MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog klachten over de vernieuwde shaker pro?
Ik heb 2 oude met zwarte dop en minder doorzichtige beker.
Ik heb ook 2 nieuwe. De beker zelf lijkt transparanter met blauwe top.
De blauwe dop is van veel zachter matteriaal als de zwarte en sluit daardoor veel moeilijker.

Of ben ik de enigste zeikerd hierover?

Edit: zal vanavond of morgen weer eens een knappe order maken :)

De blauwe dop is van veel zachter matteriaal als de zwarte en sluit daardoor veel moeilijker.

Nieuwe blauwe dop is inderdaad zacht in tegenstelling tot de zwarte of zwarte met witte sluiter.
Je moet flink sjorren wil je hem open krijgen deze blauwe.
Ook zou een honiggeraat rooster prettig zijn ipv wat er inzit, mijn whey blijft klo(n)terig.

Over de Trophix smaak vanille zei je maandag jl.:

Dankje HarryE! :) We hebben even contact gehad met onze leverancier en deze verwacht deze week de vanille smaak nog te ontvangen, dus woensdag/donderdag rekenen we erop dat deze weer voorradig komt :)

Ralf

Aangezien het de laatste dag is van de weekaanbiedingen zou ik willen weten of die vandaag nog komt, want morgen is die weer duurder! :)

Je mag het ook hier neerzetten ;)
Als trouwe cocktail gebruiker wil ik het antwoord ook wel weten.
Het staat uiteraard ook op de pot maar het zijn 5,8gr Leucine afkomstig van de Whey zelf met daarin nog een extra toegevoegde cocktailblend. Deze bevat ook nog 1gr Leucine :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 11:25 ----------

Thnx ralf en de nieuwe zakken voor oats en malto zijn perfect!
Dankje! :) De nieuwe verpakkingen Oats zijn super, handig en hersluitbaar.

Het zijn inderdaad twee verschillende shakers met verschillende kwaliteit. De zwarte is wat harder en de blauwe is wat softer. Volgens mij passen de doppen van elkaar niet op elkaars bekers.:)
Over de Trophix smaak vanille zei je maandag jl.:

Aangezien het de laatste dag is van de weekaanbiedingen zou ik willen weten of die vandaag nog komt, want morgen is die weer duurder! :)
De Trophix Vanille wordt helaas deze week niet voorradig. We hebben hem wel besteld en waren in de veronderstelling dat hij vandaag uiterlijk zou binnen komen. We hebben de order binnen gehad en zat daar helaas niet bij.

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 11:27 ----------

hebben jullie van Myfusion Elite een label/voedingswaardetabel beschikbaar?
Hij staat er nu op! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection Variety Pack
12 sachets ACTIEPRIJS voor 7.50!

Cocktail
2000 Gram voor 31.50!

Trophix

2270 Gram voor 31.90!

Creature Capsules

180 capsules voor 19.90!

Ripped!
60 caps voor 11.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 11.90!

Superfoods bij Body&FIT

Mutant Sportswear

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 11:35 ----------

Heb zelf ook met tegenzin aardbei genomen. Ben benieuwd.
De Trophix is op dit moment helaas niet leverbaar bij onze leverancier. We hadden gehoopt deze week de smaak vanille voorradig te hebben, maar is helaas niet gelukt. Wanneer de Vanille smaak weer binnen is, vind je deze vanzelf weer op onze site :)

Ralf

Hoe staat het met de info over isatori bio-gro? I wanna be big by next week xD

Even een vraag betreffende jullie laatste blog post (chocolate muffins). Zijn ze ook goed als je b&f micellar casein gebruikt? Heb op dit moment alleen caseine thuis staan.

Thanks.

Ik heb deze de Wrist Bands Luxe binnen gekregen, maar hoe moet ik doe om doen tijdens het trainen?

Hoe staat het met de info over isatori bio-gro? I wanna be big by next week xD
Helaas nog geen informatie over dit product. Ik heb je wens doorgeven en mocht het komen, vind je het vanzelf wel op de site. :)
---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 13:03 ----------
Ik heb deze de Wrist Bands Luxe binnen gekregen, maar hoe moet ik doe om doen tijdens het trainen?
De Wristwraps maak je los van elkaar en het stuk met de "plakrand" doe je door de gleuf heen en plak je vervolgens vast op het klittenband. Deze trek je stevig aan om je pols :) Anders kun je op google/youtube vast wel een video vinden.

Ralf

Helaas nog geen informatie over dit product. Ik heb je wens doorgeven en mocht het komen, vind je het vanzelf wel op de site. :)
---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 13:03 ----------

De Wristwraps maak je los van elkaar en het stuk met de "plakrand" doe je door de gleuf heen en plak je vervolgens vast op het klittenband. Deze trek je stevig aan om je pols :) Anders kun je op google/youtube vast wel een video vinden.

Ralf

De wrist wraps die ik heb gekregen hebben helemaal geen klitteband. Het gaat om deze:
http://www.bodyenfitshop.nl/kleding...ps/body-fit-sportsnutrition/wrist-wraps-luxe/

Gister 21:55 Factuur ontvangen, 22:02 bericht dat het is verzonden, meneer PostNL net aan de deur met maar 1 doosje voor me. PostNL website bekeken en zending is verschoven naar morgen.
Spijtig nieuws aangezien er word geadverteerd met voor 2200 bestellen is de volgende dag in huis, maar een foutje kan wel eens voorkomen.
Morgen is er niemand thuis dus dat word een tweede lever poging. :(

Behalve het slechte nieuws hierboven vroeg ik mij toch iets af;
Hoezo kan ik de levering niet aanpassen via de PostNL site aangezien zij mij toch al hebben verschoven naar de volgende dag inclusief een verwachte tijd? Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld een ander adres (Pakje Gemak)..

Ja, er zit zeker klittenband onder. Deze zitten waar het logo zit. Deze kun je daar heel gemakkelijk los trekken :)

Ralf

Sorry Ralf, maar het enige wat onder het logo zit is niet Neopropotaan baan verder niks. Valt ook niks aan los te trekken.
Een plaatje maakt het wellicht wat duidelijk hoe de band die ik heb ontvangen eruit ziet:

https://skydrive.live.com/redir?resid=34197C3E32D123FE!2036&authkey=!AN6v56h3mKxvJlo&v=3

Op jullie website staat medio oktober als beschikbare datum voor de Arnold Schwarzenegger Series, is daar al een specifieke datum voor?

Gister 21:55 Factuur ontvangen, 22:02 bericht dat het is verzonden, meneer PostNL net aan de deur met maar 1 doosje voor me. PostNL website bekeken en zending is verschoven naar morgen.
Spijtig nieuws aangezien er word geadverteerd met voor 2200 bestellen is de volgende dag in huis, maar een foutje kan wel eens voorkomen.
Morgen is er niemand thuis dus dat word een tweede lever poging. :(

Behalve het slechte nieuws hierboven vroeg ik mij toch iets af;
Hoezo kan ik de levering niet aanpassen via de PostNL site aangezien zij mij toch al hebben verschoven naar de volgende dag inclusief een verwachte tijd? Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld een ander adres (Pakje Gemak)..
Dat is inderdaad vervelend. Mijn excuses voor het ongemak. Ik reken erop dat het morgen netjes bij je aangeboden gaat worden.:rolleyes:
Sorry Ralf, maar het enige wat onder het logo zit is niet Neopropotaan baan verder niks. Valt ook niks aan los te trekken.
Een plaatje maakt het wellicht wat duidelijk hoe de band die ik heb ontvangen eruit ziet:

http://skydrive.live.com/redir?resid=34197C3E32D123FE!2036&authkey=!AN6v56h3mKxvJlo&v=3
Inderdaad, dan bedoel je de PowerStraps. Ik hoop dat het zo moet lukken! :)
Op jullie website staat medio oktober als beschikbare datum voor de Arnold Schwarzenegger Series, is daar al een specifieke datum voor?
Nee, daar is geen specifieke datum voor. We hopen in iedergeval deze maand nog:)
volgens mij zijn dat geen wraps, maar straps.
:thumbs:

Krijgen jullie ook de nieuwe Ronnie Coleman producten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven