Dennisopjebeeld
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar reken ik wel op! We hebben immers alle andere producten ook al. Ik heb alleen geen verwachte leverdatum.Krijgen jullie ook de nieuwe Ronnie Coleman producten?

Haha uiteraard willen we dat. Ik verwacht dat je met Afterpay wil bestellen. Als dat niet het geval is, zou ik het nu nogmaals proberen. Wellicht was er een storingMijn transactie word steeds geweigerd. Heb geen rekeningen openstaan o.i.d.
Willen jullie geen geld verdienen? :"P

Als je dit morgen nogmaals wilt vragen tijdens kantoor uren, dan is mijn collega er die dit weet.Wanneer is D-Aspartic Acid van het huismerk terug leverbaar?
Thx
Top, anders kun je altijd even met onze klantenservice bellen. Ze helpen je er graag door het betaalproces heen. Fijne avond

@Ralf
Citaat:
Origineel gepost door DiGiO
Wanneer is D-Aspartic Acid van het huismerk terug leverbaar?
Thx
Als je dit morgen nogmaals wilt vragen tijdens kantoor uren, dan is mijn collega er die dit weet.

Je vind inderdaad van veel merken Tyrosine poeder en capsules. Ik zal eens doorgeven wat hierin de mogelijkheden zijn![]()

erger me zo erg hieraan.. zag die actie op FB en meteen 100 mensen die nog nooit een dumbbel ofzo aangeraakt hebben: ja k ben het nodig en dan de domste reden ooit erbij..
en een kleine bestelling gedaan:
C1287485
zie em wel verschijnen morgen ochtend,
toch eens isolaat proberen
!Dat is niet helemaal waar, het is vrij moeilijk om tyrosine-poeder te vinden. Jullie verkopen het bijvoorbeeld niet, van geen enkel merk. Sterker nog, jullie verkopen maar 1 product wat puur tyrosine is (in de rest zitten een hoop andere ingredienten), namelijk van NOW foods en dat zijn capsules.
EDIT: ik zie net dat je die van NOW ook in poedervorm kan bestellen. Anyway, dat is nogsteeds maar 1 merk en in een vrij lage hoeveelheid dus dat wordt al snel prijzig. Jullie kunnen vast wel 500g containers verkopen.![]()
Ik zal voor gaan stellen of er een mogelijkheid is om verschillende merken/grotere hoeveelheden van Tyrosine in kunnen gaan kopen! Bedankt voor je feedback, mocht je meer hebben laat het ons dan weten!Nectar Isolaat voor 19,90 euro, mooie korting TimMoet denk ik 29,90 euro zijn. Wel balen, had afgelopen maandag al een pot besteld, maar wie weet pik ik de aanbieding toch nog even mee. Ook ff meegedaan aan de FB en Instagram actie, al is de kans wel erg klein natuurlijk..
! Had me vergist in de prijs
Dat is zeker balen maar de eiwitten komen wel op natuurlijk
Leuke actie hè, zou hem ook even liken alleen voor mij geen kans helaas! Wie weet!dit dus !
man o man, sommige redenen, waarvan een hoop onhaalbaar...
maja dat krijg je met dit soort acties, ik heb geen facebook meer, dus helaas