AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn transactie word steeds geweigerd. Heb geen rekeningen openstaan o.i.d.

Willen jullie geen geld verdienen? :"P

wat heb je tegenwoordig nog aan degelijke PWO nu nergens meer dmaa inzit ?

Wanneer is D-Aspartic Acid van het huismerk terug leverbaar?
Thx

Krijgen jullie ook de nieuwe Ronnie Coleman producten?
Daar reken ik wel op! We hebben immers alle andere producten ook al. Ik heb alleen geen verwachte leverdatum. :)
Mijn transactie word steeds geweigerd. Heb geen rekeningen openstaan o.i.d.

Willen jullie geen geld verdienen? :"P
Haha uiteraard willen we dat. Ik verwacht dat je met Afterpay wil bestellen. Als dat niet het geval is, zou ik het nu nogmaals proberen. Wellicht was er een storing:cool:
Thx
Als je dit morgen nogmaals wilt vragen tijdens kantoor uren, dan is mijn collega er die dit weet.

Ralf

Laatst bewerkt:
Zal eens proberen.

@Ralf
Citaat:
Origineel gepost door DiGiO
Thx
Als je dit morgen nogmaals wilt vragen tijdens kantoor uren, dan is mijn collega er die dit weet.

@Ralf
Citaat:
Origineel gepost door DiGiO
Thx

De verwachting is dat deze eind volgende week weer binnenkomt. :)

Je vind inderdaad van veel merken Tyrosine poeder en capsules. Ik zal eens doorgeven wat hierin de mogelijkheden zijn :)

Dat is niet helemaal waar, het is vrij moeilijk om tyrosine-poeder te vinden. Jullie verkopen het bijvoorbeeld niet, van geen enkel merk. Sterker nog, jullie verkopen maar 1 product wat puur tyrosine is (in de rest zitten een hoop andere ingredienten), namelijk van NOW foods en dat zijn capsules.

EDIT: ik zie net dat je die van NOW ook in poedervorm kan bestellen. Anyway, dat is nogsteeds maar 1 merk en in een vrij lage hoeveelheid dus dat wordt al snel prijzig. Jullie kunnen vast wel 500g containers verkopen. :)

Laatst bewerkt:
en een kleine bestelling gedaan:
C1287485

zie em wel verschijnen morgen ochtend,
toch eens isolaat proberen

erger me zo erg hieraan.. zag die actie op FB en meteen 100 mensen die nog nooit een dumbbel ofzo aangeraakt hebben: ja k ben het nodig en dan de domste reden ooit erbij..

erger me zo erg hieraan.. zag die actie op FB en meteen 100 mensen die nog nooit een dumbbel ofzo aangeraakt hebben: ja k ben het nodig en dan de domste reden ooit erbij..

dit dus !
man o man, sommige redenen, waarvan een hoop onhaalbaar...
maja dat krijg je met dit soort acties, ik heb geen facebook meer, dus helaas

en een kleine bestelling gedaan:
C1287485

zie em wel verschijnen morgen ochtend,
toch eens isolaat proberen

Bedankt voor je bestelling! We zijn benieuwd hoe de isolaat je gaat bevallen:D!

Dat is niet helemaal waar, het is vrij moeilijk om tyrosine-poeder te vinden. Jullie verkopen het bijvoorbeeld niet, van geen enkel merk. Sterker nog, jullie verkopen maar 1 product wat puur tyrosine is (in de rest zitten een hoop andere ingredienten), namelijk van NOW foods en dat zijn capsules.

EDIT: ik zie net dat je die van NOW ook in poedervorm kan bestellen. Anyway, dat is nogsteeds maar 1 merk en in een vrij lage hoeveelheid dus dat wordt al snel prijzig. Jullie kunnen vast wel 500g containers verkopen. :)

Klopt je hebt gelijk, waarschijnlijk had mijn collega een product in gedachten:) Ik zal voor gaan stellen of er een mogelijkheid is om verschillende merken/grotere hoeveelheden van Tyrosine in kunnen gaan kopen! Bedankt voor je feedback, mocht je meer hebben laat het ons dan weten!

Tim

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 14:59 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Super Duo! - Body&Fit
Van €44,90 voor €39,90

Eiwit Traktatie - Body&Fit

Van €24,90 voor €19,90

BCAA Pure Caps - Body&Fit

Van €14,90 voor €12,50

Jack3D Advanced - USP Labs

Van €34,50 voor €29,90

Creatine Ultra - Body&Fit

Van €17,90 voor €14,50

Nectar Isolate Whey - Syntrax

Van €34,90 voor €29,90

Nectar Isolaat voor 19,90 euro, mooie korting Tim ;) Moet denk ik 29,90 euro zijn. Wel balen, had afgelopen maandag al een pot besteld, maar wie weet pik ik de aanbieding toch nog even mee. Ook ff meegedaan aan de FB en Instagram actie, al is de kans wel erg klein natuurlijk..

Nectar Isolaat voor 19,90 euro, mooie korting Tim ;) Moet denk ik 29,90 euro zijn. Wel balen, had afgelopen maandag al een pot besteld, maar wie weet pik ik de aanbieding toch nog even mee. Ook ff meegedaan aan de FB en Instagram actie, al is de kans wel erg klein natuurlijk..

Dat is zeker een mooie aanbieding voor een top-eiwit:D! Had me vergist in de prijs:o Dat is zeker balen maar de eiwitten komen wel op natuurlijk:p Leuke actie hè, zou hem ook even liken alleen voor mij geen kans helaas! Wie weet!

Tim

dit dus !
man o man, sommige redenen, waarvan een hoop onhaalbaar...
maja dat krijg je met dit soort acties, ik heb geen facebook meer, dus helaas

ja staat een grote verpakking mutant mass daar recht in het beeld.. en dan iemand; ja ben het nodig want heb suikerziekte blabla;p

Was idd Mijn eerste gedachten..
Reacties als: ik wil nog afvallen.. En dat soort reacties...
Hoewel die mutant mass wel erg goede gainer schijnt te zijn!

Ik vind hem wel intresant. Hemorage /myofusion/ c4 /mutant mass.. Bcaa....

We hebben een nieuwe overheerlijke smaak van de Perfection Bar binnen!

- Coconut Sensation

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

Tim

Komt ie net mee als ik besteld heb vanochtend.. Kanonnen.
Wat is trouwens de beste / sterkste test booster in het assorti?
Ik heb geen zin om alleen daarvoor bij de concurrentie te bestellen.

Maatje is weg van endo stim, maar vraag me af of er ondertussen iets beters op de markt is.

Maak als je blieft de perfection bar met pindakaas en choco smaak. Hnnnng

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven