9 uur training
Benen trainen vlak na een maaltijd valt mij niet zo goed. Ik merk dat ik dan minder energie heb doordat het lichaam bezig is de maaltijd te verteren.

Ik raad aan om altijd 45-60 minuten na je laatste maaltijd te de pre-workout te nemen. Het liefst een vrij lichte met snel opneembaar eten. Zodat je de optimale werking ervaart. Wellicht moet je dan eventueel je dosering verhogen. Succes!

Kleine bestelling voor de trip die eraan komt :D
Ref: C1268989

Hey ik heb vanmiddag bestelling C1268249 geplaatst maar PostNL weet niets van de verzending af. Is hij al verstuurd?

Ik raad aan om altijd 45-60 minuten na je laatste maaltijd te de pre-workout te nemen. Het liefst een vrij lichte met snel opneembaar eten. Zodat je de optimale werking ervaart. Wellicht moet je dan eventueel je dosering verhogen. Succes!

Bedenk me net dat ik eerst 100gr (ongekookt) rijst en 200gr kip op heb en 2 bananen, vlak daarna die Preworkout.

Zou het daar aan liggen? Thanks alvast, ga het morgen anders doen!

Gaan jullie ooit de reeks van Swanson binnenhalen?

Bestelling is geplaatst! Hoop dat de handschoenen passen :D! Heb er ook nog nooit mee getraind maar werd de pijn/gripfouten tijdens het deadliften zat. Ben benieuwd! C1269287 :D

Kleine bestelling voor de trip die eraan komt :D
Ref: C1268989
Bedankt voor je bestelling. Graag gedaan en uiteraard morgen in huis! :)
Hey ik heb vanmiddag bestelling C1268249 geplaatst maar PostNL weet niets van de verzending af. Is hij al verstuurd?
Bedankt nog voor je bestelling ;-) Ja zeker, jouw pakket is vandaag verstuurd. Je kan er morgen, zoals je van ons gewend bent, uiteraard op rekenen.
Bedenk me net dat ik eerst 100gr (ongekookt) rijst en 200gr kip op heb en 2 bananen, vlak daarna die Preworkout.

Zou het daar aan liggen? Thanks alvast, ga het morgen anders doen!
Dat weten we morgen. Ik ben benieuwd:cool:
Zou je hier nog op kunnen reageren svp?
Goedenavond Jose, dat durf ik niet te zeggen. Ik ga het morgen voor je navragen en stuur ik je even een berichtje :)
Gaan jullie ooit de reeks van Swanson binnenhalen?
Dat antwoord blijf ik je voorlopig schuldig, ik zal het morgen voor je navragen :)
Bestelling is geplaatst! Hoop dat de handschoenen passen :D! Heb er ook nog nooit mee getraind maar werd de pijn/gripfouten tijdens het deadliften zat. Ben benieuwd! C1269287 :D
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken en morgen in huis! De handschoenen zijn altijd een goede keus. Wanneer je gaat zweten, wil het wel eens voorkomen dat de grip minder wordt. Dan is dit ideaal voor zulke oefeningen :) Ik hoor wel dat je komende tijd flinke records gaat verbreken :wl:

Ralf

Fijn! Thanks voor de reactie :)

nee snikkel, gekookt, maar gewicht is ongekookt, omdat gekookt altijd weer anders is qua gewicht

Dat is vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. Normaal gesproken kan het pakket tot 21.00 uur geleverd worden, maar check jouw pakket graag voor je. Wat is je ordernummer? Dan stuur ik je zo even een privé bericht!

Ralf

De link van het mijnpakket doet het niet meer, kan het je niet vertellen.
Maar zal morgen wel ergens komen dan.
Als ik niet thuis ben, geven ze het dan aan de buren, of komen ze terug, of moet ik naar het postkantoor?

Je eet ongekookte rijst? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Hij weegt de rijst af voordat hij kookt, doordat rijst vol loopt met vocht heb je dus een ander gewicht :) Dat is voor hem waarschijnlijk handiger koolhydraten tellen :)
De link van het mijnpakket doet het niet meer, kan het je niet vertellen.
Maar zal morgen wel ergens komen dan.
Als ik niet thuis ben, geven ze het dan aan de buren, of komen ze terug, of moet ik naar het postkantoor?
Dat is zeker vreemd. Anders mag je mij altijd jouw naam + postcode doorsturen. Dan kan ik het zo ook voor je checken. Normaal gesproken als je vandaag niet thuis bent, proberen ze het bij de buren af te leveren inderdaad. Het gaat pas na de 2e afleverpoging naar het postkantoor.
Potverdomme wat een bullshit..
Wij hebben helaas niet op alle beslissingen invloed. Wellicht is 5HTP een goed alternatief voor je?

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven