wonko
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow, wat een complimenten! DankjeIk wil nog even mijn complimenten richting bodyenfit uiten! Afgelopen week een paar wtf stacks besteld, maar bij de post waren ze een pakketje vergeten af te geven. Dit werd op zondag gewoon nog in orde gemaakt en verzonden daardoor had ik op dinsdag alsnog de producten binnen.
Top service!
We zijn blij dat we zo goed gehandeld hebben en dat je helemaal tevreden bent. Succes met de stacks 
Dat durf ik niet te zeggen maar zou wel een hele mooie toevoeging zijn. Uiteraard zal ik je suggestie doorzetten. Dankjezijn jullie ook nog van plan om in de toekomst gold's gym kleding te verkopen?

Dat durf ik niet te zeggen maar zou wel een hele mooie toevoeging zijn. Uiteraard zal ik je suggestie doorzetten. Dankje
Ralf
Je vind inderdaad van veel merken Tyrosine poeder en capsules. Ik zal eens doorgeven wat hierin de mogelijkheden zijnMisschien een idee om L-tyrosine te produceren van eigen merk? Stond ervan verbaasd dat jullie dat niet verkopen (huismerk dan). Veel research naar gedaan.
Haha, dat zou mooi zijn. Als dat zo is, en we krijgen deze. Dan mag je me een PM sturendie dingen gaan als warme broodjes over de toonbank.

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes regelen en morgen in huis! inderdaad in België geldt ook voor 22.00 uur besteld en volgende dag geleverd. Je zal een Track en Trace ontvangen met daarin een link. Daarmee kan je morgen jouw pakketje volgen.net bestelling geplaatst, net op tijd ook, gezien je tot 22 uur kan bestellen en het de dag nadien geleverd wordt (BE)
C1283145, zal ik hem morgen ontvangen?
thx !

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes regelen en morgen in huis! inderdaad in België geldt ook voor 22.00 uur besteld en volgende dag geleverd. Je zal een Track en Trace ontvangen met daarin een link. Daarmee kan je morgen jouw pakketje volgen.
Ralf

Bedankt voor je bestelling! Ik snap de hint. We gaan ons best doen en het zo snel mogelijk leverenZojuist mijn overwinteringspakket samengesteld! Kan over een tijdje zonder zorgen op vakantie.
Ref. C1283215.
(Ik hou van verassingen)

Graag gedaan hoor
Fijne avond!Dat zal ik morgen even voor je opvragen. Ik zal je dan even een privéberichtje sturen
Ralf
Bedankt voor je bestelling! Ik snap de hint. We gaan ons best doen en het zo snel mogelijk leveren
---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 22:13 ----------
Graag gedaan hoorFijne avond!
Ralf

Nog niet, ik zorg dat hij er in de loop van de ochtend voor je op staat.hebben jullie van Myfusion Elite een label/voedingswaardetabel beschikbaar?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor en dat hoort natuurlijk niet zo te zijn.Zozo, ik heb nochtans maandag besteld (bestelling C1276182) en nog steeds geen pakketje geleverd gekregen... Zit er wel om te springen. Eveneens ook geen track and trace code ontvangen, enkel de mail met factuur.
Hoe zit het hiermee?![]()
Ik ga zo direct uitzoeken waar het zit en het voor je in orde brengen. Ik stuur je daarna direct een privébericht.Komt voor elkaar. Ik zorg dat het hier in de loop van de ochtend staatJe mag het ook hier neerzetten![]()
Als trouwe cocktail gebruiker wil ik het antwoord ook wel weten.

Goed om je feedback te horen. Het is natuurlijk vervelend dat als je op tijd besteld, het pakket niet de volgende dag geleverd wordt. Dat vinden wij ook erg vervelend en hopen dat het in de toekomst niet weer gebeurt. Het hoort namelijk gewoon netjes de volgende dag geleverd te wordenWil hier ook op reageren.
In het begin dat ik bestelde bij b&f altijd alles prima op tijd geleverd(zelf om 21u30 nog bestellen)had ik dit de dag erna nog.
Ook als er iets niet bij was of verpakking gescheurd,werd dit altijd in orde gemaakt.
Nu laatste 5 keer besteld,4 keer daarvan 1 a2 dagen erna pas geleverd,zelfs een keer 4 of 5dagen.
Telkens werd er wel een voorstel gedaan voor dit in orde te maken,maar laatse keer wat ik erbij moest vermelden.stak ook niet het het aantal samples erin dat b&f gezegd had.
Nu kijk als het goed is zeg ik het ook,maar de laatste keren was echt niet hoe het hoorde!

Haha, dat is niet de manier hoe wij onze klanten willen 'verwonderen'dan moet je een product niet leveren, gegarandeerd dat hij word verrast.![]()

Mijn excusesBeste bodyenfit,
Mijn bestelling (C1273257) was niet volledig aangekomen, ik had namelijk de walden farms ketchup besteld maar deze was niet aanwezig in mijn bestelling. Hopelijk kunnen we tot een overeenkomst komen.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar ga het voor je in orde brengen. Ik zal je zo een privébericht sturen