Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt ie net mee als ik besteld heb vanochtend.. Kanonnen.
Wat is trouwens de beste / sterkste test booster in het assorti?
Ik heb geen zin om alleen daarvoor bij de concurrentie te bestellen.
Maatje is weg van endo stim, maar vraag me af of er ondertussen iets beters op de markt is.
Maak als je blieft de perfection bar met pindakaas en choco smaak. Hnnnng

Goedenavond heren,
Ik heb een incomplete bestelling ontvangen van jullie...
Ik mis mijn PAM Original en mijn 2 bestelde shake bekers. Alle 3 producten is voor betaald.
Betreft C1283215.
Natuurlijk wil ik dat. Deze zal ik je even per privébericht sturenIs er eigenlijk van de isolaat perfection in 750gr ook nutella smaak of is deze uitverkocht? Wij nemen normaal de grote emmer strawberry maar ik wil wel eens iets anders testen in de havermout!
Kan u antwoorden in pm?
Bedankt!

Graag gedaan en jij ook bedankt! Heerlijk hè, voor 22.00 uur bestellen en op zaterdagmorgen al in huis!gisteren laat besteld en nu al een uurtje binnen, toppie!
---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 11:13 ----------
ohja en nog een vraagje, krijg net mijn preworkout ook binnen , nou staat er op de verpakking dat 2 maatschepjes een dosering is. (10 gram) dus, ik dacht. dan kan ik mijn schepje van creapure creatine ook gebruiken , want die is per schep 5 gram, maar wat blijkt, de scoop van strong! is gewoon dubbel zo groot? dus als ik dan 2 schepjes neem van die zou ik dan geen 20 gram hebben?! (als ik het vergelijk met die van creapure).
en lees net ook dat er op de scoop van creapure 5 cc staat, en strong! 8,5 cc
Nee hoor, het hangt af van het soortelijke gewicht. 1 schep Strong! weegt bijvoorbeeld lichter dan 5 gram Creapure. Vandaar je ook andere maatscheppen hebt. Zie het maar zo, 5 kilo ijzer is kleiner dan 5 kilo veren.
Ik adviseer daarom gewoon de maatscheppen te gebruiken die erin zitten.Kan het zijn dat ik misselijk wordt van whey?
Na een shake of brinta met whey ben ik namelijk altijd een paar uur misselijk maar met ander voedsel niet, ik had hier in het begin geen last van maar ik eet het nu een tijdje en het begint wel vervelend te worden dus vroeg me af of dit zou kunnen?
Ik heb het met whey perfection en whey isolaat.
Gewoon even op uitgegeten denk ik.Graag gedaan en jij ook bedankt! Heerlijk hè, voor 22.00 uur bestellen en op zaterdagmorgen al in huis!Nee hoor, het hangt af van het soortelijke gewicht. 1 schep Strong! weegt bijvoorbeeld lichter dan 5 gram Creapure. Vandaar je ook andere maatscheppen hebt. Zie het maar zo, 5 kilo ijzer is kleiner dan 5 kilo veren.
Ik adviseer daarom gewoon de maatscheppen te gebruiken die erin zitten.
Ralf

Ik hoor eigenlijk zelden zulke klachten. Wat ik zou kunnen bedenken dat het door de lactose komt wat in Whey zit of door de brinta. Ik zou eens proberen Whey los te nemen en kijken of het daar echt aan ligtKan het zijn dat ik misselijk wordt van whey?
Na een shake of brinta met whey ben ik namelijk altijd een paar uur misselijk maar met ander voedsel niet, ik had hier in het begin geen last van maar ik eet het nu een tijdje en het begint wel vervelend te worden dus vroeg me af of dit zou kunnen?

Super, dat is de bedoeling van Strong! Heerlijk trainen en records zetten!ja zo iets dacht ik ook al, alleen kan me volgensmij herinneren dat mijn pot creapure vol zat toen ik hem kreeg en mijn pot strong ook, beide toch ongeveer 500 gram en hetzelfde formaat. maar ik kan het ook mis hebben. maar uiteindelijk totaal niet belangrijk want heb net 1,5 scheppie gedaan en ging lekker!
kom net terug en vooralsnog geen crash.

Ik heb dat weleens met mijn post workout shake, wat helpt is gewoon lekker langzaam opdrinken.Kan het zijn dat ik misselijk wordt van whey?
Ik zal het maandag voor je uitzoeken. Stuur ik je even een privéberichtje hieroverHey,
ik moet voor een opdracht voor een vak opschrijven wat ik eet op een dag. Maar ik zit met het probleem dat ik nergens vind hoeveel verzadigde vetzuren en meervoudig onverzadigde vetzuren er zitten in 100 gr oats of in de whey. Ik weet wel dat er 4,2 gr vet/70 gr in de oats zitten en 1,4 gr vet/28 gr in de whey. Zou je me kunnen zeggen hoeveel verzadigde en meervoudig onverzadigde er in zitten? Ook het aantal calcium en natrium (of zout gewoon) zou ik moeten weten...
Alvast bedankt!

Super, dankjewel BalevenGister vol smart uit de gym naar huis om mijn pakketje van B&F open te maken .
Mijn complimenten weer naar B&F voor de super snelle service maar met name naar Ralf mijn complimenten dat hij bereid is wat extra te doen voor zijn klanten . Echt super bedankt Ralf ! in deze tijden is dat maar schaars .

Er komt ook nog een Chocolade Sensation van de Perfection Bars. Deze hopen we halverwege november te krijgenHeeft iemand de nieuwe smaak van de Perfection Bars al geproefd? (Coconut) Ben erg benieuwd!!
Komen er nog meer smaken van de Perfection Bars??
De Coconut Sensation hebben we nog maar één dag en we merken nu al dat mensen er erg lang op gewacht hebben. De eerste pallet Perfection Bars Coconut Sensation is echt snel gegaan. Nog nooit eerder gezien bij eiwitrepen
Dat durf ik niet te zeggen of wij het merk Garden of Life ook gaan verkopen. Ik zal je aanvraag in ieder geval doorgeven, dankje!Kunnen jullie eens kijken naar het merk Garden of Life? Hebben veel interessante producten, veel probiotica ook (jullie hebben vrijwel alleen NOW foods en het merendeel ervan moet in de koelkast bewaard worden wat denk ik niet het geval is in de storage bij jullie?).
Wat betreft de probiotica van Now, deze hoeft niet gekoeld te worden. Hewt potje is namelijk van donker violet glas. Vergeleken met plastic potten of zelfs bruin glas, vormt dit de meest effectieve barrière om licht, lucht en vocht buiten te houden wat van groot belang is voor gevoelige producten zoals probiotica. Daarnaast zit in de verpakking een vochtabsorberend zakje en wordt de verpakking hermetisch afgesloten met een luchtdicht aluminium seal. Allemaal om de kwaliteit en houdbaarheid van het product te bevorderen. Na openen adviseren wij wel om de Probiotica gekoeld te houden.Dat durf ik niet te zeggen of wij het merk Garden of Life ook gaan verkopen. Ik zal je aanvraag in ieder geval doorgeven, dankje!Wat betreft de probiotica van Now, deze hoeft niet gekoeld te worden. Hewt potje is namelijk van donker violet glas. Vergeleken met plastic potten of zelfs bruin glas, vormt dit de meest effectieve barrière om licht, lucht en vocht buiten te houden wat van groot belang is voor gevoelige producten zoals probiotica. Daarnaast zit in de verpakking een vochtabsorberend zakje en wordt de verpakking hermetisch afgesloten met een luchtdicht aluminium seal. Allemaal om de kwaliteit en houdbaarheid van het product te bevorderen. Na openen adviseren wij wel om de Probiotica gekoeld te houden.
Ralf